2008-09-14, 19:12
  #1213
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flumbo
Gå o lägg dig

Fan det går ju inte nu, lirar ju bingolotto
Citera
2008-09-14, 19:12
  #1214
Bannlyst
Det är alltså en sista beta nu om man kör en pre-order så får man en key för betan? När är release?
Citera
2008-09-14, 19:13
  #1215
Medlem
Pervos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det är alltså en sista beta nu om man kör en pre-order så får man en key för betan? När är release?

Betan är över nu är det headstart!
Citera
2008-09-14, 19:15
  #1216
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Stoppable - är ditt guild helsvenskt? Då är jag nog på. Är så jävla trött på läspande engelsmän som sitter och skriker i ventrilo.


För tillfället är den helsvensk, men kommer inte vara det hela tiden.
Citera
2008-09-14, 19:25
  #1217
Medlem
mophrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det är alltså en sista beta nu om man kör en pre-order så får man en key för betan? När är release?

Releasen är den 18e, det folk pratar om nu är att vissa som förbeställt eller beställt collector's edition får börja spela på riktigt tidigare än andra. Enda sättet du kan få testa spelet nu är att ha en kompis som har head-start skulle jag tro.
Citera
2008-09-14, 19:31
  #1218
Bannlyst
Spelet kraschar när man tabbar >.> gjort det tre gånger nu. Grymt jobbigt mitt i en scenario...
Citera
2008-09-14, 19:48
  #1219
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcmuff
Spelet kraschar när man tabbar >.> gjort det tre gånger nu. Grymt jobbigt mitt i en scenario...
Låt bli att tabba tills dom fixat det då?
Citera
2008-09-14, 19:49
  #1220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcmuff
Spelet kraschar när man tabbar >.> gjort det tre gånger nu. Grymt jobbigt mitt i en scenario...

Testa ändra me keyboard settingsen o ändra vad tab gör.. Funkade för mig..
Citera
2008-09-14, 19:50
  #1221
Medlem
Blaha2k2s avatar
Precis. Eller kör windowed mode.
Citera
2008-09-14, 19:53
  #1222
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Låt bli att tabba tills dom fixat det då?

Jag måste ju tabba för att kolla denna tråden och MSN

Citat:
Ursprungligen postat av Froxen
Testa ändra me keyboard settingsen o ändra vad tab gör.. Funkade för mig..

Tack för tippset, ska genast prova.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Precis. Eller kör windowed mode.

Det gör jag =)
Citera
2008-09-14, 20:03
  #1223
Medlem
John Rambos avatar
Funkar för mig!
Citera
2008-09-14, 20:09
  #1224
Medlem
11ans avatar
Lyckades nu, den mailade koden från webhallen ska fungera, det är bara att bilden är grynig och jag misstog 8 för ett B.

Ses ingame alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in