2008-12-28, 03:42
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
Här är han igen... på AFAs hemsida!

http://antifa.se/index.php?p=1&id=219
Gamla nyheter - precis som den här tråden.

Förresten gillar jag den där artikeln skarpt för dess underhållningsvärde. Nu ska killen börja ett nytt liv och det ska bli "sjukt kul"....haha, med de där tatueringarna så blir jag förvånad om han får något annat jobb än som föreläsare som "ex-nazistledare" åt Exit tillsammans med Högström och vad de nu heter. Kul att Afa presenterar killen som nazistledare...för jag har inte lyckats hitta något om honom innan avhoppet där han tituleras ledare för någonting alls.

Men det är väl så att alla som hoppar av blir till ledare... Dessutom är det jävligt talande att denne man inte råkat illa ut. Hans ex-kompisar måste vara ett gäng töntar.
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-12-28 kl. 04:30.
Citera
2008-12-28, 10:33
Medlem
Likwits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Gamla nyheter - precis som den här tråden.

Förresten gillar jag den där artikeln skarpt för dess underhållningsvärde. Nu ska killen börja ett nytt liv och det ska bli "sjukt kul"....haha, med de där tatueringarna så blir jag förvånad om han får något annat jobb än som föreläsare som "ex-nazistledare" åt Exit tillsammans med Högström och vad de nu heter. Kul att Afa presenterar killen som nazistledare...för jag har inte lyckats hitta något om honom innan avhoppet där han tituleras ledare för någonting alls.

Men det är väl så att alla som hoppar av blir till ledare... Dessutom är det jävligt talande att denne man inte råkat illa ut. Hans ex-kompisar måste vara ett gäng töntar.

Du har ingen som helst insyn i den nationellarörelsen i Göteborg eller hur? Det finns inga ledare i GFN/FNG.Har du hittat någon som kallar sig ledare? Men det finns ett antal personer som är mer drivande än andra och Sebb var en av dom. Det vet alla om. Även en annan avhoppare från Mölndal var bland dom drivande men hans namn tänker jag inte skriva ut. Även Jens,Raudbjörn och björn har varit/är en del av toppsiktet.

Sen funkar det väl åt båda hållen. Så fort en röding har fått stryk så är han ledande inom RF/AFA.

Du är inget annat än en internetkrigare som har noll insyn i vad som händer i verkliga livet. Får jag fråga dig om du ens har träffat personerna i GFN? Har du någonsin varit med och delat ut flygblad? Har du ens gått i en demonstration?
Citera
2008-12-28, 12:41
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likwit
Du har ingen som helst insyn i den nationellarörelsen i Göteborg eller hur? Det finns inga ledare i GFN/FNG.Har du hittat någon som kallar sig ledare? Men det finns ett antal personer som är mer drivande än andra och Sebb var en av dom. Det vet alla om. Även en annan avhoppare från Mölndal var bland dom drivande men hans namn tänker jag inte skriva ut. Även Jens,Raudbjörn och björn har varit/är en del av toppsiktet.

Sen funkar det väl åt båda hållen. Så fort en röding har fått stryk så är han ledande inom RF/AFA.

Du är inget annat än en internetkrigare som har noll insyn i vad som händer i verkliga livet. Får jag fråga dig om du ens har träffat personerna i GFN? Har du någonsin varit med och delat ut flygblad? Har du ens gått i en demonstration?

Avhoppare och avhoppare, det var ju en fråga om prioriteringar. Om man inte prioriterar kampen har man inget i en nationell gruppering att göra. Så, det kom ju till det att folk fick chansen att välja, vissa valde inte nationell kamp, de fick inte fortsätta i FNG/GFN. Ett sånt kallar jag inte avhopp i en skadlig bemärkelse.
Citera
2008-12-28, 22:39
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:

Varför skulle jag gå i en av era demonstrationer eller dela era flygblad? Jag delar inte era åsikter.
Citera
2008-12-28, 23:21
Medlem
Likwits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotun
Avhoppare och avhoppare, det var ju en fråga om prioriteringar. Om man inte prioriterar kampen har man inget i en nationell gruppering att göra. Så, det kom ju till det att folk fick chansen att välja, vissa valde inte nationell kamp, de fick inte fortsätta i FNG/GFN. Ett sånt kallar jag inte avhopp i en skadlig bemärkelse.

År av gammal vänskap som bara bröts upp. Rader av relationer som aldrig kommer bli dem samma. Det finns en anledning till att det kallas avhoppare när någon inte vill vara med eran rörelse tyvärr. Så fungerar det inte riktigt på andra sidan om jag har förstått det rätt.

