Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Ja det behövs många uppgraderingar för att det ska bli som utlovat. Därav har många slutat spela. därför att spelet är inte vad det utgjort sig för att vara. Konkurrensen är stenhård och har ett spel inte det innehåll det lovar och lockar med vid release får utvecklarna vara beredd på massiv spelarflykt. Där är Vanguard och Aoc bra exempel. Klart WAR blir bättre med tiden såsom andra spel, men inget många vill spendera pengar på under tiden då det finns andra spel som man kanske har gamla polare kvar i osv.
Jag förstår dig, men jag tycker inte att spelet blev så dåligt som många tycker. Själv är jag fortfarande på min gratismånad, men jag kommer betala och fortsätta då jag personligen är nöjd med spelet och tänker komma upp till rank 40. Dock kommer jag inte betala för mer än 3 månader om det inte blivit en
rejäla förbättringar under den tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Golachab
Att påstå att Mythic inte är ute efter pengar är väl ändå inte sant. Och nej, WoW har jag aldrig gillat.
Givetvis är Mythic ute efter pengar och det är väl alla som säljer ting. Skillnaden mellan Blizzard och Mythic är att Mythics spel, WAR, inte är en pengamaskin på det vis som Blizzards spel, WoW, har blivit. Nej, jag har inte alltid tyckt illa om Blizzard, men när de bara lägger till onödigt trams efter trams och funktioner som inte egentligen gynnar spelaren mer än att förvärra spelets beroendeframkallning. Jag är inte den som blir "beroende" av ett fucking datorspel, men många personer blir tyvärr det. WAR tycker jag har satsat på bra och roliga funktioner istället för onödigt trams. Småbarnsmaterial!
Citat:
Ursprungligen postat av man_över_bord
Förstår mig inte på er som lägger av

, själv så tycker jag att spelet är riktigt kul. Är man med i en trevlig guild och lirar på en highpop-server blir spelet ganska mycket roligare , kan ligga något i det

.
~mand
Håller med! Jag är med i en bra guild... dock liten server, men det har ju utlovats förbättringar till de små servarna. Jag vet inte vad jag skall tro, men hoppas på att de antingen mergar de små eller något liknande, att bara låta spelarna flytta runt tror jag inte löser problemet.