2008-09-04, 15:33
Medlem
Burquettes avatar
kan du alltså backa upp sebbes historia? ser det ut ungefär så där i gbg?
Citera
2008-09-04, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider

Hampus hellekants brott efter kåken kanske inte är aktuella då han numera inte längre är nasse.

Är han inte? Har ahn sagt det själv eller vad? Och litar du på honom?
Citera
2008-09-04, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burquette

Det var väl rätt känt redan innan. Filmen Under en blågul himmel visar ju upp några andra av dem. GHB verkar ha varit stort bland hisingsnassarna.
Citera
2008-09-04, 15:42
Medlem
Mangolios avatar
Gå in på www.antifa.se och läs intervjun med honom.. där får ni nog svar på de mesta
Citera
2008-09-04, 15:53
Medlem
Burquettes avatar
det är väl ingen här som inte har läst den?
Citera
2008-09-04, 19:36
Bannlyst
Citat:

Ja. Fråga NS33 som skjöt in sebbes dörr.
Citera
2008-09-04, 20:07
Medlem
Burquettes avatar
jag kan inte fråga NS33. jag bor inte i gbg, jag känner inga nassar och NS33 verkar bara finnas som ett namn på nätet(knappt det)...

vad säger NS33 om fng/gfn då?
Citera
2008-09-04, 20:28
Bannlyst
Citat:
jag kan inte fråga NS33. jag bor inte i gbg, jag känner inga nassar och NS33 verkar bara finnas som ett namn på nätet(knappt det)...

vad säger NS33 om fng/gfn då?

NS33 består till stor del av skinskallar, som inte knarkar.
GFN klagar på att dom i NS33 är dekadenta fyllon, och NS33 gnäller på att GFN knarkar.
Nånstans i detta bråk lacka väl bollarna i NS33 ur och skjöt in dörren för Seb som då var GFN för att visa var skåpet ska stå.

Ja vet inte hur NS33 ser ut nu, sist jag träffade dom hade dom 33 tröjor iaf, och består faktist av vettigt folk, egna företagare osv.
Dom kallade sig också nått med "legion".
Citera
2008-09-04, 20:42
Medlem
bananjuices avatar
Talades det inte tidigare i tråden om att NS33 hade lagt ned som politisk organisation men fortfarande var ett kompisgäng som drack bärs?
Citera
2008-09-04, 22:18
Bannlyst
Jag har ju inte några bevis på att han inte är nasse... enligt julius mosca är han ju inte det och julius påstår ju att han har sjukt bra koll, så jag tror honom till 110%..

han kan mycket väl fortfarande vara ful vem vet, ifall han är det så "time will tell" i vilket fall som helst borde killen få ståplats i värtan för det han gjorde..
Citera
2008-09-04, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Talades det inte tidigare i tråden om att NS33 hade lagt ned som politisk organisation men fortfarande var ett kompisgäng som drack bärs?

Kan vara så. Men de var riktigt trevliga, knarkade INTE och hade egna företag.
Arrangerade flera spelningar som jag var på osv.
Som ja sa har dom startat nått som heter nått med "legion".

GFN är patetiska... Nästan alla går på något, hänger med invandrare, och har 14åriga flickvänner... Så gnäller dom på bollarna för dom klär sig fult och syns när dom dricker.

Kan inte nån GFN/FNGare komma o dra nån jävla vals om hur oskyldiga dom är blabla?
Citera
2008-09-04, 22:28
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Jag har ju inte några bevis på att han inte är nasse... enligt julius mosca är han ju inte det och julius påstår ju att han har sjukt bra koll, så jag tror honom till 110%..

han kan mycket väl fortfarande vara ful vem vet, ifall han är det så "time will tell" i vilket fall som helst borde killen få ståplats i värtan för det han gjorde..

Inte jag personligen men jag har en del tunga källor på området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in