Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-04, 15:13
  #1
Medlem
Som topic säger...

Kurar på 50mg SA Dboll.

BTW kan ni lägga upp en bra kur på winstrol?
Citera
2008-09-04, 15:22
  #2
Medlem
Schillingers avatar
Tills du har uppnått ditt mål med deffen.
Citera
2008-09-04, 15:24
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schillinger
Tills du har uppnått ditt mål med deffen.

Sorry formulerade mig lite klantigt. Menar hur lång tid ska jag vänta efgter kuren tills att börja deffa? För att inte tappa muskelmassan.

MVH
Citera
2008-09-04, 15:31
  #4
Medlem
Schillingers avatar
Hehe, fattade det, men var bara tvungen att dryga mig lite

Jag tycker du ska vänta ett tag efter att du kört en bra pct och kroppen har fått återhämtat sig, går inte att säga en tid direkt, bättre att vänta lite för länge än tvärtom. Är ju rätt mycket på hur det känns osv.
Citera
2008-09-04, 15:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schillinger
Hehe, fattade det, men var bara tvungen att dryga mig lite

Jag tycker du ska vänta ett tag efter att du kört en bra pct och kroppen har fått återhämtat sig, går inte att säga en tid direkt, bättre att vänta lite för länge än tvärtom. Är ju rätt mycket på hur det känns osv.

Haha din mupp

Ja precis, en stadig pct och så känna sig efter .

Tack för dina svar
Citera
2008-09-04, 16:39
  #6
Medlem
inz@nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardaga
Haha din mupp

Ja precis, en stadig pct och så känna sig efter .

Tack för dina svar

Precis som Sc skriver så börja när det känns som kroppen återhämtat sig. men för att minska förlorad muskelmassa tryck i dig en massa proteiner, träna hårt som fan och ät som en jude. glutamin och allt annat antar jag att du har koll på? mvh
Citera
2008-09-04, 16:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inz@ne
Precis som Sc skriver så börja när det känns som kroppen återhämtat sig. men för att minska förlorad muskelmassa tryck i dig en massa proteiner, träna hårt som fan och ät som en jude. glutamin och allt annat antar jag att du har koll på? mvh

Japp jag har koll på det. Men vill försäkra mig om allt innan ändå för säkerhetsskull

MVH
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback