2008-09-23, 23:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astricus
Det som dock är lätt att förstå är att du är en DPS.

Läbbigt va, att vara en sådan stereotyp.

Måste bara edita och lägga till....

Att du som person aldrig skulle kunna tänka dig att spela en healing class för att det är så tråkigt att heala.

Något som WAR lyckats förbannat bra med är att ge healers cred vid PvP. Detta tror jag det är många som spelar Shamaner/Zealot/Runepriest osv inte riktigt har hajjat ännu då spelet fortfarande är lite nytt. Jag menar, gör man rätt för sin klass så tjänar man mer Renown på det.
Citera
2008-09-23, 23:20
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Något som WAR lyckats förbannat bra med är att ge healers cred vid PvP. Detta tror jag det är många som spelar Shamaner/Zealot/Runepriest osv inte riktigt har hajjat ännu då spelet fortfarande är lite nytt. Jag menar, gör man rätt för sin klass så tjänar man mer Renown på det.

Absolut! Märkte det i OB. Lirade RP och fan va mycket renown man fick av att hela. Fick alltid mest renownpoints.
Citera
2008-09-23, 23:34
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Absolut! Märkte det i OB. Lirade RP och fan va mycket renown man fick av att hela. Fick alltid mest renownpoints.
På tal om healers, eller rättare sagt bristen på healers, Maggots fick storstryk i Mourkain precis, inga healers alls i gruppen
Citera
2008-09-23, 23:42
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:

Det är riktigt bra att dom gjort det, extremt positivt.
Citera
2008-09-23, 23:47
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g33kn
varför har ni inte startat en warhammer kanal på flashback ircen?
För att FB's irc är från helvetet och finansierar terrorism.
Ja, och så funkar skiten inte för mig
Citera
2008-09-23, 23:49
Medlem
E-wolfs avatar
Är det någon som vet hur man får bilden att visa bara bilden och inte alla bars och mini mappen. Tänker om man ska print screena ?
Citera
2008-09-23, 23:49
Medlem
K-pists avatar
Och där dog servern?
Citera
2008-09-23, 23:58
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E-wolf
Är det någon som vet hur man får bilden att visa bara bilden och inte alla bars och mini mappen. Tänker om man ska print screena ?
Shift+z

härhar ni mig nu, stentuff, vill bara byta förnamn till Magica.

Här hittade jag en följeslagare i IC igår, som inte var aldeles för glad över tt jag var tvungen att rida vidare.:
Citera
2008-09-24, 00:03
Medlem
StorSnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Shift+z

härhar ni mig nu, stentuff, vill bara byta förnamn till Magica.

Här hittade jag en följeslagare i IC igår, som inte var aldeles för glad över tt jag var tvungen att rida vidare.:

Åfan, tufft :P Vilken server? jag lirar på Eltharion

edit: jääävligt segt att spela onda ibland, var 500 pers i kö förut :P
Senast redigerad av StorSnoken 2008-09-24 kl. 00:05.
Citera
2008-09-24, 00:10
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Åfan, tufft :P Vilken server? jag lirar på Eltharion

edit: jääävligt segt att spela onda ibland, var 500 pers i kö förut :P
Karak-Azgal
Var otroliga köer innan, men ikväll när jag loggade in runt 20.00 så var det ingen kö alls
Citera
2008-09-24, 00:28
Medlem
Citat:
Men det här stämmer inte, då har dom som sagt det inte spelat WoW innan BWL kom. Det går fan så mycket fortare att levla till 40 om man ställer in sig på att bara levla. Däremot så tar det tid att fixa RR 80.

Jaså det säger du, jaha nee du har naturligtvis rätt.
Citera
2008-09-24, 00:42
Medlem
fruus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Hade de varit någon annan hade jag låtit den va, men har minne av att du var lite kaxig o inte kunde dö elelr hur va det?

Skoj va det iallafall!
Nu kan jag säga att jag dödade Mamma.

(Maggots kommer stanna på Karak-Azgal)

Hade vart besviken om du inte dödat mig

Åh, jag spelar ju på mitt 7 dagars gratis från betan, men jag vet inte om jag ska fortsätta sen. Det är fortfarande så ostabilt, så det kanske blir ett uppehåll för mig men då kommer alla som jag vill spöa vara så långt före

Och angående tanks som vill köra dps, så är det en ganska stor skillnad mot WoW. I WAR är en dps-speccad tank fortfarande en fullt duglig tank, som tål mycket stryk och gör en del skada. Jag ser inget fel med att specca dps som tank-klass, så länge man fortfarande är den som springer längst fram och är mitt i smeten och håller koll på sina healers! Men det finns ingen ursäkt för att satsa på dps om man valt en healing-klass, det är sådana som skapar hat på internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in