2009-07-08, 23:30
Medlem
MrNilsson90s avatar
Det verkar ju som om spelet har gått framåt sen det släpptes. Man har ju varit ett gediget fan av warhammer sen man var en liten snotling

En stor fråga som jag hoppaäs någon kan svara på är hur levelingen är i Tier 3. Jag kom till level 25 på min maurader och märkte att det var skitsegt att levla. Det blev helt enkelt tråkigt.

Läste att de höjt xp gain i t3 och t4. Det låter ju bra men man vill ju ha (säkra!) FB källor :P
Citera
2009-07-08, 23:41
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNilsson90
Det verkar ju som om spelet har gått framåt sen det släpptes. Man har ju varit ett gediget fan av warhammer sen man var en liten snotling

En stor fråga som jag hoppaäs någon kan svara på är hur levelingen är i Tier 3. Jag kom till level 25 på min maurader och märkte att det var skitsegt att levla. Det blev helt enkelt tråkigt.

Läste att de höjt xp gain i t3 och t4. Det låter ju bra men man vill ju ha (säkra!) FB källor :P
Samma hände med min sorceress, level 25 sen blev jag trött på levlandet, gick för segt helt enkelt.
hur det är i t3 har jag ingen aning om då jag kör choppa/black guard nuförtiden.
Citera
2009-07-09, 00:15
Medlem
HyzoRes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNilsson90

"Quicker Experience gain in Tiers 3 and 4." Står det på en lista med förbättringar i ett brev från WAR team så det stämmer det
Citera
2009-07-09, 04:36
Medlem
backmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyzoRe
Var spelar folket på? Har nämligen aktiverat 10-dagars gratis och har två gubbar på Karak-Azgal men kan också göra en character transfer.

Spelar ni på Karak-Azgal eller ska jag transfera?

det är karak azgal som är den mest aktiva servern nu. dom har stängt ner flera olika "små servrar" och dom som spelade på dom har fått transferat till bland annat karak azgal. så det blir bara mer och mer och det reggar nytt folk varje dag på denna server. väldigt spännade att se om någon månad när det står
"population over exceeded"
Citera
2009-07-09, 05:01
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backmeister
det är karak azgal som är den mest aktiva servern nu. dom har stängt ner flera olika "små servrar" och dom som spelade på dom har fått transferat till bland annat karak azgal. så det blir bara mer och mer och det reggar nytt folk varje dag på denna server. väldigt spännade att se om någon månad när det står
"population over exceeded"

hoppas att destruction slutar vara så förbaskat taniga i oRvR då
Citera
2009-07-09, 08:17
Medlem
Stoppables avatar
Haha jag aktiverade mitt 10 dagars gratis också igår.
Men hade glömt lösenordet så jag försökte hitta "Retrieve password" i 10 minuter på deras extremt värdelösa hemsida. Hittade inte de så då skiter jag i det -.-
Citera
2009-07-09, 09:36
Medlem
Maximatuss avatar
Hur aktiverar man sina 10 dagar? Hittar inte det på min kontosida.
Citera
2009-07-09, 09:53
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Haha jag aktiverade mitt 10 dagars gratis också igår.
Men hade glömt lösenordet så jag försökte hitta "Retrieve password" i 10 minuter på deras extremt värdelösa hemsida. Hittade inte de så då skiter jag i det -.-
Men din mupp!
När man ska logga in på www.war-europe.com så står det "Password forgotten" precis ovanför "Connect" knappen.
Se till att aktivera nu så vi kan lira!
Citera
2009-07-09, 10:14
Medlem
Jochen-s avatar
Gogo Power Rangers!
Citera
2009-07-09, 11:42
Medlem
otec_sates avatar
Slängde in en månad nu på mitt konto. Är totalt noob, lirade en månad för ett tag sedan. Fick för mig att min Squig Herder (?) var rank 19, 24 eller 29. Jag blev besviken när jag såg att han bara var rank 16

Nåväl, nu får fan servrarna komma upp. Hur lång tid efter den sagda tiden brukar de vara igång? 10.00 CET är väl ändå kl 11.00 här i Svedala?

edit: felstavning

edit2: Nu funkar det! Om någon känner för det får ni gärna bjuda in supernooben Noobel till "Flashbacks mest häktade"!
Senast redigerad av otec_sate 2009-07-09 kl. 11:45.
Citera
2009-07-09, 11:44
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otec_sate
Slängde in en månad nu på mitt konto. Är totalt noob, lirade en månad för ett tag sedan. Fick för mig att min Squig Herder (?) var rank 19, 24 eller 29. Jag blev besviken när jag såg att han bara var rank 16

Nåväl, nu får fan servrarna komma upp. Hur lång tid efter den sagda tiden brukar de vara igång? 10.00 CET är väl ändå kl 11.00 här i Svedala?

edit: felstavning

Servrarna uppe nu - lite senare än vad det stod. Kan också tillägga att Squig Herder är en av de bästa klasserna om du har potential och kan spela !
Citera
2009-07-09, 13:28
Medlem
LifeIsALoops avatar
Vadå? Kan man få 10 dagar trial på sitt eget konto?
Är det inte ett vanligt trialkonto?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in