2008-09-15, 23:00
  #1633
Medlem
Craids avatar
Kör Goblin Shaman på Karak Izor - Grimfrost
Citera
2008-09-15, 23:02
  #1634
Medlem
rovbin84s avatar
Kan ni inte göra en Dest guild istället ? Finns ju redan ett antal bra Order guilds. :P
Citera
2008-09-15, 23:02
  #1635
Medlem
John Rambos avatar
Pyra, jag lirar på Eltharion, men tycker min rank 8 warrior priest är pure fail, ska deleta han, skickar lite deg till dig!
Citera
2008-09-15, 23:16
  #1636
Medlem
John Rambos avatar
Kön är det löjligaste jag vart med om, Och Eltharion är endå ganska lindrig jämfört med vissa andra.. En sekunden är där ingen kö alls, nästa är det smockat.
Citera
2008-09-15, 23:16
  #1637
Medlem
SnowCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Kan ni inte göra en Dest guild istället ? Finns ju redan ett antal bra Order guilds. :P

Okej, så vi ska ha två dest guilds och ingen order guild....hmm...

Edit: Nej haiguise, du är inte den enda som tycker så :P
fast jag måste erkänna att Maggots vs Faggots hade ju varit rätt häftigt.

Edit 2: Då är ett namn givet; Pushing Redemption. Några fler förslag från order-fbare? (inga förslag från dest sidan då ni förmodligen kommer med "The Sissy Nannies" eller "Puny Pussies")
__________________
Senast redigerad av SnowCone 2008-09-15 kl. 23:21.
Citera
2008-09-15, 23:26
  #1638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnowCone
Okej, så vi ska ha två dest guilds och ingen order guild....hmm...

Edit: Nej haiguise, du är inte den enda som tycker så :P
fast jag måste erkänna att Maggots vs Faggots hade ju varit rätt häftigt.

Edit 2: Då är ett namn givet; Pushing Redemption. Några fler förslag från order-fbare? (inga förslag från dest sidan då ni förmodligen kommer med "The Sissy Nannies" eller "Puny Pussies")

Egentligen bryr jag mig inte så mycket men Pushing Redemption känns inte som något vidare festligt namn
Citera
2008-09-16, 00:00
  #1639
Medlem
♫♫♫s avatar
Guilden är skapad.

Den heter <Trettiofem Centimeter>

Jag är Guildleader, /w Pjotr ingame. Crewel, Freinz, Lillagubben, Dodo och Endomorph är guild officers och kan invita.

Vent kommer imorgon förhoppnigsvis.
Citera
2008-09-16, 00:05
  #1640
Medlem
hultass avatar
FLASHBACK OFFICIELLA ORDER-GUILD

Guildname: Trettiofem Centimeter
Server: Karak-Azgal
Guild Leader: Pjotr (musiknoterna här på flashback)

Ventrilo:
  • IP: trettiofem.zapto.org/85.224.41.207
  • Port: 3784


Nu köööööööööööööööööör vi,
Thyra 'Rank 6' Rune Priest
__________________
Senast redigerad av hultas 2008-09-16 kl. 00:07.
Citera
2008-09-16, 00:10
  #1641
Medlem
Inga på Karak-Hirn här då? Har nyss rerollat destruction där för att spela med en kompis.
Citera
2008-09-16, 00:18
  #1642
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0xx
Inga på Karak-Hirn här då? Har nyss rerollat destruction där för att spela med en kompis.

Jodå, jag spelar där. Satariel - Chosen.
Citera
2008-09-16, 00:26
  #1643
Medlem
Träffade på Maggots i Nordenwatch nyss
Order vann en utav två matcher som vi lirade, trevligt att veta att man spelar mot flashbackare

// Mooran - r10 runepriest - Burning will
Citera
2008-09-16, 00:42
  #1644
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nillaw
Träffade på Maggots i Nordenwatch nyss
Order vann en utav två matcher som vi lirade, trevligt att veta att man spelar mot flashbackare

// Mooran - r10 runepriest - Burning will


Vår ventrilo server kraschade mitt under den matchen vi förlorade, vi fick iallafall revansch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in