Julius: hur kan du då sitta och snacka om en rad saker du inte vet ett skit om? Så du är inte nationell? Vad kallar du dig? Radikal konservativ eller något annat bajsnödigt? Kan du inte bara erkänna att du inte vet ett skit om verken GFN eller AFA. Du har inte en aning om AFA ljuger och du har inte en aning om GFN ljuger. Eftersom du inte har haft någon som helst insyn i några av grupperna
Citera
2008-12-28, 23:34
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Julius: hur kan du då sitta och snacka om en rad saker du inte vet ett skit om? Så du är inte nationell? Vad kallar du dig? Radikal konservativ eller något annat bajsnödigt? Kan du inte bara erkänna att du inte vet ett skit om verken GFN eller AFA. Du har inte en aning om AFA ljuger och du har inte en aning om GFN ljuger. Eftersom du inte har haft någon som helst insyn i några av grupperna
Newsflash: Man måste inte vara med i en org för att ha en del bra källor på området.
Citera
2008-12-28, 23:57
Medlem
Citat:
Däremot skall vi givetvis ta ditt ord på att du själv har djup insyn i både AFA:s och GFN:s organisationer och göranden.
Citera
2008-12-29, 11:08
Medlem
Likwits avatar
Citat:
Newsflash: Man måste inte vara med i en org för att ha en del bra källor på området.

newsflash: Det har jag aldrig sagt. Du har inga källor förutom info14 och andra internetsidor. Du har aldrig hänvisat till några oberoendekällor. Du vet inte ett skit vad som händer. INTERNETKRIGARE!

Z: När till och med Jontun (vi spelar inte på samma planhalva) och jag pratar om samma saker så kanske det finns en gnutta sanning i det jag skriver.
Citera
2008-12-29, 16:55
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
newsflash: Det har jag aldrig sagt. Du har inga källor förutom info14 och andra internetsidor. Du har aldrig hänvisat till några oberoendekällor. Du vet inte ett skit vad som händer. INTERNETKRIGARE!
Newsflash 3: Jag har andra källor inom olika org. Räcker så eller hur.

Internetkrigare är väl en sådan som du själv som basunerar ut på internet hur krigisk han är?
Citera
2008-12-30, 09:46
Medlem
Likwits avatar
Citat:
Newsflash 3: Jag har andra källor inom olika org. Räcker så eller hur.

Internetkrigare är väl en sådan som du själv som basunerar ut på internet hur krigisk han är?

Allt jag har att säga är att du inte vet ett skit vad som försigår i olika grupper. Du vet inte något som inte står på internet.

Du har fortfarande inte svarat på vem som är den ledande inom GFN. Seb är det inte så vem är det?
Citera
2008-12-31, 01:18
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Du har fortfarande inte svarat på vem som är den ledande inom GFN. Seb är det inte så vem är det?
GFN är ett nätverk precis som Afa/rf och har inga ledare...blablabla...zzzzzzzz.....

Eller Jens Lindahl är ju tongivande.
Citera
2008-12-31, 02:15
Medlem
Burquettes avatar
GFN är väl inget nätverk, dom är väl en grupp som är en del av ett nätverk? det nätverket styrs av tongivande nazister från "nyhets"organet Info14!. ledningsstrukturen, är efter vad jag har förstått av Dan Erikssons luddiga förklaringar, nån form av råd av representanter från lokalgrupper som där igenom tar emot order/tydliga vinkar från de tongivande/redaktionen i stockholm.

jag tror inte att sebastian har varit ledare, men jag tror utan större tvekan att han har varit en viktig del av GFNs ledartrojka.
vad jag undrar, och har undrat sen svaret på hans avhopp publicerades är varför man inte reagerade på hans roll och medlemsskap i gruppen tidigare om han nu är så värdelös som han så här i efterhand utmålats alltid vara. att han har tatueringr från topp till tå kan ju inte vara nått som upptäcktes först efter avhoppet? eller hans tvivelaktiga rasliga bakgrund? hans tydligen suspekta kvinnosyn?
allt pekar på att det är ok att vara ett svin och medlem i GFN så länge man är medlem. om det är ok i gbg, vilka andra städer är det då ok i? frågan är inte om det kommer komma liknande avhopp eller avslöjanden, utan när. väntar spänt!

(och i det här sammanhanget är det helt irrelevant vad afa eller rf har för skelett i sina garderober, det är ett spår som nationalister slirar ner i så fort det efterlyses lite isjälvrannsakan. ta det i afa-tråden istället)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in