2008-09-01, 20:49
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Du som är så tuff då, gå ut med ditt riktiga namn och stå upp för dig själv, eller är du en sån där feg internetkrigare som sitter och kastar skit på andra?

/Micke

Japp, en anonym kille sitter och kastar skit på två personer, som jag kan tycka vad jag vill om, men tönt tror jag att det sista de är (hur många fängelsestraff har han RV inte tagit för sina åsikter och levnadsval och ändå fortsätter han som en Energizerbunny) liksom HH (dömd för mord, rån, misstänkt för flera rån och enligt er dömd för bilbomb).

Men på internet är alla stora tuffa och starka med svart bälte i karate och har 2.0 på högskoleprovet, 35 cm FB-kuk, feta kontakter och massor med cash på banken.
Senast redigerad av Julius Mosca 2008-09-01 kl. 21:07.
Citera
2008-09-01, 21:37
Bannlyst
Individualism är för idealister. Så jag(vi) behöver inte skylta med nåt. Det är kollektivet, massan och handlingen som är det viktiga. Eftersom nu stör er på oss, så är ju delar av målet uppnåt. Och ni kommer ju aldrig att klara av att ignorera oss.
/Stolt internetkrigare

""Krig är blott en fortsättning på politiken med andra medel."
von Clausewitz
Citera
2008-09-02, 23:49
Bannlyst
får man fråga hur roberts vesterlunds dopingbrott hjälpte nazirörelsen och hans vapenbrott? mig veterligen har han inte använt några vapen för den nationella kampen. Jag hittar efter en snabb internet sökning inga fler brott RV är dömd för, snälla kan du inte nämna några för mig?

Hampus hellekants mord snarare stjälpte väl än hjälpte? och varför glömmer du bort att även HH är dömd för dopingbrott, märkligt med alla dessa renlevnadsmänniskor inom de nationella leden och ändå så mkt olika droger.

Citat:
Japp, en anonym kille sitter och kastar skit på två personer, som jag kan tycka vad jag vill om, men tönt tror jag att det sista de är (hur många fängelsestraff har han RV inte tagit för sina åsikter och levnadsval och ändå fortsätter han som en Energizerbunny) liksom HH (dömd för mord, rån, misstänkt för flera rån och enligt er dömd för bilbomb)
Citera
2008-09-02, 23:58
Medlem
Citat:
Förutom att smutskasta sina döda kamrater har han som vi nämnt tidigare legat bakom eller sporrat ett otal konflikter. Det är nu även ställt utom all rimligt tvivel att det är Sebastian ”Sebb” Pettersson som informerat vänstersekter om samlingsplatsen för en organiserad resa till Folkets marsch. Vid attacken slog Göteborgsaktivisterna till en början tillbaks de angripande vänsteraktivisterna men strax försämrades aktivisternas chanser att försvara sig mot en både numerärt överlägsen och tungt beväpnad fiende. I kaoset retirerade vissa medan vissa ville hålla ställningarna på plats, detta ledde till att en kamrat skadades svårt av bland annat släggslag när han hamnade i underläge ensam mot en klunga angripare.

Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Störtroligt ju. De beskriver när de får spö precis som om det var en storslagen batalj a lá Alexander den Store eller Julius Caesar. Haha vilka nötter

Hahahahaha.. Indeed, väldigt komiskt.
Citera
2008-09-03, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
snälla kan du inte nämna några för mig?

Tja, han har ju även suttit ett par månader för våldsamt upplopp efter NSF:s första maj-demonstration i Nora. Det ger lite aktivistcred tycker jag.
Citera
2008-09-03, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmelodi
Tja, han har ju även suttit ett par månader för våldsamt upplopp efter NSF:s första maj-demonstration i Nora. Det ger lite aktivistcred tycker jag.

Nora detta minnesvärda slagfält, ligger i Västmanland och har väl ca 5000 invånare? Men visst ger det liote aktivistcred, men det var väl ca 10 år sedan nu.

HH är väl numera även känd för att han fuskade för att komma in på läkarutbildningen. Doping och fusk, renlevnad var ordet.
Citera
2008-09-04, 01:22
Bannlyst
okej ett våldsamt upplopp, STORT har fan var och varannan i afa/rf, att påstå att robert v har ett gediget straffregister och att han är så duktig som fortfarande är med trots det är ju att ta i lite väl mkt...

Hampus hellekants brott efter kåken kanske inte är aktuella då han numera inte längre är nasse.
Citera
2008-09-04, 02:39
Bannlyst
När man ser och läser om den där "Sebb" så verkar det som om han inte har någonting att göra i nationalismens ideologi ifrån första början.
Lågliv, lodis/tattare, ful, säkert knarkare, o.s.v. Allt som stämmer in på AFAs alla medlemmar ju.
Citera
2008-09-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
När man ser och läser om den där "Sebb" så verkar det som om han inte har någonting att göra i nationalismens ideologi ifrån första början.
Lågliv, lodis/tattare, ful, säkert knarkare, o.s.v. Allt som stämmer in på AFAs alla medlemmar ju.

Nu får ni väl bestämma er. Antingen består AFA av medeklassungdomar som vill göra tonårsuppror, eller av lodisar och tattare med trasiga hemförhållanden.
Blir så förvirrande när ni hela tiden ska ändra er...

Men låt oss tänka efter lite. Lågliv, lodisar/tattare, fula, säkert knarkare o.s.v. Stämmer inte det in ganska bra på de personer som Sebb pratar om, de ariska krigarna i GFN/FNG?
Eller de kanske inte heller har något att göra i nationalismens ideologi?

Tänk om alla som var fula som stryk, mobbade i skolan, nerknarkade och smått förvirrade skulle bli utsparkade från den nationella rörelsen, då hade det räckt med en minibuss för att samtliga deltagare i Salemmarschen hade kunnat tagit sig ut dit för att äta varmkorv...
Senast redigerad av Dubline 2008-09-04 kl. 11:41.
Citera
2008-09-04, 14:39
Bannlyst
Och nationella gnäller över att svensson är blind.
Är det så jävla svårt att vara lite självkritisk?

Alla vet att GFN består av knarkande pajjasar.
Smaka på den bittra sanningen...

Rörelsen är rolig, blev ett jävla liv när holländarna starta ett pedofil parti.
Dom verkar inte va dom enda som knullar barn och gillar knark.

Har själv sett hur 30åriga nazzar tapetserade med hakkors lurar hem 14åringar för ett skönt knull. Ni får ju fan ingen i er egen ålder.
Senast redigerad av WhitePowder 2008-09-04 kl. 14:41.
Citera
2008-09-04, 15:09
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhitePowder

Har själv sett hur 30åriga nazzar tapetserade med hakkors lurar hem 14åringar för ett skönt knull. Ni får ju fan ingen i er egen ålder.

Varför umgås du med dom?
Citera
2008-09-04, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Varför umgås du med dom?

Det gör ja självklart inte längre. Försökte stå ut ett tag för att som nationell ska man ju hålla ihop, men stod fan inte ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in