2008-09-11, 13:42
Medlem
Tjena!

Har ett problem med Vista (Mnga fler har detta problem ocks) som sger "Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered." nr man sitter och spelar.
men det r inte det som r mitt problem, mitt problem ligger i uppdateringen som finns att hmta hos microsoft som eventuellt ska lsa problemet.
Jag laddar ner uppdateringen som heter "Windows6.0-KB938194-x64" (r den uppdateringen som ska vara till 64-bitars).

Har valt den som r till 64-bitars OS men nr jag ska installera denna s fr jag bara ett felmeddelande som sger: "The update does not apply to your system".
Ngon som upplevt detta problem?

Tack p frhand!
Citera
2008-09-11, 14:25
Medlem
carbsons avatar
sker p att du har 64-system d?
testat med 32-versionen?
Citera
2008-09-11, 17:47
Medlem
Yes! Spenderar all min lediga tid framfr datorn i princip, formaterar, bygger dator osv sjlv. S jag r inte helt borta i omrdet om vi sger s.

Dock r just detta ett vldigt skumt mysterium d jag har 64-bitars och har laddat ned uppdateringen till just 64-bitars.

Blir galen, fr ju skiten nr man istter och spelar. Brukar dock hjlpa med en omstart och ominstallation / nya drivare till grafikortet. men tyvrr r det ju bara tillflligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in