En man omkom efter att ha fallit genom glastaket till Kista galleria. Polisen har inlett förundersökning om mord.
Flera besökare i köpcentrat chockades av dödfallet. Mannen föll närmare tjugo meter, genom ett glastak, i den öppna gallerian i västra Stockholm vid 19-tiden på måndagskvällen.
Spontant tyckte jag det kändes som ett självmord men enligt aftonhoran säger polisen att det finns omständigheter som tyder på att ett brott ligger bakom, får se vad de kommer fram till.
Otaliga inbrott i bilar som står i garaget,
rån mitt inne i centrum av butiker och
så slagsmål med påkar... Ibland skottlossning.
Multi kulti shopping i Kista, no thanks!
Spontant tyckte jag det kändes som ett självmord men enligt aftonhoran säger polisen att det finns omständigheter som tyder på att ett brott ligger bakom, får se vad de kommer fram till.
Försöker ringa till en vän som bor i huset han svarar inte är fd medlem på forumet vet att han bor precis i huset och har mått dåligt..... Orolig...
Otaliga inbrott i bilar som står i garaget,
rån mitt inne i centrum av butiker och
så slagsmål med påkar... Ibland skottlossning.
Multi kulti shopping i Kista, no thanks!
Ps. Byggfusk inte att glömma. Ds.
Ja många har slutat handla där, man åker till andra gallerior i stället. Hög multikulti procent på detta etablissemang. Riskerar man att få en döing på sig, fallande från ovan då är det verkligen läge för förändring.
Kan det vara ett hedersbrott? Folk flyger kors och tvärs ut från balkonger i det nya spännande Sverige. Skillnaden denna gång tycks vara att kast med liten flicka ersatts med kast med lite större man.
Kan det vara ett hedersbrott? Folk flyger kors och tvärs ut från balkonger i det nya spännande Sverige. Skillnaden denna gång tycks vara att kast med liten flicka ersatts med kast med lite större man.
Vad tror panelen?
Nu vet jag mer kom i kontakt med polaren eftersom han är bannad av moden så kan han inte redogöra något för er...
Det vart på 8våningen som en granne till polaren blev nerkastadad ut genom fönsterrutan
det vart en svensk efter ett bråk med en etnisk person.... Polaren mår djävligt dåligt just nu eftersom han känner killen som blev nerkastad.
Senast redigerad av aco-gbg 2008-08-25 kl. 23:56.
Vad tror panelen?
Panelen tror att du inget annat än hoppas på det, så du får använda honörsordet 1 a på Flashback: "kulturberikare". Du hoppas på att kunna exploatera det som hänt. Osmakligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!