2009-01-21, 21:39
Medlem
schabo-labos avatar
Verkar intressant, tack.
Citera
2009-01-21, 21:49
Medlem
Vippess avatar
Bra dokumentär där, och för er som inte uppmärksammade det så heter den Baddest Man on the Planet. NÅGOT störande..
Citera
2009-01-21, 21:55
Medlem
Necrobutchers avatar
Ska genast ta mig en kik samt en öl. Tackar!
Citera
2009-01-21, 21:58
Medlem
Burdissos avatar
Helt sjukt hur lugn han är och hur enkelt han tränar riktigt Old School.
Citera
2009-01-22, 03:22
Medlem
Eknemars avatar
Ja, men dokumentären tappar kraft mot slutet och blir till en ändlös upprepning av titelnamnet med tillgjord röst, märker att inte ens dom som har gjort en redig dokumentär om karln får fram så mycket att det håller för en timmes dokumentär. Men kul att få höra intervjuer med karln och han verkar verkligen vara en nallebjörn. Kan dock förstå att han inte vill visa mer ingående hur han tränar mer än lite show off-övningar som jag tyckte det var.
Citera
2009-01-22, 11:41
Medlem
Chenglis avatar
Han tränar som vilken fighter som helst, ingen bullshit.. He's the man.
Citera
2009-01-22, 13:42
Medlem
ketchupflaskans avatar
Tackar tackar, riktigt intressant!
Citera
2009-01-23, 08:26
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eknemar
Ja, men dokumentären tappar kraft mot slutet och blir till en ändlös upprepning av titelnamnet med tillgjord röst, märker att inte ens dom som har gjort en redig dokumentär om karln får fram så mycket att det håller för en timmes dokumentär. Men kul att få höra intervjuer med karln och han verkar verkligen vara en nallebjörn. Kan dock förstå att han inte vill visa mer ingående hur han tränar mer än lite show off-övningar som jag tyckte det var.

Jag är inne på samma spår.. helt bedrövlig dokumentär där man inte fick veta ett skvatt utan bara se oändligt många 10 sekunders klipp.
Citera
2009-01-23, 08:37
Medlem
ta_den_i_2ans avatar
Har funderat lite på en sak. Han tränar som ett jävla svin hela tiden varje dag! hur lyckas han ha kvar fettet på kroppen igentligen? Han måste käka helt jävla sjukt mycket eller något? När jag tränade som mest 4-5 dagar i veckan så försvann ju allt kroppsfett fast jag åt hur mycket som hellst. Kanske är olika gener som spelar in?
Citera
2009-01-23, 10:12
Medlem
Kan någon här upplysa mig?

Jag undrar nämligen varför världens bästa fighter (?) inte tävlar i UFC idag. Och är det någon som vet om han kommer göra det?
Citera
2009-01-23, 12:35
Medlem
klassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General
Jag undrar nämligen varför världens bästa fighter (?) inte tävlar i UFC idag. Och är det någon som vet om han kommer göra det?
Han vill tävla i sambo och det är något som UFC inte tillåter.
Citera
2009-01-23, 12:37
Medlem
Zapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big General

Det har att göra med att hans manager inte har kommit överens med UFC om kontraktet.

UFC ställer en del krav på honom om han ska få flera miljoner i lön, men Fedors managers vill inte ställa upp på det.

UFC kräver bland annat att Fedor inte tävlar i Combat Sambo, som är en sport som liknar mma, men har fler restriktioner. Dom vill inte heller att han fightas för andra promotions i Japan m.m.

Fedors manager vill att UFC hjälper till att bygga en arena i Ryssland, och att dom sätter upp UFC-galor där.

Dom vill också skriva kontrakt för en match i taget. UFC vill låsa upp Fedor flera matcher, vilket man kan förstå.

Fedors manager vill även kunna välja motståndare till Fedor som dom har gjort nu. Sen vill dom att om Fedor fightas i UFC, så ska Fedors managers egna organisation M1 få gratisreklam i och med att det ska vara en "co-promotion".

EDIT:
Vill bara tillägga att Fedor och hans managers inser att många av deras krav är orimliga och att han signar med UFC framöver. Det är synd som fan att dom tar råd av sådana idioter som Jerry (Gary) Millen aka The most hated man in MMA.
Senast redigerad av Zapp 2009-01-23 kl. 12:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in