2010-07-12, 16:05
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wallaby
Är det inte många som spelar Order alltså?

Vi är en liten skara hjältar som inte hoppar på the bandwagon (Destro tåget alltså).
Citera
2010-07-12, 21:30
Medlem
Mr.Wallabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Inte från Flashback nä
Vi har massor med folk från FB i Maggots, gillet jag leder.

Trevligt.

Varför finns det inga RvR-servrar?
Citera
2010-07-12, 23:39
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Trevligt.

Varför finns det inga RvR-servrar?

Inte lönt, de fanns men folket lämna hehe.
Citera
2010-07-13, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jodå. Renown 45, snart 46. Här är det så jävla varmt att jag inte orkar pallra mig ut.

Sweet! Jag skall till Spanien i två veckor imorgon, får bli lite gibb när man kommer hem! Ha det najs här hemma i Sverige, spela inte ihjäl er
Citera
2010-07-13, 00:59
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trino
Sweet! Jag skall till Spanien i två veckor imorgon, får bli lite gibb när man kommer hem! Ha det najs här hemma i Sverige, spela inte ihjäl er

ha det så trevligt fan!
Citera
2010-07-13, 08:27
Medlem
Stoppables avatar
Jävla fint att solo grinda i LOTD atm, iallafall som DoK.
2700 Exp/mob och de dör på några få sekunder.
Då det är så förbannabt många som tar Champ grinds så är de mer effektivt att köra solo.
Finns inte tillräckligt med champ mobs
Citera
2010-07-13, 08:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jävla fint att solo grinda i LOTD atm, iallafall som DoK.
2700 Exp/mob och de dör på några få sekunder.
Då det är så förbannabt många som tar Champ grinds så är de mer effektivt att köra solo.
Finns inte tillräckligt med champ mobs

Mjo, champgrinden är så djävla trist och övercampad.

Brukar gruppa med mitt andra konto och låta Relron pulla 15+ vanliga mobs för min Sorc. Går snabbare än Champgrind iom att min Sorc sen AE:ar skiten medans Relron håller aggron.

Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jodå. Renown 45, snart 46. Här är det så jävla varmt att jag inte orkar pallra mig ut.

Får köra lite mer premades idag, vill ta 62/63 idag + vi ska köra klart Lost Vale och göra en BB/BE runda.

Hade så djävla huvudvärk + var lite less på spelet igår så blev mest sorcen som fick köra SC's och ORVR.
Citera
2010-07-13, 10:30
Medlem
Ockstaerrs avatar
Jag springer mest runt i startområden och kör quest, pq + sc. Lär dröja innan jag dyker upp till lvl 40 med er
Citera
2010-07-13, 11:10
Medlem
Mr.Wallabys avatar
Jag tycker spelet är väldigt rörigt, det är mycket att tänka på. Men så är jag också van vid WoW, det är ju inte det svåraste spelet nu för tiden.

Använder ni addons eller? Någon speciell som man bara måste ha?

Btw har det kommit någon stor patch nu? För jag har börjat tanka en 4gb fil. Jag har kollat på deras hemsida och inte hitta något om det.
Senast redigerad av Mr.Wallaby 2010-07-13 kl. 11:17.
Citera
2010-07-13, 12:26
Medlem
Janne-Taikons avatar
Cepe - lir, prexis när CW skulle till att låsas så åkte man ur och kunde inte logga in igen.
Citera
2010-07-13, 13:01
Medlem
Blaha2k2s avatar
Fan vad jobbigt det är att levla en shaman om man speccar healing fullt ut och sätter in willpower-talismaner. Och inga SC poppar och ingen lirar ORvR. Går ju knappt att questa.
Citera
2010-07-13, 13:29
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Jag tycker spelet är väldigt rörigt, det är mycket att tänka på. Men så är jag också van vid WoW, det är ju inte det svåraste spelet nu för tiden.

Använder ni addons eller? Någon speciell som man bara måste ha?

Btw har det kommit någon stor patch nu? För jag har börjat tanka en 4gb fil. Jag har kollat på deras hemsida och inte hitta något om det.

De bytte servrar (fortfarande lite strul) har du uppdaterat nyligen är det antagligen bara en file check som går
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in