2009-01-09, 16:04
Medlem
tempuzs avatar
Hejsan alla Warhammer gamers

Den senaste tiden har jag tillbringat en del tid på att kolla in Warhammer.
Enligt mig tycker jag det verkar vara ett roligt spel, och älskar spel med mycket pvp.
Men innan jag köper spelet så skulle jag hemskt gärna vilja testa det. Har ingen lust att slänga ut massa pengar på nått som jag kanske inte ens tycker om.

Så om jag har fattat det hela rätt så finns det ännu inga typ "10 days free trial" att testa spelet med.
Men däremot så skall man få med 3 st friend codes när man köper spelet.

Så jag undrar helt enkelt om det finns nån vänlig själ där ute som skulle kunna dela med sig av en sådan friend code, så att jag skulle kunna testa spelet

Tack på förhand
/Tempuz
Citera
2009-01-09, 18:04
Medlem
Skulle vara nice med invite också för pröva spelet om det finns någon snäll där ute
Citera
2009-01-09, 18:09
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempuz
Hejsan alla Warhammer gamers

Den senaste tiden har jag tillbringat en del tid på att kolla in Warhammer.
Enligt mig tycker jag det verkar vara ett roligt spel, och älskar spel med mycket pvp.
Men innan jag köper spelet så skulle jag hemskt gärna vilja testa det. Har ingen lust att slänga ut massa pengar på nått som jag kanske inte ens tycker om.

Så om jag har fattat det hela rätt så finns det ännu inga typ "10 days free trial" att testa spelet med.
Men däremot så skall man få med 3 st friend codes när man köper spelet.

Så jag undrar helt enkelt om det finns nån vänlig själ där ute som skulle kunna dela med sig av en sådan friend code, så att jag skulle kunna testa spelet

Tack på förhand
/Tempuz

Citat:
Ursprungligen postat av Marcel0
Skulle vara nice med invite också för pröva spelet om det finns någon snäll där ute

Finns tyvärr inga friends code. Ni får köpa spelet helt enkelt, eller fråga här.
Citera
2009-01-09, 19:36
Medlem
♫♫♫s avatar
Det verkar visst vara på gång.

http://www.war-europe.com/#/grabbag/?lang=en&gbag=36
Citera
2009-01-09, 21:05
Medlem
tempuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Det verkar visst vara på gång.

http://www.war-europe.com/#/grabbag/?lang=en&gbag=36

Nice
Så det fanns alltså en sån funktion, bara att den inte fanns på det Europeiska Warhammer än
Citera
2009-01-09, 23:27
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Vad nickar du?

Japp, det var skoj! Kom inte hem förräns vid 10 så jag missade en del av BC.

Synd bara att vi har en massa randoms som är pussys, som inte vågar charga upp i lordrummet

Men vi tog tillbaka Reikland, iaf en del.

Som kocken sa tidigare i tråden så nickar jag Lethe och ja ni var 4gngr fler än oss i fortresset. hade ni rushat så hade vi inte haft en chans
Citera
2009-01-09, 23:50
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
Som kocken sa tidigare i tråden så nickar jag Lethe och ja ni var 4gngr fler än oss i fortresset. hade ni rushat så hade vi inte haft en chans

Synd bara att destruction har typ 4 ggr som många tanks som order. Men men, om man bara gör en bannerslam så flyger de flesta
Citera
2009-01-10, 00:17
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Synd bara att destruction har typ 4 ggr som många tanks som order. Men men, om man bara gör en bannerslam så flyger de flesta

Du skojar väl?
Tycker alltid jag ser 129871231 tanks och vi har knappt några
Aja olika uppfattningar
Citera
2009-01-10, 01:28
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Du skojar väl?
Aja olika uppfattningar

Hehe, nu finns det en iofs del KotBS men jag tycker att det bara springer runt en massa black orcs och chosens

Var du inne nu? Vi blev zergade i Reikland men höll ut i huset vid Schwandersomething Manor, tills någon tyckte att det var smart att springa ut
Senast redigerad av ♫♫♫ 2009-01-10 kl. 01:30.
Citera
2009-01-10, 01:55
Medlem
Veds avatar
Citat:
Du skojar väl?
Aja olika uppfattningar

KDS is coming to get u!
Citera
2009-01-10, 09:30
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Hehe, nu finns det en iofs del KotBS men jag tycker att det bara springer runt en massa black orcs och chosens

Var du inne nu? Vi blev zergade i Reikland men höll ut i huset vid Schwandersomething Manor, tills någon tyckte att det var smart att springa ut

Mmm vi tog keepet och sen när vi kom till Manor så tog vi det direkt.
Äckligt många Destruction där

Kör du aldrig Scenario btw? Ser dig nästan aldrig där inne
Vi mötte KDS premades några gånger igår i Gromril, de blev totalt överkörda. Inte så konstigt eftersom deras ~var R35.
Citera
2009-01-10, 13:11
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Mmm vi tog keepet och sen när vi kom till Manor så tog vi det direkt.
Äckligt många Destruction där

Kör du aldrig Scenario btw? Ser dig nästan aldrig där inne
Vi mötte KDS premades några gånger igår i Gromril, de blev totalt överkörda. Inte så konstigt eftersom deras ~var R35.

Nope, kör aldrig scenarios, om vi inte håller på att låsa en zon. Totalt värdelöst med scenarios; tråkigt, inte överdrivet bra med RP och ingen influence öht.

Hur mkt inf har den "genomsnittlige" Eva Vix spelaren? Vi har ett par som är maxade i alla områden, alla är BWs
Upptäckte igår att jag inte fick någon inf alls som healer. Helt värdelöst! Har dock advanced reward i alla områden, inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in