• 1
  • 2
2008-09-12, 20:13
Medlem
Perra.Bs avatar
Sitter här och läser om era spekulationer om mc-gäng och hur ni sitter här och hänger ut folk med namn och dyl. Det gör mig bara så förbannad. Vart finns hedern? Vad jag har lärt mig genom bekantskapskretsen är att man snackar inte om saker. Absolut inte om saker man hört av utomstående. Man har inte sett något eller hört ngt, thats it! Man ställer upp för sina bröder.

Så till frågan. Hur tänker ni när ni lägger ut spekulationer och dyl om gubbar som är med i mc-gäng? Är ni ens själva med i en mcklubb? Om ni nu e det och snackar massa vad har ni för tanke bakom detta? Eller är det som jag tror massa nyfikna svenssons som tjötar skit? Varför pratar ni om det som ni inte vet isf? Är ni avundsjuka? Rädda? Vill ni bli av med mc-gängen? Tell me

Sedan vad jag har för status inom mc världen är inte väsentligt!
Ni som är med i svängen och vet vad som gäller, vi syns.

Omerta. Tystnad och heder! Lögn och ohederlighet avslöjas.
Citera
2008-09-12, 20:28
Medlem
ollonmarängs avatar
Hur tänker kriminella mc-gangsters när de hänger ut sig själva på stan?
Det senaste halvåret har jag sett mängder av rakade snubbar i hoods med gäng relaterat tryck på.
Jag menar, vore det inte klokt att hålla låg profil om man är insyltad i skumraskaffärer?

Finns det en nån sorts kodex i tex. X team att man måste bära gruppens symboler publikt när man blivit medlem?

Frågan må vara urbota dum men är seriöst ställd.
Citera
2008-09-12, 20:36
Medlem
Perra.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollonmaräng
Hur tänker kriminella mc-gangsters när de hänger ut sig själva på stan?
Det senaste halvåret har jag sett mängder av rakade snubbar i hoods med gäng relaterat tryck på.
Jag menar, vore det inte klokt att hålla låg profil om man är insyltad i skumraskaffärer?

Finns det en nån sorts kodex i tex. X team att man måste bära gruppens symboler publikt när man blivit medlem?

Frågan må vara urbota dum men är seriöst ställd.

Men hur mkt skumrask är det då? När du tar på dig en supporter tröja så visar du ju bara att du stödjer en viss sida. Det behöver ju inte betyda att du har massa knepiga affärer kring dig?
Jag är stolt när jag vandrar runt i något som visar var jag står. Detta gör mig knappast tuffare eller dyl. Det känns bara bra att visa att man tagit ställning och står för detta.
Citera
2008-09-12, 20:46
Medlem
ollonmarängs avatar
Så det är ungefär det samma som om man klär sig i ett visst fotbollslags färger menar du?
Jag trodde det var hårda regler kring att klä sig med mc gäng-symboler, specielt när det gäller de 2 stora klubbarna...

Menar du att vilken raggare som helst kan ta på sig en av X-teams tröjor utan att klubben har några invändningar?
Citera
2008-09-12, 20:55
Medlem
Perra.Bs avatar
Citat:
Så det är ungefär det samma som om man klär sig i ett visst fotbollslags färger menar du?
Jag trodde det var hårda regler kring att klä sig med mc gäng-symboler, specielt när det gäller de 2 stora klubbarna...

Menar du att vilken raggare som helst kan ta på sig en av X-teams tröjor utan att klubben har några invändningar?

Det är stenhårda regler om man har kläder som visar att man till hör ngt.(Ej support)
Har du dock Support tröjor på dig så kan vem som helst bära dom. Då väljer du ju sida. Men dom här tröjorna köper ju du direkt inte på HM utan oftast e det genom vänner eller fester. Det säger ju lite iaf
Citera
2008-09-12, 21:07
Medlem
ollonmarängs avatar
Allright då förstår jag. Tack för den

Det ger ju juh en liten vink åt vilken crew som är poppulärast i gbg för tillfället iallafall.
Eller så är de andra inte lika snabba med marknadsföringen hehe...

Men varför vill man ta ställning om man inte vill bli insyltad?
Citera
2008-09-12, 21:14
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Allright då förstår jag. Tack för den

Det ger ju juh en liten vink åt vilken crew som är poppulärast i gbg för tillfället iallafall.
Eller så är de andra inte lika snabba med marknadsföringen hehe...

Men varför vill man ta ställning om man inte vill bli insyltad?

Skittufft juh.

