2010-07-26, 01:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
för övrigt så solohealade han bara för att han inte fick plats i vår grupp

Nä jag lämnade er grupp 3 ggr i rad för att jag får mer Renown om jag solo healer, vilket jag bevisade 3 ggr
Sen är de ju även så, är där ingen som dör på Order sidan så får jag inte heller någon renown
Så bra jobbat!
Citera
2010-07-26, 02:46
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Nä jag lämnade er grupp 3 ggr i rad för att jag får mer Renown om jag solo healer, vilket jag bevisade 3 ggr
Sen är de ju även så, är där ingen som dör på Order sidan så får jag inte heller någon renown
Så bra jobbat!

kanske borde neka din ansökan om att komma med i våran häftiga grupp nästa gång din sketna leecher
Citera
2010-07-26, 08:18
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
kanske borde neka din ansökan om att komma med i våran häftiga grupp nästa gång din sketna leecher

Leechar gör man om man inte contributar, vilket jag gör.
"Thus i am no Leecher!"
Citera
2010-07-26, 15:03
Medlem
mosucks avatar
Citat:
"Thus i am no Leecher!"
en leech (utsugare) suger också ut andras RP enbart för egen vinning, tänk så mycket rp resten av gruppen hade fått om du hade delat med dig
Citera
2010-07-26, 15:24
Medlem
perhammars avatar
Nu är datorn fixad typ..

Är min gubbe fortfarande kvar i guilden? Connyrövöga that is. Kör ni fortfarande på samma server etc
Citera
2010-07-26, 15:43
Medlem
hehe fick 70k healing med min lvl 10 zealot i ett sc idag, känner mig ganska nöjd
Citera
2010-07-26, 17:52
Medlem
Holamacbolas avatar
Citat:
"Thus i am no Leecher!"

Grejen är ju att du tar renown från hela gruppen genom att soloheala som annars hade delats mellan oss gruppen, varför ska jag dela med mig utav det jag contributar om du inte gör det? Dessutom, om jag inte hade dödat hela orders scenarioparty typ 2 gånger om hade det nog sett annorlunda ut.

Leecherhoe!
Citera
2010-07-26, 22:56
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holamacbola
Grejen är ju att du tar renown från hela gruppen genom att soloheala som annars hade delats mellan oss gruppen, varför ska jag dela med mig utav det jag contributar om du inte gör det? Dessutom, om jag inte hade dödat hela orders scenarioparty typ 2 gånger om hade det nog sett annorlunda ut.

Leecherhoe!

Sen om ni inte hade fått heals? ;P
Ni lämnade faktiskt min grupp så jag stannade kvar där bara.
Sen har ni ju faktiskt även sagt att ni inte lirar SC för Renown
Citera
2010-07-26, 22:56
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Nu är datorn fixad typ..

Är min gubbe fortfarande kvar i guilden? Connyrövöga that is. Kör ni fortfarande på samma server etc

Om jag har råkat kicka den så kan jag bara invita igen Vi har saknat dig!
Citera
2010-07-26, 22:59
Medlem
Citat:
Sen om ni inte hade fått heals? ;P
Ni lämnade faktiskt min grupp så jag stannade kvar där bara.
Sen har ni ju faktiskt även sagt att ni inte lirar SC för Renown

Men det ändrar ju inte att man leechar hur som, även fast jag själv har gjort det ett par gånger. Men jag menar, vi healers är ju liiite bättre än er andra så vi får faktiskt sitta i eget party och leecha renown.
Citera
2010-07-27, 00:20
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Men det ändrar ju inte att man leechar hur som, även fast jag själv har gjort det ett par gånger. Men jag menar, vi healers är ju liiite bättre än er andra så vi får faktiskt sitta i eget party och leecha renown.

Tycker ändå inte att det är Leech om man bidrar :P
Hade jag bara sprungit omkring och inte gjort något i ett party så är det mer leech än att solo köra imo.
Citera
2010-07-27, 01:11
Medlem
Twangs avatar
Citat:
Tycker ändå inte att det är Leech om man bidrar :P
Hade jag bara sprungit omkring och inte gjort något i ett party så är det mer leech än att solo köra imo.

Det är leech genom att du snor renown iomed att du healar utanför ett party så dom som dödar åt dig skulle fått lika mycket.
Du healar, dom dödar. Bara för att du healar gör det dig inte berättigad till mer renown. Du snor alltså renown fast du bara gör 50% av ansträngningen det tas för att vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in