2008-10-09, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
En liten bild då. Ganska dålig kvalité och huvudet blev lite genomskinligt... Ajja here it goes.

Jag är r31 och rr28.

http://i37.tinypic.com/s25zcn.jpg
Är det FBs guild eller?
Vilken server?
Citera
2008-10-09, 22:38
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Är det FBs guild eller?
Vilken server?

Japp. Karak Azgal. /w mig (Pjotr) om du vill ha en invite. Vi söker alltid efter nya medlemmar.
Citera
2008-10-10, 00:04
Medlem
Töntjävelns avatar
Finns det en flashbackguild på Destruction-sidan på Karak Azgal? Kan man isåfall få namn på någon som kan invita?
Citera
2008-10-10, 00:06
Medlem
Färgienhinks avatar
jag köpte ut 3 grejjer på auktionshuset men jag fick inte grejjerna på en gång. Trodde man skulle få dom på direkt när man trycke på buy out?
Citera
2008-10-10, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
jag köpte ut 3 grejjer på auktionshuset men jag fick inte grejjerna på en gång. Trodde man skulle få dom på direkt när man trycke på buy out?

Kolla din mail....
Citera
2008-10-10, 02:19
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Och det finns 80?

Mythic har sagt dom räknar med att det tar folk ett år ungefär att bli RR80.
Citera
2008-10-10, 02:22
Medlem
brobbans avatar
Jaha tänkte lägga upp en bild men har kommit ett nytt fel till Bughammer för mig nu, spelet krashar när jag tar SS... buggarna och felen blir fan bara värre och intensivare för mig. Inga buggar eller några av de sjuka klasskillnaderna görs det något åt, vad fan gjorde de på hela beta testet? Och har försökt hitta någon officiell info från Mythic om de ska släppa patch snart och fixa många av de så simpla men onödiga buggarna och balansera upp klasserna, men hittade inget, för det är sjukt obalanserat just nu... återigen märkte de inget när de betatestade?
Citera
2008-10-10, 04:01
Medlem
Var ställer man in så man ser namnet ovanför sin karaktär?
Citera
2008-10-10, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cerdo
Var ställer man in så man ser namnet ovanför sin karaktär?

User settings, scrolla ner till Names, klicka på "Your name". Svårt va?

Jag antar att du missade att man kan scrolla ner mer för fler valmöjligheter.
Senast redigerad av L3o 2008-10-10 kl. 07:14.
Citera
2008-10-10, 10:13
Medlem
molgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink

Kolla din mail och gå under fliken auction, alltså inte den vanliga inkorgen.
Citera
2008-10-10, 10:37
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brobban
Jaha tänkte lägga upp en bild men har kommit ett nytt fel till Bughammer för mig nu, spelet krashar när jag tar SS... buggarna och felen blir fan bara värre och intensivare för mig. Inga buggar eller några av de sjuka klasskillnaderna görs det något åt, vad fan gjorde de på hela beta testet? Och har försökt hitta någon officiell info från Mythic om de ska släppa patch snart och fixa många av de så simpla men onödiga buggarna och balansera upp klasserna, men hittade inget, för det är sjukt obalanserat just nu... återigen märkte de inget när de betatestade?

Men att det ska behöva tjatas i evigheter. Det är inte ett 1vs1-spel. Sköt din roll så ska du se att klasserna är rätt "balanserade" ur ett RvR-perspektiv.
Citera
2008-10-10, 10:55
Medlem
Fensters avatar
Finns det nån dottimer-liknande addon än? Svårt att se när buffar och dots tar slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in