Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-22, 23:17
  #13
Avstängd
Jag skulle vilja ha en koppel med 3 kedjor så går jag och horor kryper framför på alla fyra
Citera
2010-05-23, 00:02
  #14
Avstängd
lönnmurders avatar
Skulle du vara seriös så skulle du inte fråga här. Lyckas du komma igång ändå, så kommer du ha ståplats på havsbotten inom ett år. Lycka till!
Citera
2010-05-23, 12:45
  #15
Medlem
Karl.Alfreds avatar
Skaffa lite vapen och lite brudar så är du på bra väg
Citera
2015-06-15, 13:21
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexiilija
Hur fixar man horor som jobbar åt en på lättast sätt? Och vad krävs det för att någon ska jobba åt en? Skydd är väl huvudsaken? Man kanske borde åka till Östereuropa och ta med sig lite brudar som horar sig i utbyte att de får någonstans att bo i det fina Europa. Och hur farligt är det att bedriva något sånt? Jag menar konkurans och sånt. Och vad tjänar man på en enda hora? Och hur långt ett fängelsestraff för hallickar är undrar jag också.


Alla som svarar fint och seriöst får en gratis timma av mig när allt är igång. Haha, nä men allvarligt. Jag vet att det låter dumt men detta är en seriös tråd.

Fått igång verksamheten än? Hahahaha....
Citera
2023-02-28, 10:28
  #17
Medlem
Du får väl helt enkelt fråga flickvännen (om du har någon) eller syrran, om dom vill ställa upp.
Citera
2023-02-28, 20:32
  #18
Medlem
rex144s avatar
För att lära dig yrket från grunden borde du först börja med att sälja din egen kropp och eftersom du är av det manliga könet så blir det svårt att få kvinnliga köpare därför återstår män. Erbjud dina tjänster, lär dig snacket, lär dig förhandla priset.
Citera
2023-03-09, 08:11
  #19
Medlem
LKKINGENs avatar
Börja i liten skala och arbeta dig upp.
Kanske bara en tjej som du skjutsar runt till diverse träffar och på så sätt låtsas beskydda henne och tar hälften av vad hon får.
Förslagsvis kan du höra med din mamma, hon skulle nog gilla det. Sen när affärerna börjat rulla kan du ta in en syster i stallet osv.
Lycka till
Citera
2023-03-10, 09:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexiilija
Hur fixar man horor som jobbar åt en på lättast sätt? Och vad krävs det för att någon ska jobba åt en? Skydd är väl huvudsaken? Man kanske borde åka till Östereuropa och ta med sig lite brudar som horar sig i utbyte att de får någonstans att bo i det fina Europa. Och hur farligt är det att bedriva något sånt? Jag menar konkurans och sånt. Och vad tjänar man på en enda hora? Och hur långt ett fängelsestraff för hallickar är undrar jag också.


Alla som svarar fint och seriöst får en gratis timma av mig när allt är igång. Haha, nä men allvarligt. Jag vet att det låter dumt men detta är en seriös tråd.


Tror det är svårt att få hit öststats tjejer som frivilligt kommer hora för dig. Många kommer hit under hot eller blir lurade hit och sen när dom väl är här så konfiskeras passen och dem blir skrämda/hotade till passivitet.

Så om du nu är seriös med din affärsidé så är nog mitt bästa tips att skaffa dig ett stort och trovärdigt våldskapital
Citera
2023-03-10, 16:54
  #21
Medlem
Dorniers avatar
Enligt böcker om hur det var förr inom prostitutionen i Sverige, alltså på 1970/1980-talet, så fanns det flera olika sorters folk som kunde kallas hallickar. Ofta var det helt enkelt den prostituerades partner/pojkvän. (Många gånger var detta par narkotikamissbrukare och tjejen gick på gatan för att få ihop pengar till knark).

Men även dagstidningar som tillät annonser om sextjänster samt hyresvärdar som hyrde ut lokaler till prostituerade benämndes som hallickar. Det fanns även mer elaka herrar som kunde ha ett stall av gatflickor som jobbade åt denne. Dessa var utländska herrar mestadels och de var då mer stereotypen av en hallick. Sen förekom prostitution eller koppleri på de svenska porrklubbarna vilket det fanns många av på 70-talet.

Och slutligen fanns lyxprostitutionen där den såkallade bordellhärvan med "bordellmamman" Doris Hopp blivit mycket känd. Hon drev en call girl-verksamhet och förmedlade kontakter mellan prostituerade tjejer och olika höjdare i samhället. Men hon åkte fast för koppleri då detta inte var tillåtet. (Hopp hade även ett par minderåriga tjejer i sitt stall vilket gjorde det hela värre). Att köpa sexuella tjänster i Sverige var inte olagligt då, men koppleri var olagligt. Det fanns även annan lyxprostitution där kontakter knöts på hotellbarer, och även stora företag kunde ha tjejer som kunder från andra utländska företag fick tillgång till när man skulle göra affärer.
Citera
2023-03-13, 01:42
  #22
Medlem
intramusculars avatar
Vad är grejen med att ha en hallick? Finns det riktiga fördelar eller är det bara psykopater som är bra på att manipulera?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback