2009-02-12, 11:09
  #4645
Medlem
mosucks avatar
http://herald.warhammeronline.com/patchnotes/index.php?id=2009_1-1-2
NOO! Jag som hoppades att dessa notes var falska när dem läkte ut på internet för några veckor sedan. Satiken att Da Toughest blir nerfad. men jag undrar om resten är nerf för BOs. mest DMG increase haha, och Wot Armor vet jag inte om jag vill kalla nerf eller buff. får väll se hur många % det handlar om när det kommer till kritan
Citera
2009-02-12, 11:29
  #4646
Medlem
Stoppables avatar
Fy fan vilken supernerf WE kommer få.
Oj.

Inte många kvar som kommer lira WE, de är en sak som är säker. Hah.
Citera
2009-02-12, 13:25
  #4647
Medlem
Flyttkartongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Fy fan vilken supernerf WE kommer få.
Oj.

Inte många kvar som kommer lira WE, de är en sak som är säker. Hah.
Den som inte såg den inkommande nerfen har nog haft ögonbindel på sig
Förvånar mig dock att Mythic ser Fetch som likvärdig till Terrible embrace så som de ändrat den. TE = 1 sek cast time, väldigt lite tid till att interrupta på och kan användas när man rör sig. Fetch = Pet måste ta sig från WL till sitt mål, ca 3-4 sek beroende på den usla pathingen. Ger en jävla massa längre tid att döda/roota/taunta/whatever lejonet. Tycker Mythic ska låta lejonet ta del av en viss % av WL stats för att öka dess överlevnads förmåga.
Överlag en bra patch dock!
Citera
2009-02-12, 13:52
  #4648
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyttkartong
Den som inte såg den inkommande nerfen har nog haft ögonbindel på sig
Förvånar mig dock att Mythic ser Fetch som likvärdig till Terrible embrace så som de ändrat den. TE = 1 sek cast time, väldigt lite tid till att interrupta på och kan användas när man rör sig. Fetch = Pet måste ta sig från WL till sitt mål, ca 3-4 sek beroende på den usla pathingen. Ger en jävla massa längre tid att döda/roota/taunta/whatever lejonet. Tycker Mythic ska låta lejonet ta del av en viss % av WL stats för att öka dess överlevnads förmåga.
Överlag en bra patch dock!


Klart de behöver nerfas, men de har gjort det på helt fel ställen för att göra de bra.

Stealth är redan sönder, nu gör dem den ännu mer värdelös.
De tar bort de enda vapnet man har mot en tank, dvs armor debuff.

Aja...får se vad som händer.
Citera
2009-02-14, 23:52
  #4649
Medlem
Många svenskar på karak azgal eller vart kör ni? =)

Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Fy fan vilken supernerf WE kommer få.
Oj.

Inte många kvar som kommer lira WE, de är en sak som är säker. Hah.
Aww, jag som just hade tänkt att levla upp en!
Citera
2009-02-15, 08:45
  #4650
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Många svenskar på karak azgal eller vart kör ni? =)


Aww, jag som just hade tänkt att levla upp en!


Jepp - riktigt många svenskar på KA.
Finns helsvenska Guilds på varje sida.

Jag överdrev med Witch Elf nerfen.
Jag tror de kommer bli en buff tbh :P

Jag speccade om, och nu vill jag bara träffa på Tanarion - för jävlar vad stryk du kommer få

Fick ner Eendke till 8% sen dog jag. (Det var iofs bara efter min tredje fight som ny specc)
Citera
2009-02-15, 09:55
  #4651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Jag överdrev med Witch Elf nerfen.
Jag tror de kommer bli en buff tbh :P
Tycker ni att det är värt att dra upp en WE då? =)
Citera
2009-02-15, 10:24
  #4652
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Tycker ni att det är värt att dra upp en WE då? =)


Beror på om du vill vara OP, eller spela för de är kul och bli bra
Citera
2009-02-15, 11:17
  #4653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Beror på om du vill vara OP, eller spela för de är kul och bli bra
Antar att jag ska välja WE om jag vill vara OP. :P Nej, men det verkar vara den klass som passar mig bäst. Jag kan ju vara lite snäll då och då så att det åtminstone blir lite rättvisare i alla fall
Citera
2009-02-15, 11:20
  #4654
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Antar att jag ska välja WE om jag vill vara OP. :P Nej, men det verkar vara den klass som passar mig bäst. Jag kan ju vara lite snäll då och då så att det åtminstone blir lite rättvisare i alla fall


WE kommer inte vara OP längre med tanke på att Kisses blir nerfade som satan.
De mesta beror dock på specc.
Citera
2009-02-15, 11:22
  #4655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
WE kommer inte vara OP längre med tanke på att Kisses blir nerfade som satan.
De mesta beror dock på specc.
Aha, så det blir inte så mycket no-skill (uppfattat som att det är så just nu) i fortsättningen?
Citera
2009-02-15, 11:50
  #4656
Medlem
brobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
http://herald.warhammeronline.com/patchnotes/index.php?id=2009_1-1-2
NOO! Jag som hoppades att dessa notes var falska när dem läkte ut på internet för några veckor sedan. Satiken att Da Toughest blir nerfad. men jag undrar om resten är nerf för BOs. mest DMG increase haha, och Wot Armor vet jag inte om jag vill kalla nerf eller buff. får väll se hur många % det handlar om när det kommer till kritan
Da toughhest har jag väntat på sedan release att den ska bli nerfad, har varit alldeles för stark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in