2015-09-15, 02:36
Medlem
Kaendiss avatar
Identitetsångestfyllda Laila "jag heter Bagge, vill heta Bagge, för det är mitt varumärke över allt annat" Bagge fyller alltså 43 år i år i december.

Det märks inte. Och då avses inte utseendet -- utan sättet att blogga, vad innehållet i bloggen är. Har tidigare denna dag läst Lailas senaste, via lailabagge.se. Allting sammantaget får en att tro att det är en 17-åring eller på sin höjd en 23-åring och inte en snart 43-åring som skriver.
Laila "Bagge är min identitet" Bagge berättar om hår, Rix Morronzoo och Idol.

Här ett meningsstycke från 14 september som på ett rätt bra sätt ringar in Lailas personlighet och karaktär:
Citat:
Har jag kortare hår så måste jag föna håret och locka håret varje morgon för att det inte ska bli spikrakt och jag ser ut som en blöt katt. Så dels trivs jag med längre hår och dels så är det betydligt lättare och tar mindre tid att fixa.
Citera
2015-09-15, 03:27
Medlem
Kaendiss avatar
Bagge-wannabe-Laila svarar på kritiken mot Idol.

http://www.expressen.se/noje/laila-b...ken--mot-idol/
Citat:
– Alla vet vad det går ut på när man söker.
Detta mot bakgrund av den före detta deltagaren Rabih Jabers uppmaning att höja åldergränsen i Idol.
Citera
2015-09-15, 09:17
Medlem
Yoda69s avatar
Hon är snygg, ja...men det är f-n fiskmåsvarning big time!
Hennes tankar, kommentarer och funderingar (heter det hiss och diss!?) som man hört i RIX är rent läskigt och jag undrar ibland vilken värld hon lever i!?
Detta har tyvärr gjort att jag undviker RIX-morgon...råkade i morse höra henne försvara Reinfeldts fallskärm, utan att ha en aning om hur det fungerade till Marco förklarade lite försiktigt...
Den mentala nivån bekräftas väl tyvärr tydligt med hennes val av pojkvän...
Citera
2015-09-15, 16:02
Medlem
Hon kan se bra ut på vissa bilder men är i grunden inte snygg alls. Att hon är typ fiskmås bevisar hon ofta och att skaffa en ny gosse direkt som är 18 år yngre visar på det. Vad har dom mer gemensamt än att k*ulla runt i sänghalmen? En yngling tänder på allt som rör sig och förmodligen får han bo fint och äta gott när fästmön bjuder. Kan ha fel. Många pojkar söker också en modergestalt av någon anledning.
Citera
2015-09-15, 16:49
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon kan se bra ut på vissa bilder men är i grunden inte snygg alls. Att hon är typ fiskmås bevisar hon ofta och att skaffa en ny gosse direkt som är 18 år yngre visar på det. Vad har dom mer gemensamt än att k*ulla runt i sänghalmen? En yngling tänder på allt som rör sig och förmodligen får han bo fint och äta gott när fästmön bjuder. Kan ha fel. Många pojkar söker också en modergestalt av någon anledning.

Vad spelar åldern för roll? Låt de vara ihop om de vill.
Citera
2015-09-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Vad spelar åldern för roll? Låt de vara ihop om de vill.
Hon är en offentlig person som fläker ut sig i media nästan dagligen och då har man rätt att tycka. Ja, för mig är det inte sunt att inleda förhållande med en som kan vara ens son. Därför blir det patetiskt och jag kommer aldrig ändra mig.

Sen får dom vara ihop hur mycket som helst och jag önskar dom ett långt och lyckligt liv tillsammans med många små-Kitar.
Citera
2015-09-15, 22:57
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon är en offentlig person som fläker ut sig i media nästan dagligen och då har man rätt att tycka. Ja, för mig är det inte sunt att inleda förhållande med en som kan vara ens son. Därför blir det patetiskt och jag kommer aldrig ändra mig.

