Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Låt bli att tabba tills dom fixat det då?
Jag måste ju tabba för att kolla denna tråden och MSN
Citat:
Ursprungligen postat av Froxen
Testa ändra me keyboard settingsen o ändra vad tab gör.. Funkade för mig..
Tack för tippset, ska genast prova.
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Precis. Eller kör windowed mode.
Det gör jag =)