2016-03-25, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Vet inte mer än att Laila och media skriver: Korosh..
Korosh Kananian, för och efternamn, varför undrar du? letar du, he,he, den som söker, han finner
Citera
2016-03-25, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Jag har pullat Laila Bagge på en efterfest och även grov hånglat.
Men jag fick inte knulla henne Hon hade precis blivit singel och ville inte.
Men jag fick se hennes schyssta rumpa och fitta.

Detta är MÅNGA år sedan så det är säkert preskriberat.
nej det har du inte.
Citera
2016-03-27, 03:09
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Jag har funderat över det där om varför hon stavar pojkvännens namn fel. Är det ett tafatt försök om att bloggläsarna inte ska hitta honom på Lexbase, eller är det bara ännu ett uttryck för hennes oförmåga att stava?
Är det förresten någon som vet vilken orsaken är att Kurosh Kananian finns på Lexbase?

Laila gick väl förresten nyligen ut med att hon och Kurosh är sambos sedan ett år tillbaka. Hur kommer det då sig att han fortfarande är skriven på en adress i Kista? Plockar han ut bostadsbidrag, samtidigt som han hyr ut lägenheten svart, eller vad är det frågan om?
Citera
2016-03-28, 19:15
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
https://youtu.be/vgIoAzIjfUQ

Liam Pitts satsar på Youtube

99,9% av tittarna är 10-åriga tjejer!

De lär ju tycka att han e en sexy boy
Citera
2016-03-28, 19:27
Medlem
DonBaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Är det förresten någon som vet vilken orsaken är att Kurosh Kananian finns på Lexbase?

Om jag minns rätt så ska han vara dömd för rattfylleri minns inte om det var grov rattfylla. Borde vara runt 2014 kolla med solna tingsrätt då det borde vara dem som hade hand om rättegången
Citera
2016-03-28, 19:40
Medlem
ace_secs avatar
Korosh Kananian - ursäkta, men VAD FAN såg Laila i honom? På riktigt!?

En ful och alkad försäkringssäljare som är född 1990.

Citera
2016-03-28, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonBao
Om jag minns rätt så ska han vara dömd för rattfylleri minns inte om det var grov rattfylla. Borde vara runt 2014 kolla med solna tingsrätt då det borde vara dem som hade hand om rättegången

Ja det verkar vara så illa faktiskt och jobbet loosat..
Just nu befinner Lail, Liam och Korosh i Israel! enl. hennes blogg.
Citera
2016-03-29, 13:19
Medlem
elpirros avatar
Sonen är helt förstörd, han står gråtandes och kollar på sitt, enligt Laila, älsklingsdjur som precis blivit avlivat. Då väljer Laila att ta ett kort och lägga upp på instagram.
Citera
2016-03-30, 08:55
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Sonen är helt förstörd, han står gråtandes och kollar på sitt, enligt Laila, älsklingsdjur som precis blivit avlivat. Då väljer Laila att ta ett kort och lägga upp på instagram.
Den familjen verkar leva hela sina liv offentligt, se vilka skojiga spratt Liam spelar med morsan hemma i våningen och lägger upp på youtube.

Och för att säga det som andra antagligen också har tänkt så ser hon ju VÄLDIGT vit ut för att vara halvarab. Ett faderskapstest kanske hade varit på sin plats när det begav sig (karlhoppandet ligger ju i släkten att döma av Laila iaf )
Citera
2016-03-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Jag har pullat Laila Bagge på en efterfest och även grov hånglat.
Men jag fick inte knulla henne Hon hade precis blivit singel och ville inte.
Men jag fick se hennes schyssta rumpa och fitta.

Detta är MÅNGA år sedan så det är säkert preskriberat.
Får vi höra hur hon såg ut därnere? Kom hon? Varför blev det inget samlag?
Citera
2016-04-01, 13:07
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja det verkar vara så illa faktiskt och jobbet loosat..
Just nu befinner Lail, Liam och Korosh i Israel! enl. hennes blogg.

Om han är utan jobb efter att han blivit fälld för rattfylla, hur tillbringar han sina dagar då?
Hur försörjer han sig?

Vad jag tidigare förstått då jag tidigare följde Lailas blogg, var att när yngsta sonen var med på bild, så visades inte ansiktet rakt framifrån, utan alltid bakifrån eller från sidan. Dock är det ändrat sedan en tid tillbaka och man får se sonens ansikte. Vad gäller den äldre sonen, så tycker jag att hon kanske exponerat honom väl mycket...

Om det stämmer med pojkvännens fällande dom, så har jag för mig att Laila sagt att hon vill ha en stadig "vägg" att luta sig mot, och inte ett duschdraperi, och syftade på att förra mannen var "mesig" och vek. Men vad är den nya för förebild då??
Även om han avtjänat sitt straff, så har han ett förflutet som inte är helt fläckfritt...
Citera
2016-04-01, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Om han är utan jobb efter att han blivit fälld för rattfylla, hur tillbringar han sina dagar då?
Hur försörjer han sig?

Vad jag tidigare förstått då jag tidigare följde Lailas blogg, var att när yngsta sonen var med på bild, så visades inte ansiktet rakt framifrån, utan alltid bakifrån eller från sidan. Dock är det ändrat sedan en tid tillbaka och man får se sonens ansikte. Vad gäller den äldre sonen, så tycker jag att hon kanske exponerat honom väl mycket...

Om det stämmer med pojkvännens fällande dom, så har jag för mig att Laila sagt att hon vill ha en stadig "vägg" att luta sig mot, och inte ett duschdraperi, och syftade på att förra mannen var "mesig" och vek. Men vad är den nya för förebild då??
Även om han avtjänat sitt straff, så har han ett förflutet som inte är helt fläckfritt...

Laila skrev väl för ett tag sen att de har påbörjat ett jobbprojekt ihop, kanske han ska bli egenföretagare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in