Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-31, 02:43
  #241
Medlem
hoffies avatar
Ja, FN-nätverket tror jag har mycket GFN tendenser inom sig runt om i landet...
till exempel ledaren över nyköpings fria nationalister, robin boström...det ryktas ju om att han haft en massa fuffens för sig, dock inget jag kan styrka.
Citera
2008-12-31, 03:08
  #242
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
Ja, FN-nätverket tror jag har mycket GFN tendenser inom sig runt om i landet...
till exempel ledaren över nyköpings fria nationalister, robin boström...det ryktas ju om att han haft en massa fuffens för sig, dock inget jag kan styrka.
Det här är flashback. Här behövs inte styrkas nånting!
Citera
2008-12-31, 03:28
  #243
Medlem
hoffies avatar
tänkte jag inte på . Ryktet säger iaf att robin boström, som är ledargestalt inom nyköpings fria bland annat pysslar/har pysslat med tyngre droger (antingen bara bruk eller det tillsammans med langning), och att han torskat för att ha baxat vitvaror ur något lager/varuhus, vilket han också ska ha suttit inne för (eller inte)....
Citera
2016-09-22, 02:03
  #244
Medlem
Sebb var varken infiltratör eller tjallare.

Jag umgicks mycket med han ett tag och vi båda svikta ideologiskt. Han blev stämplad av sina "vänner" som förrädare helt utan grund och av ren paranoia, innan han gick ut i artikeln.

Jävligt rolig och snäll kille, önskar att jag kunde få kontakt med h
An idag... tror vi skulle ha riktigt kul om vi sågs idag, med gamla idéer bakom oss.
Citera
2016-09-25, 14:11
  #245
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SATANAA
Sebb var varken infiltratör eller tjallare.

Jag umgicks mycket med han ett tag och vi båda svikta ideologiskt. Han blev stämplad av sina "vänner" som förrädare helt utan grund och av ren paranoia, innan han gick ut i artikeln.

Jävligt rolig och snäll kille, önskar att jag kunde få kontakt med h
An idag... tror vi skulle ha riktigt kul om vi sågs idag, med gamla idéer bakom oss.

Såg någon dokumentär för ett tag sedan, den menade att Sebb helt gått under jorden. Att inte ens polisen vet vart han är, vilket låter överdrivet. Men skulle vara kul att få en uppföljning av det hela.
Citera
2019-03-21, 13:11
  #246
Medlem
cards1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SATANAA
Sebb var varken infiltratör eller tjallare.

Jag umgicks mycket med han ett tag och vi båda svikta ideologiskt. Han blev stämplad av sina "vänner" som förrädare helt utan grund och av ren paranoia, innan han gick ut i artikeln.
Stämmer väl inte riktigt...http://archive.fo/oueXO

Han säger ju där bland annat
Citat:
Så jag tog kontakt med AFA och RF Göteborg. Detta var i slutet av januari. AFA och RF hade redan koll på det mesta men jag kunde fylla i en del detaljer, vart vissa jobbade och så vidare. Jag gav även vänstern mycket bättre bilder än vad de haft innan på FNG. (...)Då bestämde jag mig för att gå hela vägen och hjälpa AFA att få tag i någon i FNG. AFA hade spanat på en tatueringstudio i Partille flera gånger, men så visste jag den exakta tiden för Adams nästa tid där så jag tipsade AFA som slog sönder Adams bil. Adam hann tyvärr springa undan.
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Såg någon dokumentär för ett tag sedan, den menade att Sebb helt gått under jorden. Att inte ens polisen vet vart han är, vilket låter överdrivet. Men skulle vara kul att få en uppföljning av det hela.
Polisen visste i alla fall var han var den 9 januari i år för då greps han i Halmstad för brott mot knivlagen, erkände och godtog strafföreläggande för det, 50 x 50 dagsböter. Så här såg han ut på den tiden han var aktiv. Vad var det för dokumentär du såg?
Citera
2019-03-21, 20:31
  #247
Medlem
Hembrennarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Såg någon dokumentär för ett tag sedan, den menade att Sebb helt gått under jorden. Att inte ens polisen vet vart han är, vilket låter överdrivet. Men skulle vara kul att få en uppföljning av det hela.
Finns väl ingen anledning att han skulle gått under jorden. Visst var en del var arga på honom i samband med att han förrådde sina gamla vänner. Det stämmer att några av hans gamla vänner slog sönder Sebbs bil som hämnd men med tanke på all skit (och skulder) Sebb ställde till med som resulterade i att folk råkade illa ut så var det faktiskt ganska förståeligt.

Tvärtom vad många tror så är det helt riskfritt att bara "hoppa av". Avhoppare får ju till och med komma tillbaka om de vill det som till exempel Malvå som hoppade av, föreläste med Exit i massa år och nu är medlem i NMR. Vad som däremot inte anses okej är att förråda sina vänner och se till att de skadas fysiskt eller på annat sätt på det sätt Sebb gjorde. Det var skillnaden mot Sebbs avhopp jämfört med dom flesta andra. Avhoppare finns det massor av och ingen har någonsin råkat illa ut även fast media och ofta dom själva vill få folk att tro det. Nu råkade Sebb aldrig mer illa ut än en sönderslagen bil (jag vet vilka som gjorde det och varför) för det var allt som man klarade att göra.

Finns mycket att säga om tiden i GFN och det var skönt att den tog slut. Den var väldigt destruktiv på grund av att många av dom som var med hade sociala problem som missbruk och annat även fast det fanns en god vilja hos många.
Citera
2019-03-21, 23:55
  #248
Medlem
504umMadLads avatar
Ser ut att vara riktiga jävla tattare. Vem i hela friden tattuerar sitt huvud? Om ändå alla WN1.0 kunde hålla sig borta från all form utav offentlig aktivitet.
Citera
2022-08-05, 22:37
  #249
Medlem
somenknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Såg någon dokumentär för ett tag sedan, den menade att Sebb helt gått under jorden. Att inte ens polisen vet vart han är, vilket låter överdrivet. Men skulle vara kul att få en uppföljning av det hela.

Har det gjorts en dokumentär om detta? Har jag helt missat. Vad heter den?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback