2009-05-21, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Även om brock slår mir ser jag inte denna fight alls på horisonten faktiskt.

Inte? Hur kommer det sig?
Citera
2009-05-21, 12:35
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General

Det verkar stört omöjligt att få det att funka mellan dessa två falanger. UFC verkar helt ointresserad i att skriva en kontrakt som inte ger dom fullständiga rättiheter utan några kompromisser, och ett sånt kontrakt tror jag knappast fedor vill skriva.
Citera
2009-05-21, 13:08
Medlem
LiLWizs avatar
Dana White är fortsatt pengakåt, that's what it's all about!
Citera
2009-05-21, 19:11
Medlem
OmgHaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General

För att Brock/UFC/Dana inte har något att vinna på matchen. I staterna är UFC "the shit" och många har inte ens hört talas om pride/dream eller ens Fedor.
Brock ses som störst bäst och vackrast i usa, vinner han så vinner han mot (i den amerikanska publikens ögon) en knubbig skogshuggare från Ryssland, om han däremot förlorar så förlorar han mot samma knubbiga skogshuggare.
Dåligt för imagen helt enkelt.
Citera
2009-05-21, 19:39
Medlem
Chenglis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
För att Brock/UFC/Dana inte har något att vinna på matchen. I staterna är UFC "the shit" och många har inte ens hört talas om pride/dream eller ens Fedor.
Brock ses som störst bäst och vackrast i usa, vinner han så vinner han mot (i den amerikanska publikens ögon) en knubbig skogshuggare från Ryssland, om han däremot förlorar så förlorar han mot samma knubbiga skogshuggare.

Precis..

Och en annan sak jag tänkte när jag gick igenom lite gamla pride matcher. Jämför publiken där med dom som idag ser på UFC.
I USA buar dom så fort någon av fighters inte gör nåt på 3 sekunder. Helt sjukt hur hjärndöda dom är, jag tycker dom ska hålla sig till Wrestling om dom bara söker underhållning.
Citera
2009-05-21, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chengli
Precis..

Och en annan sak jag tänkte när jag gick igenom lite gamla pride matcher. Jämför publiken där med dom som idag ser på UFC.
I USA buar dom så fort någon av fighters inte gör nåt på 3 sekunder. Helt sjukt hur hjärndöda dom är, jag tycker dom ska hålla sig till Wrestling om dom bara söker underhållning.

Nu ska du inte genelisera helt och hållet. Allt beror iof var nånstans i USA galorna hålls.
Citera
2009-05-21, 21:56
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
Du borde se på senaste Dana-bloggen. Nåt fan skrev ett stort SIGN FEDOR utanför en affär han signerade i. I USA. De är kanske inte helt hopplösa?
Citera
2009-05-21, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Du borde se på senaste Dana-bloggen. Nåt fan skrev ett stort SIGN FEDOR utanför en affär han signerade i. I USA. De är kanske inte helt hopplösa?

Det fattar du väl själv att det var hardcore MMA-fans som hade gjort det. Du inser väl att de är samma personer som köper UFC-spelen.
Citera
2009-05-22, 00:08
Medlem
Daevass avatar
Alltså, det är ju inte enbart Danas fel. Vi vet ju faktiskt inte vilka krav Finkelstein ställer. Sen är det ju klart att det blir konstigt om Fedor kommer in och får andra rättigheter än övriga fighters i UFC, då kommer säkerligen andra fighters snart ställa liknande krav.

Sen så håller jag självklart med om att Fedor är nr 1 HW i världen och p4p.
Citera
2009-05-22, 00:29
Medlem
-Mayweathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Alltså, det är ju inte enbart Danas fel. Vi vet ju faktiskt inte vilka krav Finkelstein ställer.

Visserligen sant men tycker ändå de båda skulle kunna komma upp med vettiga förslag, tex att Fedor får fortsätta hålla på med sin sambo, Dana är bara envis och inget annat, och nu har det gått så långt att han kommer verkligen inte ge sig. Är mera en principsak nu
Citera
2009-05-25, 18:04
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Fedor Emelianenko i UFC??

Någon som vet något om han kommer till UFC?
Har läst på någon sida att det talas om det, men som sagt man ska inte tro allt.

Har kollat en hel del från Pride och, ja han slår rätt hårt
Men det vore roligt att se hur han klarar sig i UFC.
Citera
2009-05-25, 18:06
Medlem
Du vet redan hur det skulle sluta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här