2011-10-13, 03:51
  #7669
Medlem
patrikvs avatar
Har inte spelat sen 2009 och vill gärna fortsätta spela på samma karaktär, antar att det inte går? För kan inte logga in med mitt account iallafall.
Citera
2011-10-13, 04:39
  #7670
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikv
Har inte spelat sen 2009 och vill gärna fortsätta spela på samma karaktär, antar att det inte går? För kan inte logga in med mitt account iallafall.

Lägg till _eur efter ditt användarnamn så borde det funka.
Citera
2011-10-15, 00:54
  #7671
Medlem
patrikvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Lägg till _eur efter ditt användarnamn så borde det funka.

Tackar, vilken server är det mest folk på? är lvl 16 nu bara
Citera
2011-10-15, 11:21
  #7672
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikv
Tackar, vilken server är det mest folk på? är lvl 16 nu bara

Ingen aning faktiskt, inte spelat på ett bra tag nu. Men när jag spelade var både Norn och Azgal rätt jämna i antal spelare. Vill du spela på en amerikansk server tror jag badlands är det största.
Citera
2011-10-15, 14:33
  #7673
Medlem
Farbror Fazers avatar
Kikar in på WARs forum ibland för att se om det finns i alla fall nästan en anledning till att någonsin komma tillbaka. Varje gång är det trådar uppe om att spelet stannat helt och att spelet blev övergivet från dag 1 nästan. Så jävla sorgligt, det kunde blivit något
Citera
2011-10-15, 14:36
  #7674
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Kikar in på WARs forum ibland för att se om det finns i alla fall nästan en anledning till att någonsin komma tillbaka. Varje gång är det trådar uppe om att spelet stannat helt och att spelet blev övergivet från dag 1 nästan. Så jävla sorgligt, det kunde blivit något


Dag 1 är utan tvekan en stor lögn. Det fanns många spelare mer än ett år in på releasen. Nightfall var ju den bästa guilden tills sommaren 2010, åtminstone
Citera
2011-10-15, 14:37
  #7675
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Dag 1 är utan tvekan en stor lögn. Det fanns många spelare mer än ett år in på releasen. Nightfall var ju den bästa guilden tills sommaren 2010, åtminstone

Jodå klart är det lite av en överdrift Men de två gånger jag har kommit tillbaka så har jag nog inte sett mycket skillnad alls. Förutom att servrarna stadigt blir mindre då alltså.
Citera
2011-10-18, 05:04
  #7676
Medlem
patrikvs avatar
Om ni ska spela så kör på Badlands(amerikansk),å ingen annan server. Mycket folk online 24/7 och ingen kötid alls till bg's
Citera
2011-11-10, 20:48
  #7677
Medlem
Funderar lite smått på att börja lira igen, är det endast US servrarna som gäller isåfall?
Bör jag räkna med en viss delay om jag börjar lira på en US server?
Citera
2012-01-17, 15:57
  #7678
Medlem
Finns bara 3 servrar kvar nu Karak-Norn(EU), Badlands(US) och Drakenwald(DE). Jag själv lirar order på Karak-Norn, gott om folk prime time såväl som tidigt på morgonen och sent på natten. Dock lite destro dominerat nu, men om man gillar att farma AAO så är det rena guldgruvan(inte alltid AAO, men oftast). Fortresses kommer tillbaka nästa patch 1.4.5. Samt med lite nytt system hur man tar över pairings, något med reliker(har inte riktigt läst igen patch notes än).

Jag rekomenderar alla som har lite gubbar med högre RR att börja lira igen. Lite svårt att komma in som ny i T4 utan gear etc. Men det är så det har blivit med Doomflayer och Warpforged setsen.

GL
Citera
2012-01-17, 16:19
  #7679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gapU
Finns bara 3 servrar kvar nu Karak-Norn(EU), Badlands(US) och Drakenwald(DE). Jag själv lirar order på Karak-Norn, gott om folk prime time såväl som tidigt på morgonen och sent på natten. Dock lite destro dominerat nu, men om man gillar att farma AAO så är det rena guldgruvan(inte alltid AAO, men oftast). Fortresses kommer tillbaka nästa patch 1.4.5. Samt med lite nytt system hur man tar över pairings, något med reliker(har inte riktigt läst igen patch notes än).

Jag rekomenderar alla som har lite gubbar med högre RR att börja lira igen. Lite svårt att komma in som ny i T4 utan gear etc. Men det är så det har blivit med Doomflayer och Warpforged setsen.

GL


Spelar själv (fortfarande) order på Karak Norn, och kommer nog göra det tills GW2 kommer ut (om servrarna fortfarande är uppe) då SWTOR inte var något för mig.

Håller med om att det är fortfarande en hel del folk primetime om än off hours lite segare med SC pops.

Vad heter du ingame?
Citera
2012-01-17, 18:20
  #7680
Medlem
Neverdancessobers avatar
hade ett par 40´s på karak norn shammy, squid herder eller nåt med pvp gear aktiverade kontot igen och fick spela januari ut gratis så ska börja köra detta igen då sw tor inte va så kul medans detta spel va grymt kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in