Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-09, 05:53
  #1
Medlem
AXLETTIs avatar
Jag låg fridfullt i sängen och skulle somna efter 3 dagars förkylning och feber. Kände mig nästan helt frisk och planerade att gå upp på morgonen för jobb. Helt plötsligt från ingenstans får jag satans ont i nacken och lungorna. Gör smått ont i nacken hela tiden men när jag böjer huvudet bakåt gör det jävligt ont. Det sticker till i lungorna/bröstet när jag hostar och sväljer. Har aldrig kännt på detta viset innan och det kom verkligen helt plötsligt när jag låg still på rygg. Somnade vid 1-tiden och vaknade vid 5-tiden av att det gjorde så ont. Planerar att besöka sjukhuset senare idag om jag inte känner att det släpper.

Vad kan ha hänt?
Citera
2009-01-29, 14:54
  #2
Medlem
Ztrikes avatar
upplever samma sak nu.. någon som vet vad det är?
Citera
2009-01-29, 14:57
  #3
Medlem
Eliza CTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Jag låg fridfullt i sängen och skulle somna efter 3 dagars förkylning och feber. Kände mig nästan helt frisk och planerade att gå upp på morgonen för jobb. Helt plötsligt från ingenstans får jag satans ont i nacken och lungorna. Gör smått ont i nacken hela tiden men när jag böjer huvudet bakåt gör det jävligt ont. Det sticker till i lungorna/bröstet när jag hostar och sväljer. Har aldrig kännt på detta viset innan och det kom verkligen helt plötsligt när jag låg still på rygg. Somnade vid 1-tiden och vaknade vid 5-tiden av att det gjorde så ont. Planerar att besöka sjukhuset senare idag om jag inte känner att det släpper.

Vad kan ha hänt?

Trist nog har ju inte TS från början berättat mer! Hade varit intressant och nyttigt att veta just nu för dej!
Låter väldigt obehagligt och ovanligt.
Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback