2024-07-12, 19:30
Medlem
SodaFointains avatar
Hans herrgård tog bort från hemnet förra sommaren 23 aug så antar han ångrat sig och bara tänker hyra ut huset och det är inte sålt för står ej under sålda
Citera
2024-07-12, 21:53
Medlem
Har Anders fått Bagge på stiftet efter som han fått smak på (Bears) ? Kanske gillar lök på laxen
Citera
2025-10-18, 21:18
Medlem
SmarterThanYous avatar
Konstigt ändå att ha sin mor och far tatuerade på högerhanden, det är samma hand som jag torkar mig i bajsan med och gör alla möjliga saker med.

Hoppas han inte tittar ner på mamma och pappa när han polerar sin brandhjälm. Nä men nu vill jag inte tänka på Anders mer.
Citera
2025-11-01, 19:59
Medlem
SmarterThanYous avatar
Ok han gillar saltlakrits. Så hur är han i sängen? Nån som vet?
Citera
2025-11-01, 21:37
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Ok han gillar saltlakrits. Så hur är han i sängen? Nån som vet?

Anders är väl en rätt stor gubbe på minst 100 pannor. Hur lång är den snälle björnen? Tippar på 185cm.
Citera
2025-11-01, 21:42
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Anders är väl en rätt stor gubbe på minst 100 pannor. Hur lång är den snälle björnen? Tippar på 185cm.

Det är mycket man såklart.

Har han stor "påvemössa"?

Nä, men han är söt. Hoppas han får det bästa av alla världar, för sent för min del.
Citera
2025-11-01, 22:54
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Det är mycket man såklart.

Har han stor "påvemössa"?

Nä, men han är söt. Hoppas han får det bästa av alla världar, för sent för min del.

Han är beta och snäll, men det gör inget för han är RIK och KÄND, det ger pirr i bäret på damerna.
Citera
2025-11-01, 23:13
Medlem
SmarterThanYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Han är beta och snäll, men det gör inget för han är RIK och KÄND, det ger pirr i bäret på damerna.

Jo det förstår man ju är ett handikapp, två snygga blondiner på raken och av en händelse massa shemales runt om.

Ingen lägger det pusslet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in