Citat:
Ursprungligen postat av fosho
Hej. Det är så att jag för några månader sen blivit dumpad. Ett förhållande som kändes sjukt jävla bra, hela tiden, jämt. Men en dag droppade hon bomben.
Har nu hittat en ny. Underbar tjej, och jag tycker verkligen om henne. Dock har jag lärt mig att man inte kan lita på någon. Det har nog gått så långt att jag nog räknar med att bli dumpad en dag. Jag kommer på mig själv på fyllan att säga till mina polare "om det går bra med bruden? äeeh fan, det spricker snart. Jofan, det spricker."
Vad har ni för åsikter om mitt tankesätt? Gör jag fel? Är det kanske bra att förbereda sig på att det nån gång tar slut?
tänk såhär ....: det e hon som förlorar dej om hon dumpar dej ,o det e hennes förlust !!!
du kan inte gå runt o va orolig för detta , då kan du ju inte leva med henne fullt ut ju ......
har alltid gått runt med samma känsla.. tänker att det e väl min tur nu att få krossat hjärta ,eftersom jag alltid varit "dumparen" o lämnat i alla mina förhållanden ..
jag alltid haft det skit jobbigt de första månaderna o känt mej orolig att bli dumpad..på senare år har jag dock tänkt : det e fan min killes förlust om han lämnar mej !! vill han inte ha mej som jag e till persolighet o utseende e han ändå inte värd mej o då måste det ju finnas nån bättre som älskar hela mej o dej jag e .......