Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-28, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av acerac713
Det verkar ingen veta.
Någon har vart inne i koreanens lägenhet polisens märke är bruten...
Citera
2008-08-28, 14:32
Medlem
Soppas avatar
Tekniker kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av aco-gbg
Någon har vart inne i koreanens lägenhet polisens märke är bruten...
Citera
2008-08-28, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Soppa
Tekniker kanske?
Vet inte såg det idag kan säga att jag bor korridoren nedanför koreanen på samma sida har skickat pm till några här i på FB jag vart väldigt chockad eftersom jag bor tre fönster i från honom och tittade ner när jag hörde smällen.

Dvs jag bor på samma sida som offret.
Citera
2008-08-28, 14:41
Medlem
Citat:
Vet inte såg det idag kan säga att jag bor korridoren nedanför koreanen på samma sida har skickat pm till några här i på FB jag vart väldigt chockad eftersom jag bor tre fönster i från honom och tittade ner när jag hörde smällen.

Vänta nu, du bor i huset på samma sida som Koreanen?
När det hände försökte du ju komma i kontakt med din kompis som bodde i huset, för att få uppgifter, men du var alltså hemma i samma hus, och tittade ut genom fönstret?

Måste tyvärr säga att dina inlägg blir mer och mer "sketchy" för varje dag.
Eller är det jag som tolkar ditt senaste inlägg fel?

On topic så är detta sannolikt ett tragiskt självmord, som inte kommer skrivas mycket mer om.
Citera
2008-08-28, 14:46
Medlem
Soppas avatar
Menmen, du skrev ju att strömmen eller i varjefall interetuppkopplingen stängdes av - var det bara på 8:e våningen då?
Din kompis som har försökt begå självmord innan var det i själva verket dig själv du skrev om?
Citat:

Citera
2008-08-28, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Vänta nu, du bor i huset på samma sida som Koreanen?
När det hände försökte du ju komma i kontakt med din kompis som bodde i huset, för att få uppgifter, men du var alltså hemma i samma hus, och tittade ut genom fönstret?

Måste tyvärr säga att dina inlägg blir mer och mer "sketchy" för varje dag.
Eller är det jag som tolkar ditt senaste inlägg fel?

On topic så är detta sannolikt ett tragiskt självmord, som inte kommer skrivas mycket mer om.
Jag bor i huset våningen under polaren till mig bor i samma våning som offret. Jag försökte ringa polaren eftersom jag vart orolig först att det vart han många i huset känner varandra då många av oss pluggar på kth eller Sthlm universitet.
Citera
2008-08-28, 14:50
Bannlyst
Citat:
Menmen, du skrev ju att strömmen eller i varjefall interetuppkopplingen stängdes av - var det bara på 8:e våningen då?
Din kompis som har försökt begå självmord innan var det i själva verket dig själv du skrev om?
Jag har extern bredband samt uppkopping via huset om modens kollar mitt ip nummer så ser dom att det går till Kista Studentbostäder.
Hur kan jag i så fall skicka in bilder som jag tagit själv till Wighsnews där det står Aco-Gbg på bilderna! Börjar det klarna för er?

#
#
WighsNews.se - Sveriges Snabbaste Nyhetsmedia
Foto: Aco-gbg Uppdatering:Enligt uppgift pågår teknisk undersökning i en lägenhet på ... Foto: Aco-gbg Publicerad av Camilla, 2008-08-26 01:46:36 ...
www.wighsnews.se/ - 35k - Cachad - Liknande sidor

Hur kunde jag sitta på en hel del information innan andra tex ang förundersökningen osv.

http://www.wighsnews.se/nyasok.php?sok&sokord=&month=08&day=26&kategori=vi saallt&offset=40

Kolla själv foto aco-gbg.
Senast redigerad av aco-gbg 2008-08-28 kl. 15:00.
Citera
2008-08-28, 15:04
Medlem
Citat:
Jag har extern bredband samt uppkopping via huset om modens kollar mitt ip nummer så ser dom att det går till Kista Studentbostäder.
Hur kan jag i så fall skicka in bilder som jag tagit själv till Wighsnews där det står Aco-Gbg på bilderna! Börjar det klarna för er?

#
#
Foto: Aco-gbg Uppdatering:Enligt uppgift pågår teknisk undersökning i en lägenhet på ... Foto: Aco-gbg Publicerad av Camilla, 2008-08-26 01:46:36 ...

Hur kunde jag sitta på en hel del information innan andra tex ang förundersökningen osv.

http://www.wighsnews.se/nyasok.php?sok&sokord=&month=08&day=26&kategori=vi saallt&offset=40

skulle du inte få bilderna mailade till dig av din kamrat?
Citera
2008-08-28, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av away
skulle du inte få bilderna mailade till dig av din kamrat?
Jag har mina egna bilder som jag tog i måndags som jag håller på och lägger upp på bloggen just nu... Det är korridoren samt hur det såg ut här nere eftersom vi inte fick gå ut i köpcentrat så blev det att man vart inne i huset och snackade med varandra vi tror ännu att detta är ett mord och inte självmord.
Citera
2008-08-28, 15:55
Bannlyst
vi har lagt upp lite bilder som vi tog under natten efter hoppet..

på kompisens blogg.

Även bilder som jag har tagit...

http://blogtv.blogg.se/bilder/?tmp=28155224
Citera
2008-08-28, 16:55
Medlem
Soppas avatar
Börjar klarna??
Varför sa du inte med en gång att du bodde i huset?
Citat:

#
#

Citera
2008-08-28, 17:10
Bannlyst
Citat:
Börjar klarna??
Varför sa du inte med en gång att du bodde i huset?
För dels så är det inte så bra när polisen sitter och läser på FB och man råkar veta lite mera än vad vissa andra vet.

Samt så sa jag det till vissa via pm.
Jag vart själv väldigt chockad över det som hände och hade svårt att sova därför satt jag uppe och skrev.

Men det jag skrev vart så flummigt eftersom jag fortfarande var i chock dels så såg jag koreanen ligga där nere samt när dom transporterade honom till helikoptern som vart på taket/gården...
Senast redigerad av aco-gbg 2008-08-28 kl. 17:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in