2017-04-24, 13:15
Medlem
Helt ärligt, har Bagge gått ut med att de bor ihop och är tillsammans? Om inte så kanske det finns en chans då?
Citera
2017-05-06, 20:28
Medlem
freeriderXIIs avatar
Om jag producerat en film om Gustav II Adolf så kanske Bagge kunnat spela honom. De har vissa likheter.

Citera
2017-11-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag tror bagge är stentät, det skulle inte förvåna mig om han har typ 100 miljoner, att han har + 20 är jag bombis på eller har jag så fel?

han har i alla fall inte 30 för det har man bara om man är fbare
Citera
2017-11-05, 14:42
Medlem
PiusXIIIs avatar
Nu är de förlovade.

https://www.expressen.se/noje/anders...vat-sig-sa-ja/
Citera
2018-08-25, 11:06
Medlem
Kärleksresan blir tv.
Anders Bagge, 50, och Johanna Lind, 46, gör realityserie av vägen fram till sitt drömbröllop.

I dag gifter sig ”Idol”-profilen Anders Bagge och hudterapeuten Johanna Lind. Samtidigt avslöjar de att de gör tv-serie av sina liv tillsammans och av vägen fram till den stora dagen på TV4.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-av-brollopet
Citera
2018-08-26, 12:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Så himla trist att den äkta människan Anders faller för en fejkmänniska som Johanna Lind. Plastigare barbiedocka får man leta efter. Tuttar, tänder, naglar, ögonfransar, hår, allt är fejk.

Men tja, jag hoppas de är lyckliga. Kärleken är stor...
Citera
2018-08-26, 12:20
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Så himla trist att den äkta människan Anders faller för en fejkmänniska som Johanna Lind. Plastigare barbiedocka får man leta efter. Tuttar, tänder, naglar, ögonfransar, hår, allt är fejk.

Men tja, jag hoppas de är lyckliga. Kärleken är stor...
Han hade en likadan hona i Laila Bagge innan så inget nytt under solen för Anders. Dock undrar jag hur han som skalligt fetto kan få dessa fina blonda tjejer på fall. Har han 30 cm eller massa miljoner på banken? Hur bär han sig åt?
Citera
2018-08-26, 12:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurgentysk
Han hade en likadan hona i Laila Bagge innan så inget nytt under solen för Anders. Dock undrar jag hur han som skalligt fetto kan få dessa fina blonda tjejer på fall. Har han 30 cm eller massa miljoner på banken? Hur bär han sig åt?
Massa miljoner ja det tror jag. Har inte han skrivit många kända sånger? Åtminstone arbetat med kända artister. Sen är han väl en reko person. Såg (som utomstående) faktiskt en bättre "passning" med Laila än med Johanna. Laila verkar iaf ha fötterna på jorden och inte näsan i vädret.
Citera
2018-08-26, 13:10
Medlem
Jurgentysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Massa miljoner ja det tror jag. Har inte han skrivit många kända sånger? Åtminstone arbetat med kända artister. Sen är han väl en reko person. Såg (som utomstående) faktiskt en bättre "passning" med Laila än med Johanna. Laila verkar iaf ha fötterna på jorden och inte näsan i vädret.
Inga barn så han skjuter löst så det är inte det kvinnorna ser hos han. $ vid ögonen för de kvinnor som blir ihop med han med andra ord.
Citera
2018-08-26, 15:34
Medlem
Citat:

Han är väl självsäker och stark? Det är väl inte så svårt att förstå. Det är bara att kolla på vilka jobb han har haft så märker man att han är karismatisk, högpresterande och har rejält med pondus.
Citera
2018-08-26, 19:12
Medlem
Citat:

Anders är glad, charmig och oerhört karismatisk. Hos honom är det personligheten som drar inte uteendet. En stor kramgo nalle. Kan nog få nästan vilken kvinna han vill 🙂
Citera
2018-08-26, 19:58
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Han kanske är trevlig,det kommer man långt, på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in