2010-11-06, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
ding rr80! då är bara frågan om man ska köpa rvr packen eller ej..

Gratz! Gör't! Fattar inte varför alla klagar. Vad kan man egentligen förvänta sig med de få subscribers som WAR faktiskt har. Och det är ju sjukt billigt (15 dollar för båda packsen). Dollarn ligger ju nere på 6,50 nu förfan!
Citera
2010-11-06, 02:14
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
ding rr80! då är bara frågan om man ska köpa rvr packen eller ej..

Gz mannen! Dags att sluta nu?
Citera
2010-11-06, 06:04
Medlem
Golachabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Med RvR-packen ökas det till RR100, så han har bara börjat

Många av förändringarna verkar bra så det kanske är värt att testa igen. Några saker har jag velat sett länge, t ex att kunna placera Seige weapons överallt och enbart rammar kan skada keep doors om jag förstod allt rätt. Om jag får tid framöver blir det nog ett test igen.

http://herald.warhammeronline.com/patchnotes/index.php#patch:-1_section:12
Citera
2010-11-06, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Nu blir det testa 14 dagars trial å se vad som blitt bättre sen ja slutade

tror trial håller för evigt dock limited
Citera
2010-11-07, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konradus
tror trial håller för evigt dock limited

Re-Enlistment är inte samma sak som Endless Trial.
Citera
2010-11-08, 21:11
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

absolut inte! men om rvrpacken inte levererar så vet jag inte
Citera
2010-11-08, 21:56
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
absolut inte! men om rvrpacken inte levererar så vet jag inte

Alla vet att på lvl80 slutar man spela den karaktären och börjar levla en alt!

Så har det funkat i vårt gille iaf, tror medelranken på karaktärerna vi spelade mest gick från ~75 till 50 eller så för några veckor sen. Tycker iaf själv att det känns lite tråkigt på 80 när man inte får se hur mycket renown man hade dragigt in per kill. Dom där lila siffrorna ger ta mig fan mer spelglädje än man kan tro.
Citera
2010-11-08, 22:04
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Alla vet att på lvl80 slutar man spela den karaktären och börjar levla en alt!

Så har det funkat i vårt gille iaf, tror medelranken på karaktärerna vi spelade mest gick från ~75 till 50 eller så för några veckor sen. Tycker iaf själv att det känns lite tråkigt på 80 när man inte får se hur mycket renown man hade dragigt in per kill. Dom där lila siffrorna ger ta mig fan mer spelglädje än man kan tro.

tycker det är skönt att roam'a solo och kunna slakta av lite ditt som datt
Citera
2010-11-08, 22:09
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
tycker det är skönt att roam'a solo och kunna slakta av lite ditt som datt

Hehe. jo visst är det trevligt på det sättet. Men jag saknar den där "woohoo, 2k renown för det aset!"-känslan som jag får på min nuvarande allt :P

Sen gjorde jag även misstagt att smått börja spela en riktig dps strax före jag dingade 80 på min chosen och insåg att det finns betydligt roligare saker än att springa runt och spamma ravage och quake...
Citera
2010-11-08, 22:12
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Hehe. jo visst är det trevligt på det sättet. Men jag saknar den där "woohoo, 2k renown för det aset!"-känslan som jag får på min nuvarande allt :P

Sen gjorde jag även misstagt att smått börja spela en riktig dps strax före jag dingade 80 på min chosen och insåg att det finns betydligt roligare saker än att springa runt och spamma ravage och quake...

chosen ja, ser ju tråkiga ut bara man tittar på dom en blackorc har det lite tuffare i 1v1 situationer, så lite kicks blir det allt
Citera
2010-11-08, 22:17
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
chosen ja, ser ju tråkiga ut bara man tittar på dom en blackorc har det lite tuffare i 1v1 situationer, så lite kicks blir det allt

Jag har haft riktigt roligt på min chosen, och jag gillar att kunna hjälpa gruppen såpass med auror och crippling strike men tyvärr blir dom rätt enformiga i längden. Man springer mest runt och spammar ravage vilket innebär att man ser samma skada göras i stort sätt varje gcd. Är förjävla synd att våra övriga skills är så satans kassa att dom är så gott som oanvändbara. Man lägger bara på sin dot, lite taunt om man är på det humöret och sen ser man ravage träffa för ~1000 varannan sekund... Är lite skillnad mot min marauder där man har knockdowns, disarms, interupt och massa annat godis.

Men men, åas har ju chosen den fördelen är att man är helt jävla fenomenal i 1v1 och kan ta i stort sätt vilken annan klass som helst. Så den kan ju vara lite skoj att roama runt i praag med.
Citera
2010-11-09, 00:33
Medlem
RR100 templates uppe på PTS.. Galet OP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här