2013-01-19, 13:56
Medlem
Adonirams avatar
Jag inser att hemlösa bör ha en mobil för att inte allt ska gå över styr. Det är ju inte så att de flesta hemlösa är uteliggare, de flestar kinesar hos andra när de inte sover på ungkarlshotell eller motsvarande.

Bagge har dock en poäng i den hon såg, som säkerligen ingår i samma rumänska tiggarligor som förpestar tillvaron i så många städer. Han hade till exempel en skylt som det stod "hemlös" på. Det har de som inte talar ett ord svenska, svenska lodisar går omkring och viggar snarare än sitter på trottoaren.

Slutsats: Jag stöder Laila Bagge.

För övrigt bör den sortens tiggeri förbjudas och de som tigger utvisas - och nej det finns inga EU-regler om fri rörlighet för tiggare.
Citera
2013-01-22, 17:14
Medlem
Är det ingen mer än jag som tycker att Laila är skitful? Munnen är som ett litet missbildat streck i ansiktet. Nicklas Wahlgren/Bagge ser fyllsvullen ut.
Citera
2013-01-22, 18:52
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
Jag inser att hemlösa bör ha en mobil för att inte allt ska gå över styr. Det är ju inte så att de flesta hemlösa är uteliggare, de flestar kinesar hos andra när de inte sover på ungkarlshotell eller motsvarande.

Bagge har dock en poäng i den hon såg, som säkerligen ingår i samma rumänska tiggarligor som förpestar tillvaron i så många städer. Han hade till exempel en skylt som det stod "hemlös" på. Det har de som inte talar ett ord svenska, svenska lodisar går omkring och viggar snarare än sitter på trottoaren.

Slutsats: Jag stöder Laila Bagge.

För övrigt bör den sortens tiggeri förbjudas och de som tigger utvisas - och nej det finns inga EU-regler om fri rörlighet för tiggare.

Det är WT som stöder en sån som Laila Bagge, obildat slödder, som hon själv, som har kommit upp sig lite, och sparkar nedåt, mot de få som finns under.
Citera
2013-01-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneuslingen
Det är WT som stöder en sån som Laila Bagge, obildat slödder, som hon själv, som har kommit upp sig lite, och sparkar nedåt, mot de få som finns under.
Jag håller med dig. Hennes dementier är opportunistiska. Antagligen har någon talat om för henne att hennes åsikter inte är bra för en offentlig person som vill tjäna pengar i de branscher hon fuskar i.
Citera
2013-01-26, 18:28
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag håller med dig. Hennes dementier är opportunistiska. Antagligen har någon talat om för henne att hennes åsikter inte är bra för en offentlig person som vill tjäna pengar i de branscher hon fuskar i.

Visste inte vem det var innan jag hörde om detta med att nån viss Bagge hade gnällt över hemlösa och mobiltelefoner. Jag kollade på nätet och såg att denna Bagge är gift en viss Niklas Wahlgren, som ju är son till Christina Schollin, och bror till Pernilla Wahlgren.

Dessa människor är ju inte direkt kända för sina förståndsgåvor, för att uttrycka sig milt, så det är knappast en slump att hon har gift in sig i den familjen: Lika barn leka bäst!
Citera
2013-06-29, 20:00
Medlem
nynnas avatar
Är Laila gravid?
Citera
2013-09-02, 21:28
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Går Laila på tabletter? Hon ser inte så jätte frisk ut må jag säga. I idol alltså.
Citera
2013-09-03, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Går Laila på tabletter? Hon ser inte så jätte frisk ut må jag säga. I idol alltså.

Nja, jag tror det bara är ovant att se en naturlig 40-taggare i rutan som inte plastikopererat sig.
Citera
2013-09-03, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Är det ingen mer än jag som tycker att Laila är skitful? Munnen är som ett litet missbildat streck i ansiktet. Nicklas Wahlgren/Bagge ser fyllsvullen ut.

Inte skitful, men absolut inte kvinnlig, hon har väldigt maskulina drag!
Citera
2013-09-03, 11:29
Medlem
KarlDenMindres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Inte skitful, men absolut inte kvinnlig, hon har väldigt maskulina drag!

Ja en Jay Leno haka ser sällan bra ut på damer av det kvinnliga könet.
Citera
2013-09-04, 18:18
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Ja en Jay Leno haka ser sällan bra ut på damer av det kvinnliga könet.

Men du tycker det passar bra på damer av det manliga könet?
Citera
2013-09-04, 18:38
Medlem
Ceborgias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Men du tycker det passar bra på damer av det manliga könet?
Ja, det är väl en ganska naturlig biverkning då kvinnor trycker steroider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in