Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Folk i omgivningen blir allt mer rädd för mig och drar sig undan så fort de ser att jag har alkohol i blodet, värsta är ju att jag har hota många, och inte bara på skoj utan sagt rätt ut att de ska dö och berättat i minsta detalj vad jag kommer göra med dom...nej, jag är ingen psykopat och jag skadar inte människor men kommer man in på fyllan så går det som det går, kan även erkänna att jag är väldigt aggresiv även i nyktert...ja menar, vem fan är inte det? - Tell me...liksom
haha, lite samma sak händer mig när jag är riktigt rikigt full kan jag(enligt vad andra säger, minnesluckur vanligtvis) börja mordiskt jaga folk helt oprovocerat ,(för full för att lyckas dock^^) men alla i min förra gymnasieklass var iaf livrädda för mig när jag var full, dom vågade knappat supa med mig haha.
När jag är nykter så har alltid kniv med mig(tänk om någon skulle anfalla en på stan), men brukar ibland inte ha med mig den på fyllan just för att jag vet att om någon bråkar med mig(brukar f.ö ha ovanan att dra cigg/öl ur okända människors händer när jag är full^^) så vet jag med säkerhet att förmodligen skulle flippa ur och knivhugga någon rejält

, och börja knivhugga en halvt kriminell muskel blatte+kompisgäng som just har dragit ciggen ur handen är nog inte så smart O.o
Jag är inte särskilt aggressiv nykter dock,om något inte provocerar förstås^^