2024-04-24, 18:22
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussywanker
Hon berättade det öppet i morronzoot, tror det var i måndags. Flera måste väl ha hört det??!
Yepp, hörde det med men reagerade inte speciellt över det hon sa, finns ju människor som blir blåa för minsta lilla men vem vet
Citera
2024-04-24, 18:29
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Först brinner lagerlokalen ner och i samma veva har Korosh avslutat sin anställning som försäkringsrådgivare för att knappa månaden senare göra slut med Mrs Bagge.

Något luktar verkligen illa här.

När jag lyssnat på radion senaste tiden tycker jag man märkt ganska tydligt att något är "fel" med Laila. Hon har varit särskilt kort i tonen mot den yngre tjejen Sara som också är med. Någon som märkt av samma? Funderade på det förra veckan och då hade jag ingen aning om att hennes varumärkeslokal brunnit ner eller att hon haft problem med killen.
Senast redigerad av OvissFramtid 2024-04-24 kl. 18:38.
Citera
2024-04-24, 18:33
Medlem
Jag såg inte detta komma. Har under flera år mot min vilja tvingats lyssna på morgonunderhållningen hon programleder i radion och där har man fått intrycket att hon lever i en väldigt rosa värld och det värsta som händer är att sonen försover sig eller att hon får en p-bot. Men det är klart att ålderskillnaden tar ut sin rätt, han vill väl sätta bo och skaffa egna ungar samtidigt som han inte kan tillfredsställa hennes alla känslomässiga behov med allt som händer i kvinnors kroppar när de hamnar i klimakteriet. Tror båda har haft sitt roliga, verkar inte vara ett bittert uppbrott.
Tror Laila går tillbaka till sin exmake, även om den mentala ålderskillnaden mellan dem är större och det faktum att Niclas numera återfinns i belastningsregistret lockar det nog att komma in i familjen Wahlgrens värme igen. Som den drivna affärskvinna Laila är vet hon värdet av att tillhöra adeln inom kändisvärlden och har säkert avundsjuk sett på alla pengar och erbjudanden som regnar över Wahlgren familjen, hon har säkert förbannat sig flera gånger att hon inte bet ihop och stod ut med Niclas trots de utmaningar de hade i sitt äktenskap.
Citera
2024-04-24, 18:36
Medlem
Laila Bagge är född 1972 då är hon inte 35 år din idiot.
Citera
2024-04-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1
Laila Bagge är född 1972 då är hon inte 35 år din idiot.
Vilket språk!
Men vem svarar du?
Citera
2024-04-24, 18:46
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Yepp, hörde det med men reagerade inte speciellt över det hon sa, finns ju människor som blir blåa för minsta lilla men vem vet

Himla otur LB har:
- Tre tänder, fraktur på hakan, stygn på hakan (när hon halkade).
- En rejäl blåtira (när sonen sparkade henne i sängen).
Citera
2024-04-24, 18:51
Medlem
Rambovics avatar
Har Laila Bagge flyktingstatus eller måste båda föräldrarna vara palestinier för att man ska ärva den statusen?
Citera
2024-04-24, 18:58
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag gillarna inte speciellt.
Hon har ett skratt som får mig att byta kanal på radion.
Äh det går allt råda bot på det, från hahaha till gahagg gagh gaggh ggahg
Citera
2024-04-24, 19:01
Medlem
Hoppas hon satsar på OF, hade inte tackat nej till att se henne i Doggy med en buttplug i brunkrysset.
Citera
2024-04-24, 19:03
Medlem
johnjozefssons avatar
Är hon trans? Ser fan ut som det
Citera
2024-04-24, 19:06
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Jag såg inte detta komma. Har under flera år mot min vilja tvingats lyssna på morgonunderhållningen hon programleder i radion och där har man fått intrycket att hon lever i en väldigt rosa värld och det värsta som händer är att sonen försover sig eller att hon får en p-bot. Men det är klart att ålderskillnaden tar ut sin rätt, han vill väl sätta bo och skaffa egna ungar samtidigt som han inte kan tillfredsställa hennes alla känslomässiga behov med allt som händer i kvinnors kroppar när de hamnar i klimakteriet. Tror båda har haft sitt roliga, verkar inte vara ett bittert uppbrott.
Tror Laila går tillbaka till sin exmake, även om den mentala ålderskillnaden mellan dem är större och det faktum att Niclas numera återfinns i belastningsregistret lockar det nog att komma in i familjen Wahlgrens värme igen. Som den drivna affärskvinna Laila är vet hon värdet av att tillhöra adeln inom kändisvärlden och har säkert avundsjuk sett på alla pengar och erbjudanden som regnar över Wahlgren familjen, hon har säkert förbannat sig flera gånger att hon inte bet ihop och stod ut med Niclas trots de utmaningar de hade i sitt äktenskap.
Han spöade väl också upp henne eller minns jag fel? Både Niclas och Laila tror jag krökade rätt mycket och då är det bäddat för bråk. Var det inte blåklocka då också?
Citera
2024-04-24, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr

Du har en talang att skriva för ”Stoppa Pressarna!”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in