Jag spelar som Ironbreaker. Imorse såg jag en annan Ironbreaker som spelade Two-Handed. Please, nigga' tänkte jag! Jag såg dock därefter till min stora förvåning att han spelade alldeles utmärkt! Slängde genast av mig skölden, drog en fet yxa och speccade Vengence. Jag lyckades efter ett tag få till att riktigt bra och spelar bättre än vad jag gjorde med skölden. Tidigare fick jag aldrig till att särkilt bra med ett två-handat vapen, men antar att jag helt enkelt gav upp för tidigt då det fungerade utmärkt imorse!
Fanskapet loggade dock ut innan jag hann inspektera hans egenskaper och skydd...
Till frågan! Vilka egenskaper ska jag satsa på?
Har för tillfället många tank-delar kvar att byta ut, men tänkte köra på Strength, Weapon Skill och lite Toughness!
Vad säger ni? Är Willpower och Initiative något att ha som Ironbreaker?