• 2
  • 3
2008-10-15, 17:22
Medlem
CDPs avatar
Det är min personliga övertygelse att om man tycker att ett förhållande känns bra hela tiden, jämt, så är man naiv nog att en dag bli förvånad när man blir dumpad. Var inte så blinda, FB!
Citera
2008-10-15, 17:38
Medlem
Khaliths avatar
Hade samma tankar som du för några år sedan. Var hela tiden förberedd på att det ändå alltid tog slut så jag hade jävligt svårt för att öppna mig känslomässigt. Men sen lite senare så insåg jag att när man tänker så, så är det ju klart det tar slut. Visst man mår skit om man blir dumpad, men det är bara att ta nya tag och inse att han/hon inte var för dig.
Citera
2008-10-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fosho
Hej. Det är så att jag för några månader sen blivit dumpad. Ett förhållande som kändes sjukt jävla bra, hela tiden, jämt. Men en dag droppade hon bomben.

Har nu hittat en ny. Underbar tjej, och jag tycker verkligen om henne. Dock har jag lärt mig att man inte kan lita på någon. Det har nog gått så långt att jag nog räknar med att bli dumpad en dag. Jag kommer på mig själv på fyllan att säga till mina polare "om det går bra med bruden? äeeh fan, det spricker snart. Jofan, det spricker."

Vad har ni för åsikter om mitt tankesätt? Gör jag fel? Är det kanske bra att förbereda sig på att det nån gång tar slut?
tänk såhär ....: det e hon som förlorar dej om hon dumpar dej ,o det e hennes förlust !!!
du kan inte gå runt o va orolig för detta , då kan du ju inte leva med henne fullt ut ju ......
har alltid gått runt med samma känsla.. tänker att det e väl min tur nu att få krossat hjärta ,eftersom jag alltid varit "dumparen" o lämnat i alla mina förhållanden ..
jag alltid haft det skit jobbigt de första månaderna o känt mej orolig att bli dumpad..på senare år har jag dock tänkt : det e fan min killes förlust om han lämnar mej !! vill han inte ha mej som jag e till persolighet o utseende e han ändå inte värd mej o då måste det ju finnas nån bättre som älskar hela mej o dej jag e .......
Citera
2008-10-15, 22:43
Medlem
Wojaks avatar
Citat:
Vad har ni för åsikter om mitt tankesätt? Gör jag fel? Är det kanske bra att förbereda sig på att det nån gång tar slut?
När man dricker öl förbereder man inte sig för att det ska ta slut. Man njuter och är glad! Så är det med alla livsskeden!
NJUT!
Citera
2008-10-15, 22:50
Bannlyst
Citat:
Hej. Det är så att jag för några månader sen blivit dumpad. Ett förhållande som kändes sjukt jävla bra, hela tiden, jämt. Men en dag droppade hon bomben.

Har nu hittat en ny. Underbar tjej, och jag tycker verkligen om henne. Dock har jag lärt mig att man inte kan lita på någon. Det har nog gått så långt att jag nog räknar med att bli dumpad en dag. Jag kommer på mig själv på fyllan att säga till mina polare "om det går bra med bruden? äeeh fan, det spricker snart. Jofan, det spricker."

carpe diem
Citera
2008-10-16, 08:16
Medlem
Visst kan man fånga dagen.

Men var det någon som noterade min update? Att det faktiskt är slut nu. Kände det på mig hela tiden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in