2009-08-02, 00:45
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
???

Vad är det konstiga i det? Fedor har fightats många nyår i japan, blivit lite av en tradition utom det senaste nyåret.
Citera
2009-08-02, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Den översta länken, vilken fight är det ?

Kalib Starnes vs Nate Quarry, UFC 83.
Citera
2009-08-02, 01:34
Medlem
Res-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMunch
Kalib Starnes vs Nate Quarry, UFC 83.

Hur fan har ja missat det Oo tack för snabbt svar..
Citera
2009-08-02, 01:35
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Vad är det konstiga i det? Fedor har fightats många nyår i japan, blivit lite av en tradition utom det senaste nyåret.

Det vet jag redan men är det Pride då?
Citera
2009-08-02, 02:10
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Hur fan har ja missat det Oo tack för snabbt svar..
Ja det kan man undra hur du har gjort. Men de nog inget du vill se. Den gifen är allt du behöver se.
Citera
2009-08-02, 07:19
Medlem
http://www.fiveknuckles.com/mma-news...easonable.html

"Yes, co-promotion means a 50/50 investment by M-1 and the UFC. You sit down with the hard numbers. What's the fight purses? What's the venue? What's the advertising budget? Travel, food, throw it all in a pot, split it down the middle, and at the end of the event if the ink is black and there's a profit, split the profit, and if the ink is red, then just split the loss... We're not asking for more than what's fair. We're just asking for it to be a level playing field. We have the best fighter in the world. The fans want to see it... If they want to say they got the top fighter in the world, prove it. We're willing to prove it. Fedor's willing to fight anybody anytime. And he is, he's willing to fight anybody [but] on equal terms. We're not asking for more. We won't settle for less - we're not asking for more though. Fedor will fight anybody on equal terms. So if Dana believes he has the best fighters in the world then shut up or put up."

Alltså, va?
Citera
2009-08-02, 07:26
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Strummer
http://www.fiveknuckles.com/mma-news...easonable.html

"Yes, co-promotion means a 50/50 investment by M-1 and the UFC. You sit down with the hard numbers. What's the fight purses? What's the venue? What's the advertising budget? Travel, food, throw it all in a pot, split it down the middle, and at the end of the event if the ink is black and there's a profit, split the profit, and if the ink is red, then just split the loss... We're not asking for more than what's fair. We're just asking for it to be a level playing field. We have the best fighter in the world. The fans want to see it... If they want to say they got the top fighter in the world, prove it. We're willing to prove it. Fedor's willing to fight anybody anytime. And he is, he's willing to fight anybody [but] on equal terms. We're not asking for more. We won't settle for less - we're not asking for more though. Fedor will fight anybody on equal terms. So if Dana believes he has the best fighters in the world then shut up or put up."

Alltså, va?
Det här, om något, visar vilken jävla kalle anka organisation M-1 är.
Citera
2009-08-02, 07:44
Medlem
Haha, så jävla sinnessjukt att jag inte vet vad. Hur kan en frisk människa på allvar tro att UFC ska gå med på att dela allting på hälften pågrund av en fighter?

M-1 är en jävla parasit och ingenting annat.
Citera
2009-08-02, 09:10
Medlem
mmas avatar
Citat:

Ett tips om du undrar över nån fighters record, när och var den fightats, bara använd dig av fightfinder som finns här

http://www.sherdog.com/fightfinder.p...me=&search=yes
Citera
2009-08-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Om han är totalt bunden till M-1 eller inte ska vara osagt. Men M-1 är ryskstyrt. Fedor är då med i team Red Devil, det lag som dominerar M-1. Grundaren är Vadim Finkelstein som ju också styr M-1. De ryska fighter som tas med i red devil hämtas från Sambo-eliten. Ser ni sambanden här: Fedor kommer ju omöjligen att släppa M-1 eftersom det vore ett landsföräderi.
Mja, landsförräderi är ett ord som jag inte tycker passar i sammanhanget. Att vara lojal till ett team kan jag förstå, men team och land hör inte ihop här.

Hans bror Alexander har ju lämnat Red Devil så visst finns det chans att Fedor gör det med. Hur stor den chansen är vet jag dock inte.
Citera
2009-08-02, 12:37
Medlem
Citat:

Nej inte pride, tror det är ett event som Dream och K-1 har tillsamans.
Citera
2009-08-02, 13:34
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zehcnas
Nej inte pride, tror det är ett event som Dream och K-1 har tillsamans.

Jodå han har fightats i flera pride på nyårsafton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in