2008-09-14, 10:52
Medlem
Chokeholds avatar
reggade båda mina keys nu
gick som en dans gämnfört med beta nyckeln..

någon som vet vilken tid servrarna kommer upp?

(spelsugen som fan)
Citera
2008-09-14, 10:54
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokehold
reggade båda mina keys nu
gick som en dans gämnfört med beta nyckeln..

någon som vet vilken tid servrarna kommer upp?

(spelsugen som fan)

couldnt agree more! men i eftermiddag sas det väll?
Citera
2008-09-14, 10:56
Medlem
hubb22s avatar
Någon som vet om det är som i WoW, att man inte kan ha två karaktärer på samma realm av olika "sidor" alltså Order & Destruction på samma realm?

Det är säkert så att det går på vissa och vissa inte, i såfall vad är det som gäller?
Citera
2008-09-14, 10:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
Nu har jag ändrat min sig så kanske folk inte frågar lika mycket, ifall någon tänker dra igång en order guild på någon server så får ni gärna skriva det så lägger ja in det med
Citera
2008-09-14, 10:57
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubb22
Någon som vet om det är som i WoW, att man inte kan ha två karaktärer på samma realm av olika "sidor" alltså Order & Destruction på samma realm?

Det är säkert så att det går på vissa och vissa inte, i såfall vad är det som gäller?

Nej du kan aldrig ha 2 karaktärer från olika realms på samma server.
Citera
2008-09-14, 10:58
Medlem
John Rambos avatar
Spelsugen som fan jag med nu efter man reggat koderna igårkväll, och sovit nårra timmar nu, dom borde vara uppe snart för alla CE'are,
Angående ni som vill spela order, och vill spela på en open RvR server så finns dessa att välja mellan

Open RvR
- Dragonback Mountains
- Eltharion
- Finuval Plain

Kommer själv att lira Warrior Priest, föll för dessa direkt då man spelat Paladin i WoW sen dagen det kom ut, Men som sagt, det skulle vara skojj om vi order sugna kunde dra till en bestämd server! Iochmed att man är en gammal ganker i hjärtat väljer jag en open RvR server,
Senast redigerad av John Rambo 2008-09-14 kl. 11:00.
Citera
2008-09-14, 11:00
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Rambo
Kommer själv att lira Warrior Priest, föll för dessa direkt då man spelat Paladin i WoW sen dagen det kom ut, Men som sagt, det skulle vara skojj om vi order sugna kunde dra till en bestämd server!

bestämmer ni er för en serveer så lägger jag dit den i siggen med. Mindre frågor och fler spelare
Citera
2008-09-14, 11:00
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Rambo
Spelsugen som fan jag med nu efter man reggat koderna igårkväll, och sovit nårra timmar nu, dom borde vara uppe snart för alla CE'are,
Angående ni som vill spela order, och vill spela på en open RvR server så finns dessa att välja mellan

Open RvR
- Dragonback Mountains
- Eltharion
- Finuval Plain

Kommer själv att lira Warrior Priest, föll för dessa direkt då man spelat Paladin i WoW sen dagen det kom ut, Men som sagt, det skulle vara skojj om vi order sugna kunde dra till en bestämd server!

Jag tror att de flesta vill lira Core. Jag vet att Muffkakan, mophr, (SnowCone?) och jag kommer att lira order. Vet inte vilken server än... antingen Karak Orrud eller Karak Azgel.

Men jag har som sagt ingen aning..
Citera
2008-09-14, 11:01
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Nu har jag ändrat min sig så kanske folk inte frågar lika mycket, ifall någon tänker dra igång en order guild på någon server så får ni gärna skriva det så lägger ja in det med

Samma server som Stoppable och co för att banka skiten ur dom ?
Kan väl vara ett alternativ
Citera
Medlem
Tjena, förstår inte riktigt var man reggar sin headstartkod, eller går det inte göra i förtid? min headstart gäller från och med imån, så det går inte ens "förregga" den nu? jag antar attman gör det på "code"? mina 2 frågor är, kommer svaret direkt och när exakt kan man regga sig, 00:01 inatt?
Citera
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Samma server som Stoppable och co för att banka skiten ur dom ?
Kan väl vara ett alternativ

Mm, tycker jag med. Ska vi spika Karak Azgel även för order då?
Citera
2008-09-14, 11:02
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Jag tror att de flesta vill lira Core. Jag vet att Muffkakan, mophr, (SnowCone?) och jag kommer att lira order. Vet inte vilken server än... antingen Karak Orrud eller Karak Azgel.

Men jag har som sagt ingen aning..
Ni borde lira på Azgal! De flesta andra här ska ju det. Hoppas jag kommer stöta på er in game isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in