"Ta ställning" - Herrejävlar vad fjantigt sagt av Perra.
Citera
2008-09-12, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perra.B
Sitter här och läser om era spekulationer om mc-gäng och hur ni sitter här och hänger ut folk med namn och dyl. Det gör mig bara så förbannad. Vart finns hedern? Vad jag har lärt mig genom bekantskapskretsen är att man snackar inte om saker. Absolut inte om saker man hört av utomstående. Man har inte sett något eller hört ngt, thats it! Man ställer upp för sina bröder.

Så till frågan. Hur tänker ni när ni lägger ut spekulationer och dyl om gubbar som är med i mc-gäng? Är ni ens själva med i en mcklubb? Om ni nu e det och snackar massa vad har ni för tanke bakom detta? Eller är det som jag tror massa nyfikna svenssons som tjötar skit? Varför pratar ni om det som ni inte vet isf? Är ni avundsjuka? Rädda? Vill ni bli av med mc-gängen? Tell me

Sedan vad jag har för status inom mc världen är inte väsentligt!
Ni som är med i svängen och vet vad som gäller, vi syns.

Omerta. Tystnad och heder! Lögn och ohederlighet avslöjas.

För det första är inte du moderator här. Du bestämmer alltså inte vad folk ska skriva eller tycka bara för att du tycker att du sympatiserar för diverse mcgäng. I varje fall vill du att det ska verka att du är insatt i.. ja vad då?

Att hederliga skattebetalare kritiserar kriminellt pack samt en del mc gäng är nog inte så konstigt egentligen eller menar du allvar?
Sen är detta flashback. Flashback är Sveriges största undergoundforum där kan man regga sig och skriva så länge man håller sig inom reglerna som i varje fall en del har lärt sig tolka. Freedom of speech!

Men för att svara på din fråga. Jag är inte med i något mcgäng eller annat gäng. Har aldrig varit kommer aldrig att bli. Ensam är stark.

Jag känner ett par personer som ibland dyker upp i spekulationer både i media och här på flashback Och nej jag är inte avundsjuk på dessa.

Rädd är jag inte heller. Varför skulle jag det?

Kan du utveckla lite om dina påståenden om heder och att ställa upp för sina bröder, den där mcslogan romantiken som du citerar.

Slaktarn...?
Citera
2008-09-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
För det första är inte du moderator här. Du bestämmer alltså inte vad folk ska skriva eller tycka bara för att du tycker att du sympatiserar för diverse mcgäng. I varje fall vill du att det ska verka att du är insatt i.. ja vad då?

Att hederliga skattebetalare kritiserar kriminellt pack samt en del mc gäng är nog inte så konstigt egentligen eller menar du allvar?
Sen är detta flashback. Flashback är Sveriges största undergoundforum där kan man regga sig och skriva så länge man håller sig inom reglerna som i varje fall en del har lärt sig tolka. Freedom of speech!

Men för att svara på din fråga. Jag är inte med i något mcgäng eller annat gäng. Har aldrig varit kommer aldrig att bli. Ensam är stark.

Jag känner ett par personer som ibland dyker upp i spekulationer både i media och här på flashback Och nej jag är inte avundsjuk på dessa.

Rädd är jag inte heller. Varför skulle jag det?

Kan du utveckla lite om dina påståenden om heder och att ställa upp för sina bröder, den där mcslogan romantiken som du citerar.

Slaktarn...?
Bra skrivet.
Citera
2008-09-12, 23:19
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
TS: Varje gång som eran kriminella verksamhet störs oavsett sätt så njuter jag för fulla muggar. Man hoppas ju att alla mc-gängs och övriga kriminella drägg skall självimplodera från jordens yta. Det bör vara svar på din fråga.

Här fortsätter kritiken mot mc-gängen och vi skriver vad vi vill oavsett vad just du tycker.
Citera
2008-09-12, 23:36
Bannlyst
Citat:
Eller är det som jag tror massa nyfikna svenssons som tjötar skit?

Onödigt att starta en tråd när du redan vet svaret
Citera
2008-09-12, 23:38
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Är ni ens själva med i en mcklubb?
Jag är med i SMC, räknas det?

Feta, missanpassade och felknullade samhällsparasiter som TILL PÅ KÖPET kör pissiga gamla glidarhojar (om de nu kör hoj överhuvudtaget?) förtjänar ingen respekt, dom ska ha stryk. Sporthojar FTW!

Ditt inlägg är så dumt så nu måste jag gå från datorn i avsky!
Senast redigerad av chromacor 2008-09-12 kl. 23:40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in