2010-04-26, 20:58
Medlem
rookets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KastrullBajsarn
är fortfarande bright wizards bäst?

har de ändrat klasserna något? hur är situationen med choppas?

för att kunna logga in och patcha spelet måste man börja betala för sitt acc? för när jag försöker logga in på mitt acc, som är obetalt tillåter det inte mig.
samma för mig när jag loggar in, tror det är så om man inte betalat speltid
Citera
2010-04-26, 21:14
Medlem
rookets avatar
börjar alla nya chars i chaos tier1 nu? eller är det bara för mina polare bara har trial?
Citera
2010-04-26, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rooket
börjar alla nya chars i chaos tier1 nu? eller är det bara för mina polare bara har trial?

Ja alla gör det, när man fixar en active subscription så kan man använda teleport grejen man får i sin backpack att teleporta till sitt eget nybörjar ställe.
Citera
2010-04-27, 11:10
Medlem
timpan_rydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
När jag spelade så var Iron Breakers bäst.
Eller Swordmasters.

De BWs som var riktigt gryma blev bannade efter jag hade slutat - de hade använt hacks. lol.

Och vilka då om man får fråga? själv har jag lirat sen beta i top guilder och har aldrig hört talas om bw "hacks"...
Citera
2010-04-27, 11:29
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpan_ryden
Och vilka då om man får fråga? själv har jag lirat sen beta i top guilder och har aldrig hört talas om bw "hacks"...

Kommer inte på vad BWn hette på Azgal som använde de.
Han dödade allt och alla.
Sen snackade jag med honom när han började lira Aion, då hade han blivit bannad för att ha använt speedhack lol.
Citera
2010-04-27, 12:26
Bannlyst
Citat:
Kommer inte på vad BWn hette på Azgal som använde de.
Han dödade allt och alla.
Sen snackade jag med honom när han började lira Aion, då hade han blivit bannad för att ha använt speedhack lol.

Stoppable vet du någonting om den nya expansionen som ska komma om det ens finns någon information?

Deras nya chef eller vad det var nämnde i en intervju att allt gick bra och att expansions var påväg

Btw lirar du fortfarande?
Citera
2010-04-27, 12:40
Medlem
Noobgrens avatar
Citat:
är fortfarande bright wizards bäst?

har de ändrat klasserna något? hur är situationen med choppas?

BWs är den överlägsna dps-klassen, iaf när de är aoe-speccade och utrustade med en personlig tank och pocket healer; s.k. "bombsquads" är springande slakthus. Se t ex denna videon.

Choppas är också grymma dps-maskiner, speccade för aoe då (aoe regerar totalt i T4, tyvärr).
Citera
2010-04-27, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noobgren
BWs är den överlägsna dps-klassen, iaf när de är aoe-speccade och utrustade med en personlig tank och pocket healer; s.k. "bombsquads" är springande slakthus. Se t ex denna videon.

Choppas är också grymma dps-maskiner, speccade för aoe då (aoe regerar totalt i T4, tyvärr).

Jag lägger dock aldrig märke till såna teams men det kanske är för att jag är en Shadow Warrior och aldrig befinner mig i trånga utrymmen och oftast står i bakgrunden

Fast det går ju att RvRa och undvika all AoE även fast det är sant det du säger
Citera
2010-04-27, 12:57
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Stoppable vet du någonting om den nya expansionen som ska komma om det ens finns någon information?

Deras nya chef eller vad det var nämnde i en intervju att allt gick bra och att expansions var påväg

Btw lirar du fortfarande?

Ingen koll alls på de dära, nej jag spelar ej längre.

Noobgren: Ganska säker på att de va KDS som kom på den där taktiken.
De är sedan länge borta.
Citera
2010-04-27, 13:00
Medlem
Noobgrens avatar
Citat:
Ingen koll alls på de dära, nej jag spelar ej längre.

Noobgren: Ganska säker på att de va KDS som kom på den där taktiken.
De är sedan länge borta.

Javisst, men taktiken lever kvar, på gott och ont.. Det klagas mycket på den dock och det ryktas om att BWs kommer att bli nerfade i framtiden.
Citera
2010-04-27, 14:17
Medlem
KastrullBajsarns avatar
vilken server borde man ta, Karak Azgal eller Karak Norn? ska lira destro med 2 polare. Vart lirar ni fb:are?
Citera
2010-04-27, 14:22
Bannlyst
Citat:
vilken server borde man ta, Karak Azgal eller Karak Norn? ska lira destro med 2 polare. Vart lirar ni fb:are?

De flesta lirar nog på Karak Azgal, jag lirar där som Order hur som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in