2008-09-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Han må ha hus i Djursholm, men han är i alla fall inte folkbokförd där. Är han ens skriven i Sverige? Wierd...

Enligt Metro och Expressen är han tydligen 40 år med...
Citera
2008-09-11, 19:11
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Han må ha hus i Djursholm, men han är i alla fall inte folkbokförd där.

Ekerö. Han har hus på Ekerö. Men vem vet, han kanske har det i Djursholm också...
Citera
2008-09-11, 19:37
Medlem
Mesmeros avatar
Måste säga att jag tycker att han helt klart är den skönaste jurymedlemmen alla kategorier. Han utklassar på egen hand förra juryn. Dom andra två känns som sköna bifigurer i sammanhanget. Hans story om Madonna och bananerna var riktigt skön...
Citera
2008-09-11, 19:53
Medlem
red_addictions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Snygg, snygg, snygg! Har inget skvaller mer än att jag är lite betuttad kan jag säga...men har han haft en sån snygging som Laila så har jag inte en chans. Suck! Är han singel?
.

Snygg?!! Hur fan tänker du då...?
Citera
2008-09-11, 20:06
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
Måste säga att jag tycker att han helt klart är den skönaste jurymedlemmen alla kategorier. Han utklassar på egen hand förra juryn. Dom andra två känns som sköna bifigurer i sammanhanget. Hans story om Madonna och bananerna var riktigt skön...

Haha ja den fick mig att dra på smilbanden. "Vafan, kunde jag inte bara ha fått en banan?"
Citera
2008-09-11, 20:16
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Finns det nåt roligt skvaller om Anders som någon på FB vill dela med sig? Har fått en bra bild av honom, tycker han verkar helt underbar som person. So please, spoliera inte tråden med en massa påhittad skitsnack eller nåt löjligt om hans kroppshydda etc., tack!

Mja, underbar är väl att ta i, men efter de andra 4 nissarna och den där skitnödiga stekaren längst ut på kanten så framstår ju vemsomhelst som underbar ... Men visst, och fröken Bagge, är godkända.
Citera
2008-09-11, 21:09
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red_addiction

Jag tänker på vad JAG tycker är attraktivt, gillar och tänder på sörru så nu kan du sluta att slå dig för pannan - det klär dig inte!
.
Citera
2008-09-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av red_addiction
Jag antar att du är av maskulint kön.Vi kvinnor kan tända på något annat än utseende.
Citera
2008-09-11, 22:45
Medlem
köpenhamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catya
Ekerö. Han har hus på Ekerö. Men vem vet, han kanske har det i Djursholm också...

tror att du blandar ihop Ekerö med Tyresö
Citera
2008-09-11, 23:06
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Jag antar att du är av maskulint kön.Vi kvinnor kan tända på något annat än utseende.

Ja, makt. Ta det lugnt med att klappa dig själv på axeln. Vi är alla lika goda kålsupare.
Citera
2008-09-11, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Ja, makt. Ta det lugnt med att klappa dig själv på axeln. Vi är alla lika goda kålsupare.
Antar fortfarande att du är en karl. NEJ, det handlat INTE OM MAKT. Anders B. har DET (hans personlighet) som gör att man måste älska honom.
Citera
2008-09-11, 23:25
Medlem
Catyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av köpenhamn
tror att du blandar ihop Ekerö med Tyresö

Nope, han bor på Ekerö. Tyresö är ju för fasiken andra sidan stan. Där kan man inte bo!
Det är inte du som blandar ihop Eckerö och Ekerö...?

Btw: ingen från Sollentuna här? Läste att han är uppvuxen där.
Senast redigerad av Catya 2008-09-11 kl. 23:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in