2024-04-25, 10:20
Medlem
Fiffiniffis avatar
Man älskar ju hur det inte är "vi bråkar och står inte ut med varandra längre".

Istället är det "vi separerar som vänner i samförstånd för att vi gått i gått in i en ny fas"
Citera
2024-04-25, 10:22
Medlem
MisterSevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Du får nog läsa på lite innan du skriver ner ngn!
Hon var entreprenör redan när hon träffade Bagge! En mkt driven kvinna.
En härlig brud som sliter som ett djur, älskar o jobba. Hon förtjänar inte skit från ngn som inte vet ngt! Hon har inget med klanen Wahlgren att göra mer än att Kit är kusin med deras bran. Niclas åkte ut av en anledning. Vädrade sin snorre frekvent!!!Allmänt känt!
Hoppa vidare tönt!

Hon var ingenting förutom luft innan mötet med A Bagge, en sångerska i ngt whitetrashband, helt utan framgång, kärringen kan ju inte heller sjunga.
Däremot hjälpte A Bagge henne att få den lilla status hon numera trots allt har (bland whitetrashfolk) runt om i landet. Utan A Bagge hade LB på sin höjd jobbat som butiksbiträde på Lindex i Skärholmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Kanske kan hon och Nicke starta en thaimassage ihop?

Om hon fortsatt har företaget tillsammans med Ryss/Iraniern kan de ju intill Thaimassagen även ha en boxningsklubb.
Citera
2024-04-25, 10:28
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
När Korosh ser sig själv om 10 år är det inte Laila han ser vid sin sida och det förstår hon, åldersskillnaden är för stor.

Jag tror på ett lyckligt slut, Laila återförenas med Niclas och tillsammans skrattar de åt allt konstigt som hänt. Laila och Korosh separerar som bästa vänner och håller kontakten några månader till sen kommer annat emellan som gör att den sakta dör ut.

Nja.
vem skulle vilja ta tillbaka en kvinna som man blivit dumpad av för en mycket yngre man. Speciellt när man har ett litet barn tillsammans.
Jag tror att Niklas sitter och myser nu faktiskt. Karma is the shit!
Medans han blir beundrad på sitt gym och säkert får hur mycket sex som helst av unga snygga brudar och en avsugning då och då på thaibordeller så fick hans otrogna ex lära sig att blattar alltid löser konflikter med hot och våld.
Citera
2024-04-25, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Erövra ? Jag har sett Laila Bagge på nära håll. Hon är liten, kort och har en platt rumpa. Dessutom är hon gapig. Har två barn med två olika män.

Vilket kap ! Denne Korosh hittar säkert nån ung tjej att bilda familj med. Laila är en återvändsgränd.

Håller med, riktigt with trash, förstår inte hypen.
Citera
2024-04-25, 10:50
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Pappa Bagge är arab.
Ganska säker på att Lailas pappa inte heter Bagge i efternamn..
Citera
2024-04-25, 11:03
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Håller med, riktigt with trash, förstår inte hypen.

Hon är trashy.

Gapig, flabbig, högljudd. Saknar stil och finess. Som grädden på moset har hon två barn med olika karlar, dessutom har hon varit gift med en man som inte har barn ihop med.

Laila är wt-trash oavsett hur mycket pengar hon har på banken.
Citera
2024-04-25, 11:04
Medlem
Har hon inga bekanta som berättar hur efterblivet det är att bli sparkad av sitt barn och ramla i handfatet?
Citera
2024-04-25, 12:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Hon var entreprenör redan när hon träffade Bagge! En mkt driven kvinna.

Vet du exakt vad hon sysslade med på den tiden? Dvs, innan och runt -94 när hon gifte sig med honom?
Citera
2024-04-25, 12:55
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon är trashy.

Gapig, flabbig, högljudd. Saknar stil och finess. Som grädden på moset har hon två barn med olika karlar, dessutom har hon varit gift med en man som inte har barn ihop med.

Laila är wt-trash oavsett hur mycket pengar hon har på banken.

Det är väl att ta i.

Hon försörjer sig själv och har förmodligen det bättre ställt än de flesta. Hon är med på sveriges största morgonprogram i radio även om den enligt mig suger.
Hon vann väl eller kom 2:a i den där danstävlingen som gick (går?) på tv..
Hon verkar dessutom vara rätt trevlig.
Inte en klassisk skönhet skönhet men ser ändå rätt bra ut.
Jag betvivlar att en hetro-sexuell man skulle neka kliva på henne om hon låg med särade ben.

Hon kanske är en riktig skitstövel privat. Det vet inte jag och kommer aldrig få veta men hon är så långt från white-trash man kan komma.

Det finns däremot många andra B-kändisar som skulle gå över lik och sälja sina barn för att strålkastarna skulle riktas mot dom igen trots att dom är märkta av missbruk och skyldig pengar överallt. Där har du det äkta trashet.
Citera
2024-04-25, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hahah sjukt sammanträffande. Brände han ber det för att jävlas tro??

Det kan man fråga sig. Vem vet om lagret var tömt och fyllt till bredden av papper?
Citera
2024-04-25, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Rika cucks Hennes man var en vanlig telefonförsäljare innan han lyckades erövra en Bagge.

Nu hänger jag inte riktigt med.

Men kolla bara en sån sak som att hon behåller efternamnet Bagge. Nu kan han drömma om att frun springer omkring med andra män. Det skriker cuck rakt ut om herr Bagge.

Wahlgren hade inget emot att lägga till sitt namn där emellan heller. Han hade ju dock svårare att köpa grejen med cuck, så för att kompensera för att Laila springer omkring och ligger med alla sorters killar hon lyckas erövra fick hon en rejäl omgång stryk av Nicklas! Kan tänka mig att det där köpsexet var en sorts hämnd när Laila haft till det med killar under 20år. Men se, den gubben gick INTE! Sån skit tar inte hon. Nicklas blev ju dock den stora förloraren när hans namn kom att svartas mer, om än möjligt, ännu mer. Samtidigt förlorade han sin slagpåse. Sådana kvinnor som håller käft när de åker på stryk är inte alltid lätt att hitta. Tror inte att fantasier kan lösa det behovet. Laila då? Jo, hon hoppar vidare till nästa cuck. En dag lär hon kliva på en riktig mina.
Citera
2024-04-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Han ville väl ha barn och dom har väl försökt. Så om han fortfarande vill ha barn så var det väl på tiden att dom gick skilda vägar. Nu måste han snabbt som fan ligga med någon som blir gravid direkt för att ta igen alla förlorade år.
Barn med en 51åring? Och killen själv är 18år yngre? Herregud. En tjej i lämplig ålder för honom är typ 24-27år, dvs den åldern som Lailas barn borde vara i. Fy fan vilken jävla vidrig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in