Citat:
Ursprungligen postat av
Kurdiskahoran
parkeringsgaraget Hägern
Dom satt o snackade han såg tjurig ut på henne. Tänkte dom kände varandra
Men kanske e sant
Häst tanten han har leverar väll inte

Kanske e vänner sen länge tbx
Martin Melin är ju polis. Han kanske har insiderinformation angående den enorma branden i hennes lokal.
Jag tror Korosh anlade branden pga försäkringspengar. Hon inser och dumpar kräket.
Hur troligt är det att en brand uppstår i en lokal bara så. Mer troligt med anlagd brand.
Martin är där som en vän för Leila och varnar. De träffas i bilen och i ett garage för att undkomma alla. De kan inte samtala ute någonstans eller gå hem till varandra så de väljer ett undangömt gaarage i en bil. Där talar Martin om för henne om vidare detaljer kring utredningen som vän.
Korosh anlade branden för att få ut försäkringspengar innan han ändå tänkte gå från henne. Nu dumpar hon honom pga info om branden.
Baggenär intemlika dum som den där Läckberg som köper sin toyboy med andelar i hennes hus. Barje år han stannar får han miljoner. Vilken desperat. Dessutom betalar hon förstaclassmåt honom medans barnen intemfår det utan får sitta helt ensamma på planet så länge med mamman och toyboyen i första class och hennes egna barn i andra class. Jag hade äcklats av mig själv som mamma jag gjort den vidrigt sjuka prioriteringen. Kan han inte betala sin egen biljett?
Haha, folk skrattar ochnhennes toyboy skrattar hela vägen till banken. L.