Sen får dom vara ihop hur mycket som helst och jag önskar dom ett långt och lyckligt liv tillsammans med många små-Kitar.

Superfånigt. Jag tycker LB är både korkad och ful så jag skulle inte vilja ha henne men hittar hon en ung kille som vill knulla henne, så är det ju bara att köra på. Hur stora problem har man om man bryr sig om andras relationer?
Citera
2015-09-15, 23:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Superfånigt. Jag tycker LB är både korkad och ful så jag skulle inte vilja ha henne men hittar hon en ung kille som vill knulla henne, så är det ju bara att köra på. Hur stora problem har man om man bryr sig om andras relationer?
Då verkar du själv ha stora problem, eftersom du lägger tid på att gå in här och kommentera Lailas toyboyförhållande.
Citera
2015-09-16, 00:15
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaendis

Här ett meningsstycke från 14 september som på ett rätt bra sätt ringar in Lailas personlighet och karaktär:

Citat:
Har jag kortare hår så måste jag föna håret och locka håret varje morgon för att det inte ska bli spikrakt och jag ser ut som en blöt katt. Så dels trivs jag med längre hår och dels så är det betydligt lättare och tar mindre tid att fixa.

Det här får du gärna utveckla, vad är det för konstigt med att skriva detta i en blogg?

Långt hår är verkligen praktiskt och hon passar i det, så vad är problemet?

Kan tänka mig hon får försvara sig mot hytt och mytt som tycker hon borde klippa sig i en kort tantfrisyr typ valfri kvinnlig sossepolitiker.

Kan tillägga att jag är inte just intresserad av skvaller typ vem som är ihop med vem i "fel" ålder, utan ramlade in på ditt inlägg av en slump när jag sökte på nåt annat.
Citera
2015-09-16, 02:33
Medlem
Kaendiss avatar
Laila "wannabe-Bagge" om svenska folket: "Hycklare"

http://www.expressen.se/noje/bagge-o...lket-hycklare/

LB rycker ut till den före detta statsministerns försvar, och går till angrepp mot svenska folket:
Citat:
Vilken svensk som helst hade gjort så om de hade fått den chansen. Att sitta och säga "det hade inte jag gjort", då är man hycklare anser jag.

Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Det här får du gärna utveckla, vad är det för konstigt med att skriva detta i en blogg?
Det är inget konstigt i sig att bloggskriva så, det anmärkningsvärda är att en 42-åring skriver och blogglever som en som är hälften så ung. Det säger en del om Lailas intellektuella standard. Hon tycks befinna sig på en rätt utvecklingshämmad nivå således.

Citat:
Långt hår är verkligen praktiskt och hon passar i det, så vad är problemet?
Jag har inga som helst problem med hennes hår. Du har missförstått mig om du trott att jag är intresserad av Lailas hår, hennes hår (as such) är mig egalt.
Citera
2015-09-16, 16:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Då verkar du själv ha stora problem, eftersom du lägger tid på att gå in här och kommentera Lailas toyboyförhållande.

Nja det är väl iofs ett meta-kommenterande av att andra stör sig på hur gamla killar hon ligger med.
Citera
2015-09-18, 01:51
Medlem
Kaendiss avatar
Reklam-Laila

Wannabe-Bagge under torsdagen på Instagram, @lailabagge - de tre senaste hon levererat (senaste först):

1. smyckesreklam med angivande av företag - med närbild på smycket, placerat i övre delen av pattklykan

2. outfit-reklam, det hon skulle ikläda sig i Idolsändningen - med uppgivande av var outfiten kommer ifrån och nämnande av stylisten

3. ögonfrans-företag - bilder på fixade ögonfransar, och företaget bakom.

Vilket härligt sätt att marknadsföra sig själv på! Göra reklam för sig själv genom att kokettera med att man är reklamägd upp över öronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in