• 1
  • 2
2008-09-07, 23:20
Medlem
sexiilijas avatar
Hur fixar man horor som jobbar åt en på lättast sätt? Och vad krävs det för att någon ska jobba åt en? Skydd är väl huvudsaken? Man kanske borde åka till Östereuropa och ta med sig lite brudar som horar sig i utbyte att de får någonstans att bo i det fina Europa. Och hur farligt är det att bedriva något sånt? Jag menar konkurans och sånt. Och vad tjänar man på en enda hora? Och hur långt ett fängelsestraff för hallickar är undrar jag också.

Alla som svarar fint och seriöst får en gratis timma av mig när allt är igång. Haha, nä men allvarligt. Jag vet att det låter dumt men detta är en seriös tråd.
Senast redigerad av sexiilija 2008-09-07 kl. 23:47.
Citera
2008-09-07, 23:24
Medlem
berntzies avatar
Du lär nog kunna tjäna ganska rejält med tanke på de priser de tar för ett ligg nuförtiden. I dagens (Lördag) Göteborgs-posten (www.gp.se) hade de ett specialreportage om just prosutition.

Nu tar jag detta rent ur minnet att priserna var ca.

2500 för en timma.
4000 för 2 timmar och 8-10 000 för en hel natt.

Fast beror väl lite på vad de ska göra oxå, kan tänka mig att analt plussar på lite där.

Enligt reportaget är risken att åka fast lika stor som att åka fast för att inte ha stannat vid en stopp-skylt när man kör bil. Men detta gällde de prostituerade då, hallickarna i bakgrunden har jag inte någon uppfattning alls om, men det känns att de sitter rätt säkert, med tanke på att hororna inte har så stor risk att åka fast.

Tydligen är gatan helt ute, och internet inne, med en del forum och medlemssiter för koppleri-företag.
Citera
2008-09-07, 23:31
Medlem
Köp en fet villa, så du får plats med många tjejer. Fixa en schyst hemsida och sen är företaget igång!
Citera
2008-09-07, 23:36
Medlem
sexiilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berntzie
Text

Det låter för bra för att vara sant.

Citat:
Ursprungligen postat av igogah
Köp en fet villa, så du får plats med många tjejer. Fixa en schyst hemsida och sen är företaget igång!

Och när polisen får misstankar av att en av brudarna horar sig, och när hon sedan spåras till en villa med 15 kvinnor och en man?
Citera
2008-09-07, 23:40
Medlem
chucknorris_s avatar
Ni andra snackar skit. Alla vet att prio 1 är att skaffa en snygg hatt med tillhörande boa och feta mjukisbrallor + en massa bling. Krävs även att du tränar upp din "hoe-slackin' hand" innan du ens funderar på att bli hallick.
Citera
2008-09-08, 00:13
Medlem
Göbbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris_
Ni andra snackar skit. Alla vet att prio 1 är att skaffa en snygg hatt med tillhörande boa och feta mjukisbrallor + en massa bling. Krävs även att du tränar upp din "hoe-slackin' hand" innan du ens funderar på att bli hallick.

Stämmer utmärkt med outfiten men du glömde det viktigaste av allt,
en stor fet vit Cadillac av årsmodell 1970-76 med röd krossad plysch i inredningen och en stor fet tärning i backspegeln
Fixa en sådan och allt annat så är du i branschen sedan
En liten stilett är också bra att ha ifall dom skulle bli för lata
Citera
2008-09-08, 00:18
Bannlyst
Citat:
Skrattar så jag kissar på mej

Spring upp till tjejer på stan och fråga om du får bli deras pimp, ge dem ett guldigt visitkort med din verksamhetsinfo på. Sen är det bara att vänta på att dom ska ringa!
Citera
2008-09-08, 00:21
Medlem
HappyHandsomes avatar
Citat:
Dagens!

Dra till thailand/ryssland/polen och gift dig med en fin tjej som du tar hem till Sverige. Väl här är det bara att lägga ut en annons. Se bara till att fråga henne först om det är ok, typ innan du friar. Det viktigaste är att det sker i samråd. Sen kanske hon har kopisar med gemensamt intresse som som vill komma på besök och så är du igång. Helt lagligt också, om de köper säkerhet och logi av dig och om du registrerar ett företag och betalar skatt, om jag inte missat nån detalj...
Citera
2008-09-08, 09:33
Medlem
Hade några bekanta Serber med tungt kriminelt förflutet som tog 2 tjejer från Litauen för "försäljning" för ca 5 år sedan men då visste tjejerna exakt vad dom ska jobba med.
Det gick bra för dom under ett år tills de åkte fast och spenderade flera år i fängelse.....
Tydligen så får man sitta längre vid traffiking brott i Sverige än rån och grov misshandel.
Citera
2008-09-08, 20:27
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berntzie
Enligt reportaget är risken att åka fast lika stor som att åka fast för att inte ha stannat vid en stopp-skylt när man kör bil. Men detta gällde de prostituerade då, hallickarna i bakgrunden har jag inte någon uppfattning alls om, men det känns att de sitter rätt säkert, med tanke på att hororna inte har så stor risk att åka fast.
Varför skulle de prostituerade åka fast? Det är väl inte olagligt att sälja sex i Sverige? Bara att köpa det och att agera hallick?
Citera
2010-05-22, 13:12
Medlem
Du nåste lära dig ett o annat om hur man blir en hallick från mig
första regeln: DU MÅSTE HA HALLICKHANDEN!!!!
Citera
2010-05-22, 22:28
Bannlyst
säger bara en sak (som alla andra) .outfit och hand ....

http://www.gobankingrates.com/system...mp-costume.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in