Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Många svenskar på karak azgal eller vart kör ni? =)
Aww, jag som just hade tänkt att levla upp en!

Jepp - riktigt många svenskar på KA.
Finns helsvenska Guilds på varje sida.
Jag överdrev med Witch Elf nerfen.
Jag tror de kommer bli en buff tbh :P
Jag speccade om, och nu vill jag bara träffa på Tanarion - för jävlar vad stryk du kommer få
Fick ner Eendke till 8% sen dog jag. (Det var iofs bara efter min tredje fight som ny specc)