2010-11-09, 00:38
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
RR100 templates uppe på PTS.. Galet OP

Jodu, kommer inte att vara roligt att vara låg-rr i t4 efter 1.4. Nog för att skaven-instansen kommer sprida ut befolkningen lite men det behövs verkligen nått för att skilja på folk i scenarion med. Får hoppas det här matchmaking-systemet det hintats om gör nått sånt annars kommer det bli jävligt svårt att få nya spelare att stanna kvar när dom kommer till t4 och blir överkörda av högrankade konstant.

Hoppas även det krävs rejält med rr för att nå upp till hundra.
Citera
2010-11-09, 09:15
Medlem
mosucks avatar
men med renownboosten av packen så kommer dom upp till 65+ galet snabbt i alla fall
Citera
2010-11-09, 15:59
Medlem
Själv är man RR73 på sin shaman och den enda anledningen att jag stannar/skaffar RvR progression pack är för att bli 80. Sen blir det att dinga 70, eller kanske även 80 på sin Witch elf som är 63.
Citera
2010-11-09, 20:55
Medlem
Fick ett litet ryck att börja spela igen, men upptäckte att mitt konto inte var kvar, så nu undrar jag vilken server har flest aktiva svenskar?
Citera
2010-11-09, 21:13
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac
Fick ett litet ryck att börja spela igen, men upptäckte att mitt konto inte var kvar, så nu undrar jag vilken server har flest aktiva svenskar?

Ditt konto är kvar. Logga in på warhammeronline.com och lägg till _eur på ditt username. Angående svenskar har jag ingen aning, skulle tippa på att dom är rätt jämt utspridda över azgal/norn.
Citera
2010-11-09, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Ditt konto är kvar. Logga in på warhammeronline.com och lägg till _eur på ditt username. Angående svenskar har jag ingen aning, skulle tippa på att dom är rätt jämt utspridda över azgal/norn.
Tack! Fan vad bra, gratis speltid också . Blir nog norn och order. Osäker på klass dock.
Citera
2010-11-09, 22:35
Medlem
Citat:
Tack! Fan vad bra, gratis speltid också . Blir nog norn och order. Osäker på klass dock.

Så länge det är empire så är det lugnt, inte WH dock.
Citera
2010-11-09, 23:48
Medlem
turdmunchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holamacbola
Okej, ser dig sällan, varför levlar du inte RR på spitlicker istället?
Jag tog en paus från healandet, men jag är tillbaka nu! Men det har du nog märkt
Citera
2010-11-09, 23:51
Medlem
turdmunchers avatar
När kommer det här omtalade, RvR packet ni talar om?
Citera
2010-11-09, 23:57
Medlem
kundvagns avatar
Citat:

Å andra siden hade det vart trevligt att möta något annat än BW/WP/Kotbs nångång

Citat:
Ursprungligen postat av turdmuncher
När kommer det här omtalade, RvR packet ni talar om?

Före jul är det enda som är sagt.
Citera
2010-11-10, 00:55
Medlem
Citat:
Vad är felet med wh? är faktiskt lite inne på att välja den klassen, möjligtvis wp istället.
Och vad är felet med dwarfs och high elfes?
Senast redigerad av Raissac 2010-11-10 kl. 01:02.
Citera
2010-11-10, 01:53
Medlem
Citat:
Vad är felet med wh? är faktiskt lite inne på att välja den klassen, möjligtvis wp istället.
Och vad är felet med dwarfs och high elfes?

Order på norn kör bara FOTM, så om du vill följa mainstream så väljer du antingen KOTB, WP eller BW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in