2008-09-13, 03:47
Bannlyst
fuck omerta.

För det första är inte någon av de här killarna som vi tar upp här mina bröder.
Respekt är det sista jag har för dessa individer, djur är väl deras rätta benämning.

Jag skiter fullständigt i om någon inom den kriminella mc-världen hängs ut här på FB.

Om du är en parasit som är involverad i en massa kriminalitet, får du räkna med att allt dras upp till ytan här på FB men även i media.

Ordet tystnad "omerta" gäller inte här på Flashback, det borde TS begripa.
Citera
2008-09-13, 07:48
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perra.B
Sitter här och läser om era spekulationer om mc-gäng och hur ni sitter här och hänger ut folk med namn och dyl. Det gör mig bara så förbannad. Vart finns hedern? Vad jag har lärt mig genom bekantskapskretsen är att man snackar inte om saker. Absolut inte om saker man hört av utomstående. Man har inte sett något eller hört ngt, thats it! Man ställer upp för sina bröder.

Så till frågan. Hur tänker ni när ni lägger ut spekulationer och dyl om gubbar som är med i mc-gäng? Är ni ens själva med i en mcklubb? Om ni nu e det och snackar massa vad har ni för tanke bakom detta? Eller är det som jag tror massa nyfikna svenssons som tjötar skit? Varför pratar ni om det som ni inte vet isf? Är ni avundsjuka? Rädda? Vill ni bli av med mc-gängen? Tell me

Sedan vad jag har för status inom mc världen är inte väsentligt!
Ni som är med i svängen och vet vad som gäller, vi syns.

Omerta. Tystnad och heder! Lögn och ohederlighet avslöjas.

Man kan snacka utan att hänga ut personer med namn...
Dyker namn upp finns det redan ute i media...
Citera
2008-09-13, 13:19
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Sitter här och läser om era spekulationer om mc-gäng och hur ni sitter här och hänger ut folk med namn och dyl. Det gör mig bara så förbannad. Vart finns hedern? Vad jag har lärt mig genom bekantskapskretsen är att man snackar inte om saker. Absolut inte om saker man hört av utomstående. Man har inte sett något eller hört ngt, thats it! Man ställer upp för sina bröder.

Så till frågan. Hur tänker ni när ni lägger ut spekulationer och dyl om gubbar som är med i mc-gäng? Är ni ens själva med i en mcklubb? Om ni nu e det och snackar massa vad har ni för tanke bakom detta? Eller är det som jag tror massa nyfikna svenssons som tjötar skit? Varför pratar ni om det som ni inte vet isf? Är ni avundsjuka? Rädda? Vill ni bli av med mc-gängen? Tell me

Sedan vad jag har för status inom mc världen är inte väsentligt!
Ni som är med i svängen och vet vad som gäller, vi syns.

Omerta. Tystnad och heder! Lögn och ohederlighet avslöjas.
Allvarligt, när stod det något här av vikt som inte är känt sedan tidigare ?
Citera
2008-09-14, 20:39
Medlem
Perra.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
text....

Vet att man får tala öppet här i och med att det e yttrandefrihetsforum.
Jag är inte ute efter att få någon form utav "status" här. Finns tillräckligt med flashbackare som sköter det bra.

Jag ställer upp för mina vänner och dom ställer upp för mig i vått och torrt.
Sedan så ska jag ju säga att jag inte är medlem i något mc-gäng heller.

Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Man kan snacka utan att hänga ut personer med namn...
Dyker namn upp finns det redan ute i media...

Jo är dom i media så förstår jag att dom används...

Jaja tror inte jag får ngt vettigt ur denna tråden. Märktes ju rätt så fort vilka som satt här. Jag finns på PM om det skulle vara något

Moderator kan låsa.
Citera
2008-09-14, 21:18
Bannlyst
Citat:
Vet att man får tala öppet här i och med att det e yttrandefrihetsforum.
Jag är inte ute efter att få någon form utav "status" här. Finns tillräckligt med flashbackare som sköter det bra.

Jag ställer upp för mina vänner och dom ställer upp för mig i vått och torrt.
Sedan så ska jag ju säga att jag inte är medlem i något mc-gäng heller.

Jo är dom i media så förstår jag att dom används...

Jaja tror inte jag får ngt vettigt ur denna tråden. Märktes ju rätt så fort vilka som satt här. Jag finns på PM om det skulle vara något

Moderator kan låsa.

Nja, din lilla avbön här i nyktert tillstånd är nog snarare mer underhållande än övertygande
Citera
2008-09-14, 22:03
Medlem
Perra.Bs avatar
Citat:
Nja, din lilla avbön här i nyktert tillstånd är nog snarare mer underhållande än övertygande

Varför yttra sig om sådant du inte har en aning om?
Citera
2008-09-15, 08:53
Bannlyst
Citat:
Varför yttra sig om sådant du inte har en aning om?

Du skrev ett inlägg i fyllan om nån romantisk dröm du hade om gäng, omerta, brödrarskap och annat "coolt" du läst dig till på forumet. Sen visade det sig att du inte tillhörde något gäng. Ofta är det killar med dålig självkänsla, frånvaro av föräldrar samt allmän misslyckad skolgång/barndom som saknar en del av det du beskrev. Många av dessa personer gör allt föra att slippa vara ensamma. Kanske inte till deras egna fördel alla gånger

Nu gäller detta inte dig. Du skriver bara ut dina drömmar på nätet i nåt slags rus. Allt det du drömmer om fast saknar....
Citera
2008-09-15, 14:43
Bannlyst
Citat:
Du skrev ett inlägg i fyllan om nån romantisk dröm du hade om gäng, omerta, brödrarskap och annat "coolt" du läst dig till på forumet. Sen visade det sig att du inte tillhörde något gäng. Ofta är det killar med dålig självkänsla, frånvaro av föräldrar samt allmän misslyckad skolgång/barndom som saknar en del av det du beskrev. Många av dessa personer gör allt föra att slippa vara ensamma. Kanske inte till deras egna fördel alla gånger

Nu gäller detta inte dig. Du skriver bara ut dina drömmar på nätet i nåt slags rus. Allt det du drömmer om fast saknar....

Your the man TT Boy
Citera
2008-09-15, 16:07
Medlem
Perra.Bs avatar
Citat:

Fortfarande talar du om sådant som du bara spekulerar i. Nej, jag är inte medlem någonstans dock så är jag mkt närmare än vad du verkar tror.

Fast du som verkar veta allt visste väl redan detta?
Citera
2008-09-15, 17:15
Medlem
obans avatar
En av de mest pinsamma inlägg jag läst på ganska länge. Jag är inte helt övertygad om att det är skrivet på fyllan tyvärr.
Citera
2008-09-15, 17:25
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oban
En av de mest pinsamma inlägg jag läst på ganska länge. Jag är inte helt övertygad om att det är skrivet på fyllan tyvärr.

Inte jag heller. Måste blivit "väckt" och ger mig lite vibbar om han snubben som använder bandidos symbol som avatar och letar supportgrejer i modeforumet.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=745343

Han har dock idag bytt avatar tyvärr. Undras varför??
Citera
2008-09-15, 18:32
Bannlyst
Citat:
Fortfarande talar du om sådant som du bara spekulerar i. Nej, jag är inte medlem någonstans dock så är jag mkt närmare än vad du verkar tror.

Fast du som verkar veta allt visste väl redan detta?

Nej du gosse

Du säger det mesta själv och det närmsta du kommer att komma då det gäller "gäng" både i dag och i morgon är fortfarande Internet!

Återigen drar jag ned byxorna på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in