2008-09-04, 22:44
Medlem
Burquettes avatar
hur är det med andra FN-grupper? är dom också softa partysnubbar som gillar fjuniga småtjejer?
Citera
2008-09-04, 22:47
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette
hur är det med andra FN-grupper? är dom också softa partysnubbar som gillar fjuniga småtjejer?

I Nyköping är det så
Citera
2008-09-05, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Jag har ju inte några bevis på att han inte är nasse... enligt julius mosca är han ju inte det och julius påstår ju att han har sjukt bra koll, så jag tror honom till 110%..

han kan mycket väl fortfarande vara ful vem vet, ifall han är det så "time will tell" i vilket fall som helst borde killen få ståplats i värtan för det han gjorde..

På den användare som Hellekant hade på Flashback så verkade han fortfarande ha lite tvivelaktiga åsikter iaf.
Citera
2008-09-05, 14:12
Bannlyst
Att ha åsikter och att på något sätt manifestera sina åsikter är två olika saker, var och varannan ute på byggarbetsplatserna har tveksamma åsikter men är långt ifrån nassar för det. Jag tror iaf inte att Hellekant är aktiv inom någon organisation.
Citera
2008-09-05, 18:35
Bannlyst
Citat:
Att ha åsikter och att på något sätt manifestera sina åsikter är två olika saker, var och varannan ute på byggarbetsplatserna har tveksamma åsikter men är långt ifrån nassar för det. Jag tror iaf inte att Hellekant är aktiv inom någon organisation.
Japp men då har inte var och varannan byggarbetare varit organiserade nazister och mördat fackföreningsmän bakåt i tiden...
Citera
2008-09-07, 11:20
Bannlyst
givetvis inte, om du läser lite högre upp så har jag skrivit att jag tycker att hellekant förtjänar ståplats i värtan. Men i andra fall är det viktigt att man låter avhoppade nazister vara just avhoppade och inte fortsätta att trakasera dem.
Citera
2008-09-09, 15:30
Medlem
TimmyGs avatar
Lustigt att FNG inte kommit med något officiellt uttalande än de de bemöter Sebbs påståenden. Man skulle ju nästan kunna tolka tystnaden som ett erkännande av sina interna problem. "Sånt tar vi internt, inte öppet".
Citera
2008-09-14, 22:30
Bannlyst
anser att hela den nationella rörelsen är falska människor dom står på samma ställe dom börja på och stampar, dom har inte kommit någonstans vad det gäller deras mål gäller båda NS33, gfn och vad dom nu heter, och vad det gäller sebb ...väx upp för fan ta sanningen och ändra på er istället och låt killen vara. Ni är bara töntar med tomma hot den enda gången ni är "tuffa" om man nu ska kalla beteendet det så är det när ni druckit eller snortat i er en lina...och inte ens då lyckas ni.
Inser ni inte att ni skämmer ut det Svenska folket, och ni säger att ni ska representerar Sverige fy fan vad pinsamt att vara svensk alltså när ni beteer er så mot era egna till och med
Citera
2008-12-27, 07:35
Medlem
Citat:
får man fråga hur roberts vesterlunds dopingbrott hjälpte nazirörelsen och hans vapenbrott? mig veterligen har han inte använt några vapen för den nationella kampen. Jag hittar efter en snabb internet sökning inga fler brott RV är dömd för, snälla kan du inte nämna några för mig?
Bara ett litet exempel ur Robert Vesterlunds förflutna, det finns mer att hämta. Leta hårdare nästa gång. http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9912/03/robert.html
Senast redigerad av Lilla-Belfast 2008-12-27 kl. 07:38.
Citera
2008-12-27, 09:51
Medlem
Germanias avatar
men det är ju bara vapeninnehav som den du citerar redabn nämnt?
Citera
2008-12-27, 14:11
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmyG
Det var ju just det han gjorde. Han lämnade den rörelsen.

Well, betydligt mer material från kamrat Sebb kommer nog trilla fram, ska bli intressant o se även fortsatta reaktionen om att allt är lögn. Men han var kanske kungen av photoshop också.

Föresten, är det fortfarande en "sanning" inom nationella kretsar att Raubjörn dog av hjärtproblem? Och att Timmy Gross också gjorde det?

Levande män kan ljuga, men inte döda.

Frågan är bara hur nationella kan leva med den dubbelmoralen - att utmåla sig som moralens väktare, när deras medlemmar lever tvärtemot sina egna regler. Skitisamma, ni kommer behöva sitta här på forumet och säga att allt är lögn. Men alla som har haft kontakt med GFN/FNG vet en annan sida av historien. Och den sanningen kommer ligga och skava, glappet mellan "propaganda" och verklighet kommer konstant slita, tills folk till slut drar pga av hyckleriet. Alla som känner Sebb, på båda sidor, vet att han talar sanning, även om han drivs av hämndbegär mot en rörelse som svikit honom.

Fast det går ju alltid att lösa med den berömda Pihlströmska vändningen: "nationalister knarkar inte/våldtar inte. om en nationalist knarkar/våldtar, är han inte nationalist, och på så sätt är nationalismen fläckfri". Yeah right.

/tråd.
Citera
2008-12-28, 02:26
Medlem
Slynglings avatar
Här är han igen... på AFAs hemsida!

http://antifa.se/index.php?p=1&id=219
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto