Citat:
Ursprungligen postat av gapU
Finns bara 3 servrar kvar nu Karak-Norn(EU), Badlands(US) och Drakenwald(DE). Jag själv lirar order på Karak-Norn, gott om folk prime time såväl som tidigt på morgonen och sent på natten. Dock lite destro dominerat nu, men om man gillar att farma AAO så är det rena guldgruvan(inte alltid AAO, men oftast). Fortresses kommer tillbaka nästa patch 1.4.5. Samt med lite nytt system hur man tar över pairings, något med reliker(har inte riktigt läst igen patch notes än).
Jag rekomenderar alla som har lite gubbar med högre RR att börja lira igen. Lite svårt att komma in som ny i T4 utan gear etc. Men det är så det har blivit med Doomflayer och Warpforged setsen.
GL
Spelar själv (fortfarande) order på Karak Norn, och kommer nog göra det tills GW2 kommer ut (om servrarna fortfarande är uppe) då SWTOR inte var något för mig.
Håller med om att det är fortfarande en hel del folk primetime om än off hours lite segare med SC pops.
Vad heter du ingame?