2008-09-16, 09:35
Medlem
Kopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Axe-bite pass är en inofficiell Ryss-server, Så om du vill slippa ˈruskʲɪj jɪˈzɨk
i general chat så rekommenderar jag Karag Azjal, Där det finns FB guild på både Order och Destruction.

Skitsnack
Lirar där med ett gäng svenskar, och några ryssar har jag inte sett av. Och i General Chat pratar alla engelska. Så några stora mängder med ryssar finns det inte.
Ungefär som att säga att Karak Azgal är en flashbackserver
Citera
2008-09-16, 09:44
Medlem
Tzar_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tadada
Blir nog att jag och några polare sen tidigare MMO kommer rolla destruction på Eltharion. Blir inte förän den 25e dock då jag bränt all lön på sprit

Jag kan rekommendera att inte välja just den servern. Som det ser ut nu är det den som är mest belastad, särskilt vad gäller destruction. I går var det över 30 min kö för att komma in, och då har inte ens spelet släppts i butikerna...
Citera
2008-09-16, 09:45
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopo
Skitsnack
Lirar där med ett gäng svenskar, och några ryssar har jag inte sett av. Och i General Chat pratar alla engelska. Så några stora mängder med ryssar finns det inte.
Ungefär som att säga att Karak Azgal är en flashbackserver

Spelat Molten Core EU server i Wow? I början var det rätt lungt, nu får man "ruskʲɪj?!?" om man säger Hi i general chatten.. Och även om 'ryktet' inte skulle stämma är det väl inte mer än rätt att varna killen, för OM det gör det blir det ju rätt surt för han att märka att hans Scenario-kamrater har problem med att översätta "Heal"
Citera
2008-09-16, 09:55
Medlem
Skulle också vara försiktig med att rolla på Axe Bite Pass. En hel del ryssar som rollat där.
Citera
2008-09-16, 10:32
Medlem
Murderers avatar
KARAK-AZGAL (Core)

DESTRUCTION
Stoppable - Chosen - Maggots
Korp - Chosen - Maggots - Panzer
Mushroom - Disciple of Khaine - Maggots
Voresia - Sorceress - Maggots - Panzer
Corpus - Magus - Maggots - Mholgan
Cronoth - Zealot - Maggots - Cronothx
Face - Marauder - Maggots - jonasgrillar
Bollkalle - Chosen - Maggots - Qunic
Muttan - Sorceress - Maggots - Flarpz
Excent - Zealot - Maggots - Excent
Buba - Marauder - Maggots - Thyrfing
Nyyx - Zealot - Maggots

ORDER
Yandar - Shadow Warrior - Ostensson
Crewel - Bright Wizard - Ferdinandstyle
Freinz - Warrior priest - Svampspor
Legenden - Bright Wizard - Etojk
Tjockisen - Ironbreaker - Joine
Dodo - Engineer - Pervo
Irana - Ironbeaker - Celtic Fist
Thyra - Rune Priest - Hultas
Hjorgni - Rune Priest - sendium
Melorion - White Lion
Storken - Bright Wizard - remixx
Brekar - Runepriest - Flyttkartong

Sorry Salorm
Citera
2008-09-16, 10:55
Medlem
Kopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Spelat Molten Core EU server i Wow? I början var det rätt lungt, nu får man "ruskʲɪj?!?" om man säger Hi i general chatten.. Och även om 'ryktet' inte skulle stämma är det väl inte mer än rätt att varna killen, för OM det gör det blir det ju rätt surt för han att märka att hans Scenario-kamrater har problem med att översätta "Heal"
Nej det har jag inte, borde jag det?

Om du nu tycker att det ryska släktet är påtagligt jobbiga, så har du all rätt att varna killen. Men det är fel att påstå att den kommer haverera endast för att det ryktesvis kommer rolla många ryssar.
Vidare, hur vet du att den är inofficiell? Ett forum listade tre server med ryska flaggor jämte. Gör det också Karak Azgal till en svensk server?

Du rekommenderar Karak Azgal! Är du tokig, det är ju den inofficiella flashback servern.
Senast redigerad av Kopo 2008-09-16 kl. 11:00.
Citera
2008-09-16, 11:34
Medlem
Blaha2k2s avatar
Lirar på Karak-Izor under namnet Lord. Rank 10 shaman atm. Gick visst med i ett gille också, Ruin, första gillet på servern.

Aja, ifall någon vill något är det bara kontakta ingame.
Citera
2008-09-16, 11:38
Medlem
Wait and Bleeds avatar
Karak Dron är kanon, bra folk och få köer.

Finns det några direkta fördelar med guilder mer än den mest uppenbara (ha folk omkring sig som vill questa)? Får man några bonusar? Folk verkar ha så bråttom att fixa guilder att man börjar undra om det innebär guld och gröna skogar...
Citera
2008-09-16, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wait and Bleed
Karak Dron är kanon, bra folk och få köer.

Finns det några direkta fördelar med guilder mer än den mest uppenbara (ha folk omkring sig som vill questa)? Får man några bonusar? Folk verkar ha så bråttom att fixa guilder att man börjar undra om det innebär guld och gröna skogar...

Finns en hel del. Warhammer har introducerat något som kallas "Living Guilds". Din guild levlar helt enkelt upp och ger i takt med att den får en högre rank diverse bonusar till alla medlemmar. Så ja, en guild är att föredra.

Du kan även ta över keeps med din guild och smycka den i era färger.
Citera
2008-09-16, 12:22
Bannlyst
Vad exakt är det för något jag ska ladda ner nu när jag har koderna? Us open beta eller vad?
Citera
2008-09-16, 12:39
Medlem
Tadadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x
Jag kan rekommendera att inte välja just den servern. Som det ser ut nu är det den som är mest belastad, särskilt vad gäller destruction. I går var det över 30 min kö för att komma in, och då har inte ens spelet släppts i butikerna...
Jag är medveten om köerna att ta sig in på servern och enl forumet ska det tydligen utökas plats när spelet går live, får helt enkelt se efter det vilken server de blir. Hoppas dock på Eltharion, forumet är det mest aktiva och det verkar överlag som en skön blandning av guilder och folk.
Citera
2008-09-16, 12:45
Medlem
Pulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzar_x

Bullshit. 30 min queue är ingenting. Karak Eight Peaks är/var utan tvekan mest belastad då det var 2 timmars queue igår kväll. Sen så var det väl några tyska servrar och Karag Azgal..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in