Flashback bygger pepparkakshus!
2008-10-17, 20:32
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onepiece
Vad heter FB-order-guilden på Karak Azgal? Vem ska man fråga efter invite (om det inte krävs någon speciell rank eller dyl.)

Trettiofem centimeter, du kan fråga vem som helst som är inne så för vi frågan vidare till guildmasters om någon är inne. Inga krav alls förutom att du pratar svenska.

Och till Färgienhink, du har parry men den där abilityn går nog bara att använda direkt efter att du har parerat, så den är röd tills du parerar och sen har du några sekunder på dig att göra den.
Senast redigerad av mophr 2008-10-17 kl. 20:34.
Citera
2008-10-17, 21:18
Medlem
STarkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Färgienhink
glömmer alltid bort att fråga vad dom där fyrkanterna är som snörar som man kan se på kartan? har prövat att gå dit nån gång men hittade inget där..

sen undrar jag om man kan lära sig att parera som marauder? Jag har fått en ability som jag kan inte kan använda pga av jag inte har parry!?!?!

Du kan endast använda Parry efter att du har parerat ett slag.. Någon annan som är less på Serpents Passage? lite småseg scenario

Var länge sedan jag postade en bild så varsegod:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Thorlak%5EM_038.jpg
Citera
2008-10-18, 13:06
Medlem
negashs avatar
Så vad ska man köra om man vill köra en melee dps non-tank i order?
Citera
2008-10-18, 13:38
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
Så vad ska man köra om man vill köra en melee dps non-tank i order?

Witch Hunter & White Lion
Citera
2008-10-18, 13:44
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowCone
Witch Hunter & White Lion
Warrior Priest då?
Citera
2008-10-18, 14:25
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Warrior Priest då?

nja..jo det har du rätt i, trodde att du ville ha pure dps
Citera
2008-10-18, 14:55
Medlem
negashs avatar
Står mellan Witch hunter och warrior priest. något tips?
Citera
2008-10-18, 14:59
Medlem
Haampuss avatar
Citat:
Står mellan Witch hunter och warrior priest. något tips?
Vill du vara en healer kör Warrior priest, om du vill dpsa ska du köra witch hunter. Finns inget värre än folk som inte kör sin klass funktion. Tanks som dpsar och healers som dpsar. Fy fan
Citera
2008-10-18, 15:25
Medlem
K-pists avatar
STARKman, vad är du för level? Riktigt grym char måste jag säga.
Senast redigerad av K-pist 2008-10-18 kl. 15:27.
Citera
2008-10-18, 19:01
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haampus
Vill du vara en healer kör Warrior priest, om du vill dpsa ska du köra witch hunter. Finns inget värre än folk som inte kör sin klass funktion. Tanks som dpsar och healers som dpsar. Fy fan
Hybrid?
Citera
2008-10-18, 19:44
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Hybrid?

Med tanke på att WP/DoK är dom bästa grupphealers i spelet och deras dps vid dps-spec är långt ifrån den övriga MDPS har så är det ett dumt val av klass om man tänkt det som dps. DoK's dps-spec har väl en bra sak iom Curse of Khaine (100% healdebuff efter meleecrit) när man kör med guildgrupper, framförallt då för open rvr. Har hittils aldrig sett någon dps-speccad WP/DoK som lyckats ens halvbra i scenarios i T3/T4. T1/T2 funkar det ju prima dock, vilket är del av problemet då folk tror klassen funkar så sedan även i T3/T4.
Citera
2008-10-18, 20:07
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katatoni
Med tanke på att WP/DoK är dom bästa grupphealers i spelet och deras dps vid dps-spec är långt ifrån den övriga MDPS har så är det ett dumt val av klass om man tänkt det som dps. DoK's dps-spec har väl en bra sak iom Curse of Khaine (100% healdebuff efter meleecrit) när man kör med guildgrupper, framförallt då för open rvr. Har hittils aldrig sett någon dps-speccad WP/DoK som lyckats ens halvbra i scenarios i T3/T4. T1/T2 funkar det ju prima dock, vilket är del av problemet då folk tror klassen funkar så sedan även i T3/T4.
så jag ska alltså gå healer för att vara ok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in