2008-10-25, 12:50
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Detta spelet är superb!

Instämmer till fullo
Citera
2008-10-25, 17:07
Medlem
♫♫♫s avatar
Ska bara säga att jag inte längre är Guild Leader för Trettiofem Centimeter. Detta på grund av väldigt låg aktivitet och alldeles för få spelare i min lvl-range.

Spelar nu i Mystical Awakening.
Citera
2008-10-25, 18:03
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Ska bara säga att jag inte längre är Guild Leader för Trettiofem Centimeter. Detta på grund av väldigt låg aktivitet och alldeles för få spelare i min lvl-range.

Svagt.
Citera
2008-10-25, 18:49
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫

hehe, see you on the field... KDS äter Mystical
Citera
2008-10-25, 19:25
Medlem
negashs avatar
känns som spelet börjar bli segt. dinga nyss lvl 20 och fixat mount.
Citera
2008-10-25, 19:33
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash

Börjar inte förrän vid 40 :P
SJälv har jag inte nått 40 än, men stressar inte för de.
Tycker det är roligt hela tiden.

Vad är det du tycker är segt?
"Hur" spelar du?
Citera
2008-10-25, 20:02
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

"Hur" spelar du?

Nu var det inte mig du frågade men jag kan inflika en fråga:
Jag är level 23 för tillfället och tycker att spelet börjar bli riktigt segt. Antinger får jag grinda Tor Anroc, vilket inte känns så lockande eller så kör jag o rvr, vilket jag vill, men får då för värdelös xp för att levla, vafan ska jag göra?
Citera
2008-10-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mophr
Jag är level 23 för tillfället och tycker att spelet börjar bli riktigt segt. Antinger får jag grinda Tor Anroc, vilket inte känns så lockande eller så kör jag o rvr, vilket jag vill, men får då för värdelös xp för att levla, vafan ska jag göra?

questa?
Citera
2008-10-25, 21:09
Medlem
STarkmans avatar
Citat:

Haha. gjorde likadant till rank 28, det gick super segt.. Sen började jag questa ordentligt, wow 28 - 35 på några dagar
Citera
2008-10-25, 21:16
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Haha. gjorde likadant till rank 28, det gick super segt.. Sen började jag questa ordentligt, wow 28 - 35 på några dagar

Men questen är ju så trista, typ döda 10 såna, döda han och ta hans dokument
Och då hamnar man ju efter med renown?
Citera
2008-10-25, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negash
Jag är också rank 20. Krävs inte mycket till förren jag kommer upp mig till rank 21. Nu har jag köpt ett efternamn och en flygmaskin till min lilla dvärg, så nu heter jag Folkvarthr "Dvergr" som betyder helt plain and simple betyder Dvärg.

Jag älskar det här spelet, att man kan få efternamn och alla dessa titlar är grymt bra för ett rollspel. Vore sorgligt om dem väljer att plocka bort funktioner som dessa. Blizzard raderade ju mycket från sitt tidiga titel-system, så lite orolig är man.

Men ja, det blir lite segt ibland när man som jag aldrig kommer in i Scenarios och att få grupp till de quest som kräver detta börjar bli svårare desta längre in jag kommer i spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

"Hur" spelar du?
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av fossman
questa?
Som jag?

Själv kör jag stenhårt på PQ och vanliga Quest, men tyvärr blir det så att jag hinner göra klart alla quest för min rank långt innan jag stiger i rank. Under hela tiden sitter jag i kö för Scenario. Givetvis klickar kör jag på Queue for All, men på min server så är det inte ovanligt att man får vänta en timme eller längre. Tyvärr är jag inte online så länge i sträck, utan det blir en timme eller två lite då och då. Detta resulterar i 'grinding', ja, det blir långtråkigt ibland. Jag är dock van vid att grinda sedan WoW så det stör mig inte särkilt mycket.
Citera
2008-10-25, 21:32
Medlem
Stoppables avatar
Citat:

Jag har lvlat några stycken nu (inte till 40)
Men jag gör som så (om någon nu vill veta) att jag kör scenarios så ofta som möjligt från 1-21, sen vid 22 och framåt så kör jag quests på dagarna och mot kvällningen drar jag ihop folk från guilden och drar ut och tar över BO's, dödar massa order.
Jag har alltså kul OCH lvlar.

Men vid 22 och framåt så står jag ALLTID i scenario kö....Dock inte i TA.
Ta mig fan att det poppar upp scenarios!
Det ÄR inte alla som kör TA, det tar kanske 1-2min längre tid för en annan scenario att poppa, men det poppar jag lovar.

Visst det är lite mindre scenario för min del vid T3, eftersom jag fullkomligt avskyr TA.
Men Questa fungerar ju alltid, tröttnar man på det så kör man Open RvR, tröttnar man på det så craftar man, tröttnar man på det så låser man upp Tome Unlocks (Beastiary etc) och skulle man tröttna på alltihopa ja då får man fan börja grinda PQ's.

Jag drog min Sorc från 1-30 ENBART i Dark Elf tieret.
Så något snack om att "questen" tar slut, ja då har du inte gjort tillräckligt Open RvR/scenario.

Ett annat tips är väl att gå tillbaka och questa OM ni nu mot all förmodan skulle få slut på quests.
Min marauder nu exv:
Questade i Chaos T1,T2,T3½. Blev R20.
Questade i Dark Elf T2. Blev R22. (Är nu 22.)

Visst det är låg lvlade mobs ni slåss mot om ni går tillbaka, men exp rewarden är tamigfan inte så dålig.
Inte med tanke på Tid spenderad/exp.

När ni ändå är tillbaka och questar så kan ni ju döda de mobs som var för svåra för er vid den lvln (champions) och få några trofeer.

Ursäkta för en lång post.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in