2009-03-13, 19:43
Medlem
nVcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Jag får ont i armbågen då jag kör enhandshantelextention över huvudet så har skippat det :/ Beror det på att jag börjar för tungt och inte vant mig?

OnT: Du sätter ju ett nytt personbästa varje gång du är och kör, även fast vikten (på din kropp dvs) inte ökar i raketfart så går du ju åtminstånde inte back, jävla oxe

Jag är ny på den övningen och brukar köra på 2.5 kg Med full ROM blir liten vikt ändå galet tung.
2009-03-13, 20:01
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Till 99.9% för att du kör med för kort ROM och inte låter muskeln jobba i dess fulla längd och antagligen har du fel teknik och för mycket vikt oxå
Körde övningen idag och gick från 6-11 kilo, helt sjukt hur snabbt jag blev slut i tricep och hantelpress var knappt genomförbart pga av min veka triceps.. Alltid skönt att testa någon ny övning, ty för tipsen.. Kanske dock rusha upp i vikt för fort men men..

SORRY for OT i din journal på oss/mig..
2009-03-13, 20:35
Medlem
BePositives avatar
Hittade 2beggade batterier i hyllan så jag lyckades ta ett kort innan kameran dog.

Latsspread (fick inte riktigt ut vänster lats )
http://s5.tinypic.com/2zyep0o.jpg
2009-03-13, 20:58
Medlem
kokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Hittade 2beggade batterier i hyllan så jag lyckades ta ett kort innan kameran dog.

grov ör du. Lägga på sig ett par kilo till sen är deff ett faktum enligt mig!
2009-03-13, 22:54
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koka
grov ör du. Lägga på sig ett par kilo till sen är deff ett faktum enligt mig!

jo några kilon till innan sommaren blir det

Har förövrigt fått lite halsont efter träningen idag så det blir vila imorgon.
2009-03-14, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive

fan va grov! är västra lika stor som högra? (syftade på att du inte fick ut vänstra)
2009-03-14, 01:37
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Johnsson
fan va grov! är västra lika stor som högra? (syftade på att du inte fick ut vänstra)

Det är en liten skillnad på dom men det kommer att fixa sig framöver, har lång tid (2013) innan det blir till att tävla.
2009-03-14, 18:24
Medlem
kokas avatar
ligger du på kcal överskott idag? Hur mycket kcal stoppar du i dig per dag? Har du stenkoll på maten eller äter de du är sugen på, typ godis pizza .m när du känner för de? Undrar bara eftersom du sällan laddar upp kostscheman
2009-03-14, 19:05
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
ligger du på kcal överskott idag? Hur mycket kcal stoppar du i dig per dag? Har du stenkoll på maten eller äter de du är sugen på, typ godis pizza .m när du känner för de? Undrar bara eftersom du sällan laddar upp kostscheman

Han äter allt som står i vägen!

Nej men, är ocksá lite nyfiken!
2009-03-14, 19:54
Medlem
BePositives avatar
Citat:

Jag ligger på runt 3500-4000kcal per dag och runt 200gram protte.
2009-03-15, 09:26
Medlem
Var först gången igår jag fick i mig mer än 200g protein
2009-03-15, 09:37
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniBiff3n
Var först gången igår jag fick i mig mer än 200g protein

ookej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera