Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-01, 22:30
  #1
Medlem
McAns avatar
Tja!

Funderar på att dra igång en typ blogg typ, se för er själva här:
http://mcan.no-ip.org/wordpress/

Men innan jag köper aftonhoran.nu - är detta olagligt? kan aftonbladets advokater komma och äga mig?

// McAn
Citera
2008-09-01, 23:11
  #2
Medlem
kamikaze_kids avatar
www.aftonhoran.se finns ju redan, kan inte tänka mig att aftonhoran.nu skulle vara något problem.

Sjukt tråkig blogg förövrigt om du även ville ha feedback.
Citera
2008-09-01, 23:13
  #3
Medlem
McAns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
www.aftonhoran.se finns ju redan, kan inte tänka mig att aftonhoran.nu skulle vara något problem.

Sjukt tråkig blogg förövrigt om du även ville ha feedback.
Ah jo! men syftade mer på bloggen i sig, om de s.k "McAniserade" "artiklarna" var olagliga

Alla som fan är motstridiga nu kommer ångra er som fan när jag börjar håva in kosing på trafik/reklam/osv.
Citera
2008-09-02, 00:08
  #4
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAn
Ah jo! men syftade mer på bloggen i sig, om de s.k "McAniserade" "artiklarna" var olagliga

Alla som fan är motstridiga nu kommer ångra er som fan när jag börjar håva in kosing på trafik/reklam/osv.
Att drömma är gratis.
Citera
2008-09-02, 00:12
  #5
Medlem
Ticklas avatar
Tror just att aftonbladet inte bryr sig om aftonhoran.se av den anledningen att dom inte tjänar några pengar på den. Har läst det någonstans, tror det var på aftonbladet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback