2008-10-16, 18:09
Medlem
Dracon_omegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Tackar, fåse hur det blir med trapsen i det nya schemat, ska fundera ihelgen.

Ja om ett år så är man nog rejält mycket större

Är ändå inte nöjd med trapsen, när jag är avslappnad så är dom inte speciellt stora men när jag spänner dom så reser dom på sig rejält Mitt mål är att få dom i avslappnat tillstånd lika stora som när jag spänner dom nu.

/ BP

Då förstår jag precis Har väl samma problem med mina armar :P är nöjd med peaken och omkretsen.. dock så ser de inte alls lika pampiga ut när jag är avslappnad :/

Kommer inte vara nöjd förrän de ser enorma ut ur alla vinklar
2008-10-16, 21:11
Medlem
Citat:

tränat: 8månader 5dagar

Helt stört vilka resultat du har fått. Jag har precis börjat träna, ca 3 veckor sen. Hoppas jag ser några resultat i närheten av dina bara
2008-10-16, 23:27
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolboll123
Helt stört vilka resultat du har fått. Jag har precis börjat träna, ca 3 veckor sen. Hoppas jag ser några resultat i närheten av dina bara

Tackar hård träning och bra kost så ska du se att du kommer få fina resultat.

Imorgon reser jag söderut så att det blir vila till söndagkväll, beror på när jag kommer hem. Ska som sagt skissa på ett nytt schema som kommer ta mig till nya nivåer, ska börja med det nya schemat på söndagkväll.

Ha det bra sålänge, hoppas ni inte kommer sakna mig alltför mycket

/ BP
2008-10-17, 10:17
Medlem
din-gnus avatar
Citat:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=nq5ljt&s=4
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2s7cghx&s=4
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2u8yygy&s=4

Uppdaterar med lite bilder, ska fixa bättre bilder senare.

Är fortfarande relativ hård över axlar,armar,bröst.

Förlorat en hel del definition på ryggen/magen/benen

Framöver blir det hårdträning för Rygg/Ben/Vader det är det som släpar i nuläget känner jag. Har så förbannat svårt att bygga fina spiror, det kommer framöver antar jag Ska lägga om schemat ihelgen.

tränat: 8månader 5dagar

Va bra du såg ut i överkroppen!

tränat så kort tid så är det sjysst

fan kör hårt så blir det finemang!

glöm inte att fota underkroppen med!
2008-10-17, 11:35
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av din-gnu
Va bra du såg ut i överkroppen!

tränat så kort tid så är det sjysst

fan kör hårt så blir det finemang!

glöm inte att fota underkroppen med!

tackar finns kort på benen längre bak

Jag har klurat lite och detta schema kom jag fram till. Som ni ser så prioriterar jag Rygg och Ben i detta schema. Kommer nog testa detta schema i några veckor för att testa. Vad tycker ni? vet att det är ett tungt schema men det klarar jag och min kropp

Dag1 Ben/Mage (Lätt)
Dag2 Rygg/Biceps/Traps (Lätt)
Dag3 Bröst/Triceps
Dag4 Ben/Vader (Tungt)
Dag5 Axlar/Mage
Dag6 Rygg/Biceps/Underarmar (Tungt)
Dag7 Vila
Dag8 Vila

/BP
Senast redigerad av BePositive 2008-10-17 kl. 11:50.
2008-10-17, 12:07
Medlem
Limhamns avatar
Tycker programmet ser helt ok ut faktiskt! Hade gärna kört det själv. Det enda kan väl vara abstinensen vid två träningsfria dagar men det är väl bara välkommet om man är student, antar jag.
2008-10-17, 17:13
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limhamn
Tycker programmet ser helt ok ut faktiskt! Hade gärna kört det själv. Det enda kan väl vara abstinensen vid två träningsfria dagar men det är väl bara välkommet om man är student, antar jag.

Roligt att du tyckte det såg bra ut, någon annan som kan komma med lite kritik eller är schemat klockrent?
2008-10-17, 17:21
Medlem
morgontrötts avatar
Tycker du att det fungerar bättre att blanda lätta och tunga pass såhär än att köra periodvis (några veckor tungt/några veckor lätt)?
Funderar själv på att köra lite mer strukturerat mellan lätta/tunga pass, på något vis.. Just nu väljer jag lätt/tungt från pass till pass beroende på vad jag känner för.. Det duger inte.
2008-10-17, 17:25
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Roligt att du tyckte det såg bra ut, någon annan som kan komma med lite kritik eller är schemat klockrent?

Ser bra ut tycker jag, inom vilket reps intervall kommer dom tunga respektive lätta dagarna ligga på?
2008-10-17, 17:27
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morgontrött
Tycker du att det fungerar bättre att blanda lätta och tunga pass såhär än att köra periodvis (några veckor tungt/några veckor lätt)?
Funderar själv på att köra lite mer strukturerat mellan lätta/tunga pass, på något vis.. Just nu väljer jag lätt/tungt från pass till pass beroende på vad jag känner för.. Det duger inte.

Jag tycker det är bättre att köra tex 5v lätt och 3v tungt osv. Men jag gjorde såhära för att jag tror musklerna inte får tillräcklig vila om man krämar på tungt 2ggr iveckan. Får testa detta och se hur det går med schemat, ser fram emot passet som blir på måndag
2008-10-17, 19:00
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Ser bra ut tycker jag, inom vilket reps intervall kommer dom tunga respektive lätta dagarna ligga på?

Ska lägga mig på 5-6 på de tunga och runt 10+ på de lätta.
2008-10-17, 22:05
Medlem
Citat:
Jag ser inget fel i att köra 4övningar för ben och 4för biceps. Att köra mer än 4 hårda övningar för ben suger musten ur en totalt (ialf mig). Tycker inte att 4övningar för biceps är nått fel med, det har fungerat för mig därför kör jag det.
Alltså biceps som är en sån liten muskel. Vissa tränar inte ens den. Låren är lixom största musklerna och får bara lika mycket som biceps som är ungefär 10% av en lår muskel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in